Fantasy Roleplay- |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Valt met een klap op de grond.*
"Sh... Mis!"
*De Mimic schopt het wapen onder het bed. Madarian hoort Arya schreeuwen.* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Offtopic: echt niet, het begon met de demonenvader van Muad.. demonen zijn toch echt fantasy..
en MADARIAN! er is !@#&*%#$@ net een regel ingesteld dat je niet alles te makkelijk moet maken. laat mij eens in pijn liggen schreeuwen ofzo! vind ik alleen maar leuk als mensen dan tervegeefs proberen me op de natuurlijke manier te helpen |
|
nietmeer
|
*Muad duikt achter een bank, als hij ziet dat Kippies een pistool naar Djaq toe gooit* "Ehm... ook leuk jou weer te zien Kippies, maar is dat nou wel zo slim? Die arme man weet niet eens wat buskruit is... die schrikt zich dalijk een ongeluk als dat ding afgaat..." *Het pistool valt op de grond, en gaat spontaan af. De kogel vliegt in de rondte, ketst op van alles en nog wat af, inclusief het harnas van Madarian, en weet dan wonder boven wonder de mimic te raken in zijn been.* *De mimic klapt direct tegen de grond aan, scheldend op Kippies, maar staat dan weer voorzichtig op.* *Muad klapt ook tegen de grond, net zo hard scheldend* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*wordt nijdig dat zijin kogels worden genezen door de mimic en schopt hem in de maagstreek om hem af te leidenvan de anderen* "kipnuggetskick beeyatch!"  |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Aangepast... Ik begin echt genoeg te krijgen van die Mimic!*Madarian begint zich op te laden...* |
|
kippies66 Erelid
|
*heeft de mimic zeer kwaad gemaakt en rent weg met de woedende mimic achter zich aan* "ok mensen, hij is afgeleid doe iets vlug of ik ben de sigaar!" |
|
nietmeer
|
"Ehm... Madarian... denk aan de wacht...."
*De mimic klapt weer voorover door Kippies trap. Hij rent woedend achter Kippies aan, en duikt uiteindelijk naar zijn voeten. Hij weet Kippies voet te pakken te krijgen, waardoor hij Kippies op de grond smijt* *Muad slaat ook dubbel* "Auw... Kippies, kijk een beetje uit wil je, dat deed pijn... |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: sorry voor spontane ontploffing.. maar ik word enorm chagerijnig van powerplay.. is niks aan.
ik laat mijn karakter trouwens eventjes aan jullie zorg over nadat ze is flauw gevallen.. ga slapen. Arya hoort nog net de knal van het geweer dat oorspronkelijk van Kippies is, die ze opeens verbeelde te zien in de kamer, op de grond vallen en afgaan. vlak daarna werd alles zwart.het volgende dat ze merkt is dat het warmer is. |
|
kippies66 Erelid
|
"sorry muad!" *wordt in de hoek gedreven door de woeste mimic* "euh... kunnen we er niet over praten?  " HELP! |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian richt op de Mimic en schiet een plasmaschot af. De Mimic is echter Madarian net te snel af. Madarians schot gaat dwars door het raam, en een boom in het bos vlak achter de stadsmuur verpulvert. Madarian valt uitgeput neer.* "Ik heb de laatste tijd ook wel erg veel pech met dat plasmaschot...  " |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic: heey iedereen  ik ga niet meedoen met het topic (zou niet weten wat ik zou moeten doen  ) maar ik wil jullie wel ff vertellen dat ik het hartstikke leuk vind om verhaal te lezen  ga zo door alsjeblieft!  |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: We doen ons best. Allemaal...  |
|
kippies66 Erelid
|
Offtopic: en ik hou me ook aan de regels want ik ga volgens mij zo ontzettendop mn lazer krijgen  |
|
nietmeer
|
*Muad ziet Arya langzaam wegzakken in bewusteloosheid* "Arm kind... logisch met wat haar net allemaal is overkomen..." *Plotseling dringt er een bekende en sterke geur zijn neus binnen* "Nee heh... Arya... moest dat nou?" *Dan ziet hij Madarian instorten* "Nee heh... dit gaat helemaal de verkeerde kant uit..." *Snel rent hij naar de tas van Madarian, en zoekt daar een van zijn mana potions* "hm... rood of blauw?... laat ik blauw maar proberen" *Snel giet hij het blauwe drankje leeg in Madarian's keel.* "Nou... kom op jongen, slacht die etter af!" Offtopic: Dankje Judy  @Kippies: Nee hoor, je doet het uitstekend nu  Maar ehm, vergeet niet af en toe toch te blaffen/bijten heh  ;) |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian pakt als laatste redmiddel z'n eigen pijl en boog. De Mimic negeert Madarian in eerste instantie. Madarian richt en vuurt de pijl af. Het mana drankje doet z'n werk uitstekend. Madarian voelt z'n krachten terug komen.* |
|
kippies66 Erelid
|
* om zich te redden klampt kip zich vast aan de arm van de mimic die zijn arm in de rondte begint de zwaaien om hem ervanaf te krijgen* "schiet op jongens ik wordt dui-zil-liiiiiiiiiiig! |
|
Madarian Oudgediende
|
*De pijl vliegt vlak langs het hoofd van Kippies in de schouder van de Mimic.*
"Kippies, houdt hem vast! Muad, pak de Mimic aan de andere kant, en houd hem in bedwang!" |
|
nietmeer
|
*Muad vliegt naar voren, en grijpt de mimic bij zijn andere arm beet. Omdat hij aan ook aan de muur vast zit, is dit niet zo moeilijk...* "Nu Madarian!" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian schiet een tweede keer z'n plasmaschot af en treft de Mimic in z'n hoofd. De mimic maakt nog wat vreemde geluiden, valt dood neer en begint uiteen te vallen. Madarian begint een ronde om iedereen te behandelen. Arya als eerste. Geen diepe wonden gelukkig bij haar.* Offtopic: Zo, nu klopt het weer een beetje... |
|
kippies66 Erelid
|
*wordt door de mimic op de grond gesmeten maar kip pakt het been van de mimic en trekt hem onderuit en springt op hem* "vandaag nog jongens?" Offtopic: ik ga maar weer eens.  jullie mogen beslissen wat er verder gebeurt. madarian, muad, jullie kennen mijn karakter dus dat komt wel goed. doei |
|
nietmeer
|
Offtopic: beetje te veel gewijzigd geloof ik  *Muad vliegt ook naar Arya toe, en onderzoekt haar ook op verwondingen* "Ik ga haar naar bed brengen..." "En omkleden..." laat hij er met een vies gezicht op volgen. "Ik zie jullie morgen wel, ik heb nog genoeg slaap in te halen... Truste iedereen" *Voorzichtig tilt hij Arya op, en hij draagt haar naar hun slaapkamer. Daar doet hij eerst de deur dicht, en kleed haar dan voorzichtig om.* "Waarom moest je nou weer alles laten lopen, schat..." *Als ze weer een beetje schoon is, legt hij haar op het bed, en gaat hij naast haar liggen. Nog lang kijkt hij naar haar gezicht alvorens ook hij in slaap valt* Offtopic: hm... volgens mij heb ik Shinki een beetje weg gejaagd  Hij was zo plotseling verdwenen... |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian bekijkt nu Djaq. De afgehakte benen bleken wat illusiemagie te zijn, een geluk voor Djaq. Verder ook geen ernstige wonden. Wel wat blauwe plekken. Kippies heeft een flinke buil op z'n hoofd. Madarian heeft zelf wel wat schrammen en blauwe plekken, maar het valt allemaal gelukkig nog mee. Madarian raapt het pistool op en geeft het aan Kippies.* "Hoi Kippies, goeie ouwe vriend van me! Ik heb je al een hele tijd gemist! Ik heb beneden nog wat te eten staan als je nog trek hebt, en anders kun je slapen in de kamer rechtsachter. Ik ben erg benieuwd wat je allemaal gedaan hebt, maar ik ben te moe om het op te nemen. Ik ga weer naar bed toe. Welterusten!" *Madarian loopt weer terug naar z'n kamer. Amber is nog steeds zoekende naar de helm.* "Amber, wat zoek je? O ja. Die helm...  Ik had je moeten vertellen dat die beneden lag in de werkkamer. Sorry hoor. Laten we weer gaan slapen. Het wordt morgen een drukke dag..." *Geeft Amber een zoen. Kruipt het bed in. Amber volgt, maar gaat Madarian flink kietelen, waar hij niet tegen kan.* "Amber, niet nu. Het spijt me echt!" *Amber stopt met kietelen en gaat ook slapen.* |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: bah Muad, wat gemeen ergens in de ochtend merkt Arya dat ze weer gevoel krijgt in haar lichaam. langzaam draait ze haar hoofd een beetje, omdat de rest vast lijkt te liggen. als ze haar ogen open doet kijkt ze recht in het gezicht van een schijnbaar nog slapende Muad. dat was ook meteen het warme gevoel om haar heen. ondanks de dekens was hij dicht bij haar gekropen. Ze glimlacht, en sluit haar ogen weer. nu, zo dicht bij hem lag ze zo heerlijk. |
|
nietmeer
|
Offtopic: Weet je toch? Ik ben gemeen  *Ergens in zijn slaap merkt Muad dat iemand naar hem kijkt, en hij doet zijn ogen open* *Hij kijkt recht in de ogen van Arya* *Hij zegt niets, maar blijft haar dolgelukkig aanstaren, terwijl hij over haar haren streelt* |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: tja.... ik had eigenlijk wel zoiets van jou kunnen verwachten.  net voordat ze terug wou kruipen in de slaap ziet ze dat Muad ook wakker is, en nu haar aankijkt. ook zij blijft stil, en kijkt gewoon naar hem. in haar borstkas voelt ze die speciale vonk meteen weer omhoogschieten. ze gaat met haar hand naar zijn wang, en strijkt er zachtjes overheen. |
|