king of the hill |
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Er vliegt een grote roofvogel over de heuvel die judy met zn klauwen grijpt.  Mine..   |
|
nietmeer
|
Materialiseerd vanuit het niets op de heuvel
Mine! |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Met telekinese wordt Muaddhib van de heuvel verwijderd.
Now it's mine! |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Emmertje wordt gebeld dus moet ff naar huis! Queen of the hill again. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Blijkt verkeerd verbonden; Mandarijntjes lust ik wel, dus eet ik ze op.
My hill |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Net zoals bij roodkapje wordt de maag van de grote boze wolf open gesneden en Mandarijntje leeft weer en emmertje moet even lange tijd naar het ziekenhuis. My hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ontslagen uit het ziekenhuis neemt hij wraak door de schil van Mandarijntje te pellen. Uit verlegenheid verdwijnt ze van de heuvel
My hill! |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*kiept emmer om en gaat er op zitten* van mij  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*pakt een boze vistaklant, zegt dat arya vista bedacht heeft en geniet van het schouwspel  * my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*weet klant te overtuigen dat ze vista idnerdaad bedacht heeft, maar dat microschoft het programma verneukt heeft. daarna zegt ze de klant dat DvH mee heeft gewerkt aan vista verneuken*
nee, de mijnes! |
|
Davh11
|
laat vistaklant struikelen, die met zijn hoofd op een linux pakket valt, waarna hij wegrent met het gelukzalige gevoel van vista af te zijn* *gooit steen naar arya, die struikelt en op haar muil gaat, waarna ik een emmer pak en over haar heen neer zet* my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*graaft zich onder de emmer uit en trapt DvH op een zeer pijnlijk plekje, waardoor hij jodelend wegrent* mijn heuvel!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*geeft Arya een nippletwist* My hill  |
|
Davh11
|
*pakt een versterker waarmee ik zulke harde muziek maak dat arya en kpuc gillend wegrennen en oorpijn hebben voor de komende maanden* my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*muziek geeft niet het gewenste effect, Arya rent terug de heuvel op en gaat kwijlend voor de box zitten* |
|
Davh11
|
*zet een mix van klassieke muziek,hiphop en heavy metal op, waardoor arya helemaal gestoord en kwijlend afgevoerd word* |
|
Arya Oudgediende
|
*zit vast in dwangbuis* papaaaa!  |
|
nietmeer
|
"Moet ik je nou weer komen redden? zucht..." *Switcht de stroomtoevoer even naar 780V* *Boxen ontploffen, David ontploft mee* (oepsie  ) "Zo beter?" *Haalt Arya weer uit de dwangbuis* *Zet stroom terug om het normale voltage* *zet nieuwe boxen neer* *Zet een cd van Omnia op om Arya rustig te krijgen* My hill! |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Heeft vuurpijlen gekocht om te vieren dan Muad en Arya de heuvel weer hebben. Helaas ontploffen de vuurpijlen precies op de heuvel, en Muad en Arya worden daardoor beide van de heuvel afgeblazen!  Wacht op de heuvel totdat Muad en Arya er weer zijn zodat hij de heuvel weer aan hun kan overdragen zonder geweld...  * My hill for now...  |
|
nietmeer
|
Neemt de gulle gift van Madarian graag aan "Bedankt voor de heuvel, mijnheer Madarian. Als we hier ooit eens een BBQ gaan houden, dan bent u van harte uitgenodigd"
In the mean time, My hill! |
|
Madarian Oudgediende
|
*BBQ? Uitstekend idee! Gaat meteen een BBQ regelen. Bestelt een BBQ en veel eten. Eet zelf geen worstjes, want die vindt ik niet lekker.
Muad en Arya wel. Echter die blijken bedorven te zijn. Foutje van de leverancier, die meteen aangeklaagd wordt.
Madarian houdt weer de wacht voor Muad en Arya terwijl ze herstellen van voedselvergiftiging.*
My hill for now. |
|
Arya Oudgediende
|
neemt zich voor geen worstjes van madarian meer te gaan eten... |
|
nietmeer
|
*Komt van de wc afrollen, en jaagt Madarian weg met een onuithoudbare stank*
My Stinky Hill! |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian ziet Arya, en helpt haar de heuvel op. Muad is nog niet aanwezig, dus help ik Arya om de heuvel te bewaken totdat Muad terug is.* Our hill.  *En dan blijkt Muad terug te zijn. Gaat naar hem toe, maar een ondraaglijke stank zit om Muad heen. Rent snel naar de observatiepost en gaat daar een douche nemen. YUCK!!!   * |
|
nietmeer
|
*Walmt rustig op zijn heuvel*
My Hill! |
|