king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De dark pulse van Somkid heeft T-S naar een andere dimensie gestuurd. Daar leert hij de techniek van zielhereniging. Hij keert terug naar zijn eigen dimensie, en herstelt de ziel van Soulsplitter. Die verliest zo al zijn krachten. T-S gooit hem met gemak van de heuvel.
My hill |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Door al dat heen en weer gereis tussen dimensies is de batterij van T-S opgeraakt. Met een klein duwtje rolt die al de heuvel af
My hill |
|
nietmeer
|
Deliverence wordt opeens door een sterke windvlaag van de Hill geblazen. Plots staat Vàilan daar op de Hill. Doei Deliverence  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Het gaat onweren en de bliksem treft Vailan. Hij moet naar het ziekenhuis. De blikem treft ook T-S, die weer opgeladen wordt.
My hill |
|
nietmeer
|
In het ziekenhuis wordt geconstateerd dat Vàilan absoluut niks heeft opgelopen. Dat is ook niet onlogisch, want Vàilan kan er nou eenmaal tegen.
Hij keert daarom terug naar de Hill, en geeft Tom-Servo eens flink van katoen. Letterlijk. Vàilan wikkelt katoenen kleding om Tom-Servo heen en rolt hem de Hill af.
My Hill |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Ten eerste vond ik de van katoen geven goed gevonden vailan Maar ten tweede.. je staat wel op mijn heuvel.. Daarom geeft Deliverence aan Vailan krijtjes zodat die thuis mag gaan kleuren, Vailan bedenkt zich geen moment en rent naar huis. My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
schiet Deliverence naar de maan  My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wikkelt zichzelf uit het katoen. Schiet Anime-Lover achter Deliverence aan.
My hill |
|
Stijn_Bom Senior lid WMRindex: 71 OTindex: 142 Wnplts: Zwolle S |
maakt 50 heuvels en zet overal zijn vlag op. ren daar na naar de groodste heuvel(die van tom-servo) die bezeg is om alle kleine heuvels intepiken
MY hillZ.
best ziekveel reacties mijn complimenten aan het bedenken van een topick dat gewoon.. geniaal is |
|
nietmeer
|
Vàilan stuurt een tiental Nederlands docenten op Stijn_Bom af, omdat hij zo verdraaid veel spelfouten fabriceert in zijn relaas.
Vàilan vernietigt de andere Hills, opdat er maar 1 ware Hill achterblijft. En die Hill is van mij.
My Hill |
|
S_B heeft een dislektie verklaaring en is legaal om spelfauten temaaken en stuurd de docenten weg. daarna verliest hij zijn orginalietijd en knald vailan van ''De hill'' met en uzi en gaat er op zitten |
|
nietmeer
|
Ok, maar je maakt het wel heel erg bont hoor Maar goed, tegen zo'n verklaring kan ik niets beginnen  . Vàilan haalt een Howitzerkanon op, en knalt op zijn beurt SB van de Hill. My Hill |
|
SB vraagt aan de mensen die de duistes uit nl gejaagt heben om valian van de hill te jaagen en gaat er op zitten |
|
nietmeer
|
Veteranen?  Ach, wat kunnen die nou?  Vàilan huurt een legertje zwaargebouwde boksers in. SB vlucht voor zijn leven. My Hill |
|
ik train mezelf in karate tai kwondo en judo en hak (niet leterlijk) die boksers in de pan . daarna jaag ik valian van de hill.
my hill |
|
nietmeer
|
Je gaat erop vooruit  Wat moet ik nu weer verzinnen?  Oh ja  Vàilan geeft Stijn_Bom een taart met een bom erin. Stijnbom knalt van de Hill af  Eet smakelijk  My Hill |
|
ik huur een hacer in die je Waarmaarraar.nl acound hackt en terwijl jij je acound hetsteld pik ik de hill in.
my hill |
|
nietmeer
|
Oh, dat is gemeen  Maar wel geniaal bedacht  Vàilan stuurt een Borg-soldaat (Star Trek) naar SB. SB wordt geassimileerd en wordt door de soldaat meegenomen naar een van de zovele Borgkubussen in de ruimte. My Hil |
|
ik leer sloten openmaken met mijn gedachten en ga naar yoda om en jedi teworden en dan blaas ik je met mijn force weg
my hill
ps hoe is het met mijn speling? |
|
tot maandag |
|
nietmeer
|
Vàilan raadpleegt Darth Vader en de Keizer. Zij lokken SB in de val en ontnemen hem zijn krachten. Vervolgens wordt hij terug naar de aarde gestuurd, alwaar Vàilan hem opwacht. SB klimt de Hill op, maar omdat hij zijn krachten kwijt is, kan Vàilan hem eenvoudig van de Hill vegen. My Hill Ps: Je spelling is niet echt zo heel goed  maar als je een dyslectieverklaring hebt is dat ook niet erg hoor  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S, die werd onderbroken in het veroveren van de 50 andere heuvels omdat Vailan ze vernietigde, ziet verderop een paar mensen die bezig zijn nieuwe olievelden op te sporen. Hij veranderd hun kaart een beetje zodat ze denken dat er onder de heuvel veel olie zit. Vailan wordt van de heuvel geschopt, en er wordt een olieboor neergezet. Zoals te verwachten vind men geen olie, en vertrekt weer. T-S neemt de heuvel in.
My hill |
|
nietmeer
|
De baas van de mensen die op zoek zijn naar olie, komt zijn beklag doen bij TS. Vanwege deze fraude hebben ze overwerk moeten 'plegen' en dat heeft hem extra geld gekost. Tom-Servo moet mee om het verschuldigde bedrag te betalen.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S kan uiteraard niet betalen, en vlucht. Hij graaft zich een weg de grond in, en vind zo echt olie. Dat vergoed de kosten, en T-S kan weer gaan.
Begint samen met zijn band, de United Servo Academy Men's Chorus, onderaan de heuvel een herbewerking op te voeren van "kom van dat dak af" getiteld "kom van die hill af". T-S en co maken hierbij zoveel lawaai, dat Vailan spontaan van de heuvel trilt.
My hill |
|
nietmeer
|
Een brandweerman, die toevallig langsreed, is geïnteresseerd in het talent van de band van TS. Vandaar dat we worden uitgenodigd in de lokale kazerne. Meteen worden de leden van de band over de omgeving verspreid om 'brand' te kunnen roepen/zingen als dat nodig is. Tom-Servo zelf wordt omgebouwd tot brandslang.
My Hill |
|