Fantasy Roleplay- |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"He muad... ik ga denk ik zo weer terug naar de stad. wil nog wel even rondkijken voordat we naar die vergadering moeten.." Ze staat ook op van de tafel on nog eventjes boven wat spullen te gaan halen. |
|
nietmeer
|
"Goed idee, ik ga met je mee, als je dat niet erg vind" *Ook Muad pakt zijn mantel, en staat dan ongeduldig beneden op Arya te wachten* |
|
Arya Oudgediende
|
"tuurlijk niet" Ze lacht, rent snel naar boven en pakt haar vest plus wapen, die ze weer in de schede doet. dan gaat ze snel naar beneden en springt Muad even in zijn armen. " ik ben klaar." |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*zwaait Arya an Muad uit en gaat dan even zitten knikkebollen* "zzzzzzzzzzzzzz" |
|
nietmeer
|
*Met Arya in zijn armen, loopt Muad over de drempel, het huis uit* "Ehm... horen we dit niet eigenlijk te doen als we net getrouwd zijn? En de andere kant op?" *Muad zet Arya weer op de grond, en gezamenlijk gaan ze richting de stad* *In de stad worden ze ondertussen al overal herkent...* |
|
Arya Oudgediende
|
"hmm... dat zou ook nog eens kunnen ja.. ik ken al die gebruiken niet hoor." Arya voelt de grond weer onder haar voeten komen en loopt nu samen met Muad naar de stad. daar horode ze al aardig wat gefluister elke keer als ze langs liepen. " volgens mij is er iets aan de hand.." |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Plotseling springt er een bandiet voor Muad en Arya, en zwaait met een dolk. Die bandiet heeft ze dus niet herkend.* Bandiet: "Jullie geld of jullie leven!" Intussen maakt Madarian een opmerking naar Amber: "Dan moeten we wel een huishoudster aannemen.  " Amber reageert: "Die kies ik dan wel. De lelijke vrouw die solliciteerd...  " Madarian: "Wordt je al jaloers bij de gedachte?  " *Madarian geeft Amber een zoen en slaat z'n arm om haar heen.* |
|
nietmeer
|
*Muad kijkt de bandiet verbaasd aan, en trekt dan zijn mantel nonchalant opzij, zodat zijn katana vol in zicht komt* "U zei?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*De bandiet valt Muad aan...* Offtopic: Muad, Arya, maak er maar een leuk gevechtje van. Er is wel een stadswacht...  |
|
nietmeer
|
"zucht... onervaren rookie..." *Muad draait snel een kwartslag, waardoor de bandiet hem mist, en spontaan zijn evenwicht verliest* *Muad grijpt de bandiet bij zijn pols, en doodkalm smijt hij de bandiet met zijn rug op de grond* "Arya, kun je misschien even een poster van de muur af pakken?" *Arya pakt de poster, en geeft hem aan Muad, die de poster voor de bandiet zijn neus houdt* "Herken je die figuren op de poster?" Met een donkere, gevaarlijke klank in zijn stem: "Dus... U zei?!?" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Hij zei:'Je geld of je leven'"
*Muad draait zich om. Achter hem en Ayra staan nog 3 bandieten.*
Bandiet 2: "Dacht je nou echt dat hij alleen werkt?" |
|
nietmeer
|
"hm... toch niet zo'n nieuweling..." *Hij schakelt de eerste bandiet uit door middel van snel zijn schouder uit de kom te trekken, en staat dan rustig op.* *Hij legt rustig zijn rechter hand op het handvat van zijn zwaard, en trekt hem iets omhoog, om te kijken of hij wel los in de schede zit. Het stukje dat uit de schede komt vat tot verbazing van Muad direct vlam, maar het vuur dooft ook onmiddellijk als hij het zwaard weer terug laat vallen* "We hebben ook tegen een leger van ontelbare demonen gevochten, en tegen 2 leeuwen van de koning, en de kampioen van de arena, dus ik denk eerlijk gezegd dat 3 bandietjes niet zo'n groot probleem gaan worden..." |
|
Madarian Oudgediende
|
Bandiet 2: "Dat zullen we nog wel eens zien!"
*Bandiet 2 zwaait met z'n bijl naar het hoofd van Muad...* |
|
nietmeer
|
*Muad zakt direct iets door zijn benen, zijn voeten stevig neerzettend, en komt dan weer omhoog, tegelijkertijd zijn zwaard trekkend. Muad blokkeert de slag van de bijl feilloos. Dan vat het zwaard van Muad weer vlam, en zet de steel van de bijl in vuur en vlam* "Een bijl is veel te langzaam, maatje. En succes daarmee heh" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Terwijl Bandiet 2 Muad bezig hield, is Bandiet 3 acher Arya geslopen en heeft haar vanachter vastgepakt. Hij houdt een zwaard tegen de keel van Arya.* Offtopic: Ben effies pauze houden...  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Arya is er even niet... En bandiet 3 is eigenlijk wel een leuke voor Arya om zich mee bezig te houden  dus ik ga hem even negeren  "Zeg, ehm... maatje, als ik jou was, zou ik maar snel mijn bijl loslaten, anders verbrand je je vingers..." *Dan kijkt hij even naar Arya, en hij ziet dat een bandiet haar van achter heeft vastgepakt* "hm... Arya? Gaat het lukken zo?" "Ja hoor, ik red mezelf wel" roept ze terug, terwijl ze het zwaard bij haar keel weg probeert te houden. "Mooi zo..." *Dan zet Muad zijn handen om zijn mond* "Vuur, Vijand, Angst! Bandieten vallen ons aan! Vuur, Vijand, Angst! Bandieten vallen ons aan!" roept hij zo luid als hij kan, om de stadswacht erbij te roepen. Offtopic: Ik ga ook eten... |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Offtopic: Damn, hoe hebben jullie 4 pagina's volgespamd terwijl ik naar school was!? |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: @Shinki: Samen met gisteravond? Met weinig moeite...  @Muad en Arya, aan jullie voor de verdere regie van het gevechtje.  *De stadswachters moeten van de andere kant van de lange straat komen. De bandieten weten nu dat vluchten geen enkele zin meer heeft en vallen allemaal tegelijk aan.* |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Offtopic: Kan iemand me een korte samenvatting geven? |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Shinki: gelukkig, ik heb je niet weggejaagd  Heel korte samenvatting: we hebben de demon verslagen  Iets minder kort: Toen jij IRL weg ging, gooide Kippies je net een pistool toe, je reageerde niet meer, dus pistool valt op de grond, en gaat af, en raakt via een omweg de demon. Daarna een hoop heen en weer gevecht, waarbij de demon uiteindelijk Kippies achterna gaat, en in een hoek vast zet. Arya is ondertussen flauw gevallen/bewusteloos geraakt, en ik zorg voor haar. Madarian schiet een plasmaschot op demon af om kippies te redden, mist, hij uitgeput, ik geef manapotion, hij weer op krachten, schiet met pijl en boog op afgeleide demon, raakt nu wel, pint hem vast aan muur, kippies en ik houden hem verder vast, Madarian vuurt nog een plasmaschot af, raakt, demon eindelijk dood. Ik breng Arya naar bed, Madarian zorgt voor rest. Uiteindelijk volgende dag weer wakker, Madarian vraagt Amber ten huwelijk, toosten we op, Arya en ik gaan de stad in, Arya en ik worden aangevallen door bandieten, maar dat weet jij niet, want jij bent er niet bij   Over een uur audiëntie bij koning. En dat is in een notedop wat er is gebeurd... Ik wacht nu tot Arya online komt en zichzelf bevrijd van bandiet nummer 3  Als je alles zelf gaat lezen is het trouwens een stuk beter dan zoals ik het nu hier opschrijf   |
|
Arya Oudgediende
|
Arya ramt haar elleboog in de maag van de derde bandiet, en pakt met een handige beweging zijn dolk af die tot voorkort haar nek bedreigde. met een draai ligt de dolk goed in haar hand. terwijl de man voorovergebogen zijn maag vasthoud ramt Arya een knie tussen zijn benen, waardoor de man omhoog schiet en jodelt. " handen omhoog, of ik snij je edele delen er af." ze grijnst, terwijl ze het mes gevaarlijk dicht bij zijn kruis houd. |
|
nietmeer
|
*Muad hoort Arya's dreigement* "Ehm... schat, help me eraan herinneren dat ik je nooit kwaad maak..." *Ondertussen laat de tweede bandiet zijn bijl uit zijn handen vallen, en hij wappert met zijn handen, omdat het vuur zijn vingers bereikt heeft.* Bandiet 2: "Auw! Zak, je zult daar voor boeten!" *Hij schud even met zijn arm, en een dolk valt in zijn handen, die hij met een korte polsbeweging richting Muad gooit, en na die dolk nog 2 anderen* *Muad buigt verschrikt achteruit, waardoor de eerste en de tweede dolk missen, maar de derde dolk boort zich in zijn linker arm* Muad: "au? Dat doet pijn, zak..." *Kwaad loopt Muad rustig richting de bandiet, grijpt hem in zijn kruis, en geeft een harde ruk* "Mijn lief waarschuwt nog van te voren, daar doe ik niet aan" *En met die woorden laat hij de bandiet los, die kermend op de grond zakt.* "Nou... en waar is die vierde gebleven?" |
|
Arya Oudgediende
|
"volgens mij ben ik nog wat beschaafder dan jou Muad." Ze lacht, als de derde bandiet doodstil blijft staan nadat hij ziet wat er met zijn maat is gebeurt. " moeten we nog iets specifieks met ze doen, of denk je dat we ze zonder gevaar kunnen laten lopen?"
Arya kijkt de derde bandiet aan, het zweet drupt over zijn gezicht als hij van haar woedende ogen kijkt naar zijn vriend, die zojuist een gratis casteratie heeft ondergaan vanwege het verwonden van die man |
|
nietmeer
|
*Vind de vierde trillend als een rietje in een steegje in de buurt* "Meekomen jij. Gebruikt je vriend vergiftigde dolken?" *Bibberend knikt de man van ja* *Reeks scheldwoorden stromen over de lippen van Muad, dat zelfs de in de buurt staande wacht met hun oren staan te klapperen* "Shit... nou moet ik weer naar Madarian voor een antigif... Ik laat die dolk denk ik voorlopig maar even zitten..." *Draait dan naar Arya toe* "Zullen we ze maar aan de wacht geven? Heb ik ze in ieder geval nog niet voor niets geroepen" *Dan loopt Muad naar de gecastreerde man, trekt zonder veel ceremonie die man zijn broek uit, en begint de wonde te verbinden* "Ik hoop dat je geleerd hebt hiervan... Wees nu een goede bandiet, en geef je over aan de stadswacht..." |
|
Arya Oudgediende
|
"vergiftigde dolken?" Arya ving nog net de woorden op die Muad uitte en lachte toen. " daar hoef je je denk ik niet al te veel zorgen over te maken." Met de dolk nog steeds bij de kruis van de derde bandiet loopt Arya naar Muad, die bezig is de ongelukkige bandiet te verbinden. " ik denk dat deze jongens hun lesje wel geleerd hebben, denk je ook niet?" Met die woorden kijkt ze meteen dreigend naar de man die zij kalm houd. hij knikt wanhopig van ja. "goed zo.." Ze wacht totdat Muad klaar is. " als we ze bij de wacht hebben gebracht denk ik dat ik je deze keer wel kan helpen.."
|
|