king of the hill |
nietmeer
|
Maar de eigenares van 107626 wil nog een hulpje, en aangezien 107626 Ledi zich nog herinnert, wordt Ledi ook naar Timboekte afgevoerd  My hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Mis poes. Er werd geen vrouw, maar een mannelijke hulp gezocht voor zwaar werk. Arme Jersan is daar nu aan het zwoegen en zweten en ik zit ontspannen op de heuvel.
. My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*loopt naar de hill en slaat Ledi in elkaar met een sateprikker*
My hill |
|
ledi Oudgediende
@Soulsplitter: ook jij vergeet mijn trouwe lakei. Iene Mine Mutte, jij ligt in de oceaan te dobberen. . . My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
*al dobberend in de zee, denkt soul na over de volgende aanval*
haha idee! *zwemt naar de kust en sneakt richting hill, dan steelt Soul ongezien de hillspirit en rent heel snel heel ver weg naar een mooie hill waar allemaal lieve hertjes rondlopen en plaatst de spirit in deze hill*
My hill |
|
Stijn_Bom Senior lid WMRindex: 71 OTindex: 142 Wnplts: Zwolle S |
schiet de herten af en pakt een honkbal knuppel en slaat een home rum met soulsplitter. 2-0 voor en mijn hill  |
|
Soulsplitter
Erelid
*helaas nam Stijn de HOME-run te letterlijk en rende hij naar huis, Soul rent terug naar de hill*
my hill |
|
Stijn_Bom Senior lid WMRindex: 71 OTindex: 142 Wnplts: Zwolle S |
eenmaal thuis gekoomen vraagt SB aan zijn broer of die even zijn vrienden wil ophaalen. met zn 10nen gaan wa dan weer naar de hill toe en paaken soulsplitter even mooi in. daarna zenden we het paketje op naar australië maar omdat het vliegtuig onderweg moterpech heeft zinkt het roemloos in de oceaan.
my hill |
|
Soulsplitter
Erelid
*soul zijn zielen stijgen op uit de zee en nemen het lichaam van de broer van SB over en stuurt nu de vrienden op SB af*
My hill |
|
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
maar soulsplitter in het lichaam van de broer van SB wil met die vrienden mee, en dat doet ie dus ook
my hill |
|
Soulsplitter
Erelid
*onderweg komt Soul in zijn nieuwe lichaam een eenzame maar uiterst sterke man tegen, hij verplaatst zijn zielen naar dit lichaam en gaat terug naar de hill, waar hij 107626 eraf smijt en hem uitlacht*
My hill |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
madelief gooit al haar charmes in de strijd en verovert zo the hill van soulsplitter  My hill |
|
107626 Erelid
|
eb ik moet zo hard huilen omdat soulsplitter mij een hij noemt dat jullie wegdrijven naar de zee
queen of the hill!! |
|
Soulsplitter
Erelid
verexcusseert zich tegenover de dame, die daarna gelukkig wegloopt
My hill |
|
107626 Erelid
|
en ik moet nog steeds zo hard huilen omdat soulsplitter mij een hij noemt dat jullie wegdrijven naar de zee
queen of the hill!! |
|
Soulsplitter
Erelid
tja door deze dubbelpost word 107626 naar de Vrouwengevangenis gestuurd
My hill |
|
Madelief Erelid
|
laat 107626 en soulsplitter verder ruziën terwijl madelief rustig op haar hill zit  my hill |
|
107626 Erelid
|
het is geen duppelpost, (in die tweede staat "nog steeds") dus ik word uit de gevangenis gelaten en soulsplitter word erin gezet wegens onterecht aanklagen. en madelief die gaat even naar de wc
my hill |
|
Madelief Erelid
|
*komt terug van de wc* *heeft daarbij per ongeluk 107626 door gespoeld*  my hill |
|
107626 Erelid
|
en madelief denkt dat ze me door de wc heeft gespoelt, maar dat was een pop, dus kom ik terug en madelief schrikt daar zo van dat ze ervandoor gaat
my hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
107626 ziet iets glimmen, en gaat kijken. Daarna wordt ze verblind door emmertjes glimbol  Ze valt steil achterover van de heuvel. My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
*leid alle gevangenen de gevangenis uit en laat ze emmertje aanvallen en sluiten hem op tot hij weer haar heeft*
my hill |
|
ledi Oudgediende
@Soulsplitter: zie je wel dat je droomt? Want op welk moment is emmertje dan zijn haar verloren??? Zooltje gaat lekker verder slapen terwijl ik over de heuvel regeer. . My Hill PS: de glimbol is het emmertje dat emmertje bij zich heeft.  |
|
107626 Erelid
|
maar emmertje was vergeten dat ik een zonnebril op heb, dus ik ben niet verblind, ik struikelde alleen amar over een boomwortel  en ik had een hinderlaag gelegd, en daar trapt ledi in dus die is weg my hill |
|
Soulsplitter
Erelid
ik altijd denken dat het zijn kale knikker was xD
nja,
*loopt naar de hill met een papieren versie van wikipdia en laat 107626 deze 100x kopieren*
My hill |
|