king of the hill |
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
nietmeer
|
*vind de mop niet leuk en stuurt Marike voor straf de heuvel af* my hill!  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
*ziet dat er geen mail is, gooit de computer naar Marike die de heuvel afrent*  my hill  Offtopic: wie is Eva  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
*bestookt Marike met Japanse muziek, zodat ze wegrent* my hill!  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
*stuurt Eva naar Marike die haar de heuvel afkletst* my hill!  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
*stuurt cheerleaders naar Marike die haar de heuvel afjagen met hun cheerleader-gedoe*  my hill  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
*trekt haar wenkbrauwen op.. Marike schrikt hiervan en rent huilend naar Eva om samen cars te kijken* MY hill  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
*BV was hierop voorbereid en heeft de camera's mee laten draaien, ze zet de video klaar en nodigt marike uit te komen kijken hoe de angst bezit neemt van haar gezicht en ze huilend wegrent na het zien van de geheven wenkbrauw van Vibes.*
my Hill... |
|
Marike Erelid
|
*oké...* *bad valt mij aan...*  *en word op het laatste nippertje onderschept door mijn engeltjes.* MY HILL!!!    |
|
nietmeer
|
*plaatst bommen rond de heuvel* Weg Hill  |
|
nietmeer
|
jou engeltjes kunnen jou gedrag op de andere topics niet meer waarderen (vlammenwerper in stilte) en laten je abrupt vallen....
Bom miste doel... Taz is nu alleen nog maar kleine stukjes devil...
qUeen of the Hill |
|
Marike Erelid
|
*dat doen ze niet!  * *mijn engeltjes toveren de hill terug*  Terug is MY HILL!!!    |
|
nietmeer
|
*zoekt zich ondertussen rot naar de stukjes moed die her en der liggen  * Rond de Hill |
|
Marike Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Begint zo langzamerhand te balen van Marike die continue een beroep doet op haar engeltjes en zelf geeneens de hill kan verdedigen... Beledigt marike die spontaan de hill afloopt om samen met Taz naar moed te zoeken...My Hill |
|
nietmeer
|
*gaat naast Marike staan en roept: Our Hill  * |
|
nietmeer
|
*wijst Taz erop dat hij en Marike naast de heuvel staan en Vibes erop... Who's hill?*MY HILL  |
|
Marike Erelid
|
Werpt steentje naar Tyranosaurus-Rex die kwaad naar bad kijkt, en haar vervolgens opeet.  MY HILL!!!    (bouwt 108 grote muren rond de heuvel...klaar!  ) |
|
nietmeer
|
*blijft steken tussen de tanden van Rexie... dirigeert hem naar de Heuvel... oepsie.. alle muren omgetrapt... *
MY HILLLLLLLLLLLLL |
|