king of the hill |
nietmeer
|
@ Somkid...aargh  * Is klaar met rondleiding * * Haalt een energie-neutraliseerder erbij, richt hem op T-S, en zuigt zijn batterij leeg, waarna T-S van de heuvel afrolt * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote Vena: @ Somkid...aargh  Vena's woedekreet wordt gehoord door twee biologen, die denken dat het de roep van de zeldzame Ursidae Venalaris is. Ze stormen op de heuvel af en stoppen Vena in een kooi om hem te onderzoeken. Vena probeert uit alle macht het misverstand recht te zetten, maar de biologen denken enkel dat Vena's opmerkingen een teken zijn van enige intelligentie bij dit "primitieve beest". Een van de biologen laat zijn mobieltje vallen, welke naast T-S terecht komt. De stroom laadt T-S genoeg op zodat hij zijn reserveaccu kan activeren. My hill |
|
nietmeer
|
* Bevrijd zich met laser in horloge, en rent keihard weg. Richt zijn woede vervolgens op T-S. Bij het zien van Vena's ongelofelijk boze blik besluit hij maar eens heel snel weg te rennen.... *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena zit ongestoord op de heuvel, tot hij in de krant het verslag van de twee biologen leest: "Ursidae Venalaris eindelijk onderzocht" luid de titel. Vena's foto staat er groots bij. Vena pikt dit uiteraard niet, en gaat naar de rechtbank om de twee doorgedraaide biologen aan te klagen. T-S ziet zijn kans.
My hill |
|
nietmeer
|
* Vena wint gemakkelijk, aangezien ik nog steeds mens ben  * * Plots hoort T-S de verte een gerommel, het komt steeds dichter en dichterbij. Dan draait hij zich om en ziet de gigantische Bellator class Star Battlecruiser ( met Vena achter het stuur ) een crash-landing op de heuvel maken, The Force Unleashed-style. Het mechanische onding is zo groot dat T-S niet meer kan ontwijken, en word letterlijk helemaal gecrusht  * afbeeldingMy Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena kan niet lang genieten van zijn battlecruiser, daar George Lucas het ding weer komt ophalen. Ze hebben hem nodig voor wat nieuw beeldmateriaal dat op de speciale uitgave van "Revenge of the Sith" zal worden toegevoegd. Wanneer Lucas de vernielde Battlecruiser ziet, wordt hij razend. Hij eist van Vena een forse schadevergoeding. Tevens moet Vena op de set van de film het ding weer in elkaar zetten.
Ondertussen is T-S nog steeds verpletterd, maar ligt nog wel op de heuvel.
My Hill (auw) |
|
nietmeer
|
* Wijst George Lucas erop dat ik het ding zelf gebouwd heb met behulp met Fractalsponge, dus hij me niks kan maken. *
* Laat een stel nanites de battlecruiser weer repareren, en al spoedig vliegt het ding weer fier in de lucht. T-S vreest dat hij nog een keer word geplet, dus hij belt met zijn interne mobiel gauw Mike en Crow, die hem snel komen redden. Alleen eenmaal terug in de satellite of love zien ze tot hun horror dat de battlecruiser nu naast hun satelliet zweeft. *
* Battlecruiser opent vuurt *" * Satellite of Love vernietigt * * Battlecruiser keert terug naar hill *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar T-S heeft ook nanites, biljoenen. De Satellite of Love is binnen een paar tellen gerepareerd. Ook T-S wordt weer in elkaar gezet.
De Amerikanen hebben toevallig de strijd gezien, en zijn doodsbenauwd dat de Russen ruimtewapens hebben uitgevonden. Snel regelt de CIA een geheime missie om te zorgen dat er "iets mis gaat" met de battlecruiser. Een paar CIA-agenten saboteren het ding. Wanneer Vena er mee wil gaan vliegen, verliest hij de controle over het stuur en schiet doelloos de ruimte in.
My hill |
|
nietmeer
|
* Begint dan maar te kloten met de stuwkracht van de motoren. Stukje bij beetje draait het monster 180 graden en stevent weer op de hill af.... en dit keer is het net een komeet...T-S word door de impact kilometers ver weggeslingerd *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt kilometers verderop neer. Door de klap vliegt zijn hoofd van zijn romp. Crow vind hem in deze toestand, en besluit iets te doen wat Joel jaren terug al eens bij hen gedaan heeft: hij zet zijn eigen hoofd op Servo's lichaam, en Servo's hoofd op zijn eigen lichaam.
De twee robots gaan terug naar de heuvel. Vena is stomverbaasd. De twee zeggen tegelijktijdig: "wij zijn Servo-Crow-ation. Onze gecombineerde gedachten zijn groter dan die van Vena. We hebben de toekomst gezien, en hij behoort ons toe. Wij zullen over de heuvel regeren". Vena wordt er bang van, en maakt zich uit de voeten. Wanneer hij weg is, wisselen Crow en Servo weer van hoofd waarna Crow vertrekt.
My hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*gaat naar de toekomst* *ziet dat er een moment komt waarop TS en Marike een gevegd aan het houden zijn voor de hill, wie wint, beheerst de toekomst*  *ziet TS winnen*  *leid TS af zodat de 10 jaar oudere Marike een kans heeft om hem voor eeuwig te verbannen naar de Robotvelden*  *Marike is de heerster van de toekomst* *gaat terug in de tijd en laat TS twee van mijn volgelingen zien ten bewijs dat ik in de toekomst de hill bezit*  nu snapt TS er niets meer van en hij zit wat te ijsberen op te hill, na 3 dagen is hij nog bezig  "zeg, dat duurt me hier veel te lang"  *bevriest al het water in de lucht rond TS's voeten* *geeft TS duwtje*  *ziet TS in de verte verdwijnen* Our hill  ik en mijn 2 volgelingen, Amber de sterke en Isabella de heks  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S komt echter al snel weer terug, met een paar taalkundigen. Ze wijzen Marike op haar verschrikkelijke spelfout in haar laaste post: gevegd in plaats van gevecht. Marike en haar volgelingen druipen beschaamd af. Ondertussen veranderd Vadertje tijd de toekomst zodat deze niet meer is zoals Marike en T-S hadden gezien, en verbied iedereen er naar te kijken daar niemand de toekomst mag weten.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
Offtopic: ik heb het gezien  ik was moe  er komen vanavond 3 vriendinnen, dus ik zal niet online zijn  alleen om hun de site te laten zien  tot zaterdag  |
|
nietmeer
|
Vadertje Tijd was nog niet klaar. Hij straft Tom-Servo en Marike voor het zien van de toekomst, ze mogen drie dagen niet op de hill komen  Txerseü beklimt de lege heuvel  Txerseü's hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas voor Txerseu heeft T-S toen hij vertrok alle voorraden en het huis op de heuvel meegenomen. Drie dagen lang zit Txerseu op de heuvel, in weer en wind en zonder eten of drinken. Hij wordt moe, zwak en ziek. Wanneer T-S eindelijk de heuvel weer op mag, duwt hij Txerseu gemakkelijk aan de kant. |
|
nietmeer
|
Txerseü herstelt bij Arya. Na drie dagen gaat hij terug met eten en drinken, en ziet Tom-Servo in dezelfde toestand zitten. Hij geeft hem eten op voorwaarde dat Tom-Servo de heuvel afgaat  Txerseüs hill, met eten en drinken  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Leent de boog van cupido, en schiet pijlen af op Txerseu en een meisje dat onderaan de heuvel staat. De twee worden verliefd en gaan samen wat eten in een restaurant verderop.
My hill |
|
Marike Erelid
|
ik woon aan de andere kant!  *neemtt schemerlamp* *basebalt met de schemerlamp TS van de hill af*  Our hill  (of ben je ze toevallig vergeten?  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tuurlijk ben ik die volgelingen van je niet vergeten. Daarom heb ik dit geïnstalleerd: *drukt op een knop, waarna er een adamantiumkooi uit de heuvel tevoorschijn komt rondom Marike en Co. T-S duwt de kooi van de heuvel af. Adamantium is onverwoestbaar, dus uitbreken zal niet gaan*
My hill |
|
nietmeer
|
voel me ziekjes vandaag dus ik zal het kort houden.....
* Dropt EMP-bom op hill, T-S word uitgeschakeld en van de hill verwijderd *
MY Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wordt snel naar de satellite of love gebracht voor een spoedoperatie (zie ook mijn blog). Ondertussen wordt Vena gebeld door zijn huisarts, die hem adviseert in bed te gaan liggen en het kalm aan te doen. Vena gaat naar huis. T-S keert terug.
My hill |
|
nietmeer
|
* Slikt wat energiepillen en is snel weer fit genoeg *
* Laat blok beton op T-S vallen en hem vervolgens nog verder platdrukken door een machinale pers, en gebruikt em daarna als koffieonderzetter... *
My Hill
PS: morgen begin ik met het schrijven van verhaal.... post het zodra we bij pag.226 zijn |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Per ongeluk morst Vena wat druppels koffie op de platte T-S. T-S reageert extra sterk op koffie, en veranderd spontaan weer in zijn oude vorm. Hierdoor vliegt het kopje hete koffie recht in Vena's gezicht, die schreeuwend van de heuvel afrent.
My hill |
|
nietmeer
|
* Gooit vloeibare teer over T-S heen. Binnen een paar seconden is het uitgehard tot asfalt en gooi ik hem van de heuvel af * My Hill ( helemaal geen zin om moeilijk te doen vandaag  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Okee, dan hou ik het ook simpel.
Vena krijgt te horen dat er een weg wordt aangelegd op de heuvel. Hij moet vertrekken. En toevallig wordt de met asfalt bedekte T-S gebruikt om het stuk weg op de top van de heuvel te maken.
My hill (alleen niet helemaal zoals ik dat zou willen) |
|