king of the hill |
nietmeer
|
Nosphoenix is ontzettend snel hersteld van een gebroken been. Jersan meldt het aan de kranten en tv en weerbericht en online, en binnen de kortste keren moet Nos zich verschuilen, ver van de heuvel vandaan, om nog een beetje rust te hebben, want iedereen wil zijn wonderbaarlijk snel genezen been zien  Jersan klimt de heuvel op. |
|
nietmeer
|
nadat ik de pers heb afgeperst.(ze mochten mijn verhaal pas horen als ze me 5miljoen betaalden  ) Ging ik weer op zoek naar de heuvel... eenmaal gevonden zag ik maar 1 persoon... En dat bleek jersan te zijn. Ik pakte enkele donald ducks een gooiden ze naast de heuvel jersan hoorde de donald duck en rende ernaartoe  jersan zit nu naast de heuvel geconcentreerd te lezen  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen heeft T-S zich rot gezocht naar zijn bed (hij had niet gezien dat Chewiezz deze mee had genomen). Rent kwaad de heuvel op, en slaat van pure frustratie nosphoenix van de heuvel.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*loopt naar de hill en geeft TS een souveniertje uit Berlijn* Alsjeblieft, een stukje muur  *TS word geboeid door de Berlijnse muur en reist direct naar Checkpoint Charlie toe* MY hill |
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Tja, maar toen SoulSplitter TS weg zag lopen met een stuk berlijnse muur bedacht hij opeens dat de foto's van de vakantie naar Duitsland nog uitgezocht moesten worden. Snel rent hij naar huis! Tim komt op dat moment "toevallig" langswandelen en klimt naar boven, begint verdedigingswerken te bouwen en als het af is.. My Hill!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is bij Checkpoint Charlie aangekomen en ziet de muur, of wat er nog van rest. Hij vind ook een niet ontplofte granaat van de Sovjets die hier vroeger zaten. Neemt deze mee, en gooit hem op de heuvel. De explosie slingert Timwijn weg.
My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen is T-S alweer meer dan 24 uur King of the Hill. |
|
nietmeer
|
Mikke komt eraan wandelen met haar oma en ziet T-S zitten. Ze stuurt haar oma, die heks is, de heuvel op. Oma geeft een lekker appeltje aan T-S, en die valt als een blok in slaap. Mikke en oma geven T-S een zetje en gaan lekker op de heuvel zitten.My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig werken dit soort appels maar tijdelijk op robots. T-S ontwaakt, en activeert de springveer die hij in de heuvel had gestopt. Mikke vliegt weg.
My hill |
|
nietmeer
|
Jersan doet alsof hij Tom-Servo wil knuffelen, die dat niet op prijs stelt en weggaat voor hij gehugt wordt. Jersans hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ging weg om een nieuw, vreselijk stinkend parfum te halen. Dat houd Jersan wel op afstand. Zelf heeft hij er geen last van omdat hij zijn reuksensor kan uitzetten. De geur werkt: Jersan vlucht.
My hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Na verloop van tijd valt ook TS lauw van de geur. Roy gaat naar boven met zijn masker op en rolt TS van de Hill.
My Hill ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Lees mijn post Roy6: T-S kan zijn reuksensor uitzetten en heeft daarom geen last van de geur. T-S rolde van de heuvel af omdat hij struikelde over iets. Hij loopt nu de heuvel weer op, en pakt Roy6 zijn masker af. Die vlucht weg voor de stank.
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*Laat vliegtuig een lading zilvernitraat verspreiden. Hierdoor ontstaat een regenbui die de stank wegspoelt.  Zendt via de satelliet een virus naar Tom-Servo. Hierdoor raakt hij helemaal van slag en begint zichzelf te demonteren.  Veegt alles restjes bijeen en dumpt het in een smeltoven.*  My Hill  |
|
nietmeer
|
*Gaat naast Kokkie op de heuvel zitten zodat we samen kunnen eten  * Our Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S smelt in de smeltoven samen met andere onderdelen, en krijgt zo weer een lichaam. Een beetje vreemd uitziend lichaam misschien, maar toch.
Terwijl hij terug naar de heuvel loopt, ziet hij Taz en WMR-kok door de lucht vliegen. Ze hebben de regel van niet meer dan een op de heuvel geschonden, dus heeft de heuvel hen eraf geworpen. T-S kan er zonder moeite opklimmen.
My hill |
|
ladekast Oudgediende
|
Het is tijd geweest voor TS om te gaan werken. Ts vertrekt en ik loop de hill op..
My Hill ! |
|
timwijn Erelid
Roy6 heeft al zolang op de heuvel gezeten dat hij het voor gezien houdt als hij mij voorbij ziet lopen. We wisselen van positie..
My Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
Roy komt terug... en HOE ?!?!? Hij stormt de hill op en timwijn schrikt zo erg dat ie terug naar zijn kamer rent  My Hill ! |
|
nietmeer
|
Mikke komt zachtjes de bult opsluipen, laat Roy schrikken die zo verbaasd is dat ie niks kan doen, slaat 'm knock-out en Roy rolt zo de heuvel af. Daahaag  My Hill! |
|
timwijn Erelid
Mikke schrikt, "misschien heb ik 'm pijn gedaan  " schreeuwt ze en rent achter Roy aan.. Tim zat op zíjn kamer en vroeg zich af: wat doe ik hier en loopt naar de lege heuvel.. My Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Mikke heeft Roy6 inderdaad pijn gedaan. Zo erg zelfs dat hij naar het ziekenhuis moet, en zij zelf wordt gearresteerd. Timwijn moet ook mee naar het bureau omdat hij getuige was.
T-S komt terug van zijn werk, en neemt de lege heuvel in.
My hill |
|
timwijn Erelid
Tim - ik dus - komt terug van het bureau en ziet T-S op de heuvel. Tim - ik dus - legt uit dat dit niet eerlijk is omdat hij - ik dus - een goede reden had om even weg te zijn. T-S trapt in de list - héhé  My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S loopt tot onderaan de heuvel. Dan draait hij zich plotseling om en rent op volle snelheid weer naar boven. Ramt timwijn, die achterover van de heuvel rolt.
My hill |
|
timwijn Erelid
Tom-Servo zit al zolang op de heuvel dat hij in slaap is gevallen. Hij begint opeens te slaapwandelen.. haha..  wat een leuk gezicht  Hij loopt zomaar de heuvel af! Nou, dan loop ik maar weer naar boven! My hill!  |
|