Nintendo Wii NU! |
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Als je ook 1 van die mensen bent die er nog 1 zoekt, maar niet heeft kunnen krijgen door de grote vraag: Klik dan hier, en je kan als je snel bent er nog 1 bemachtigen bij de Freerecordshop! Ik heb de mijne er zojuist weten te bestellen! SNELSNELSNEL! |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hahah krijg direct zo'n ding in mn mandje gegooid ik ging alleen maar kijken uit interesse, hoor |
|
Jivebunny oud moderator
Daarom zei ik ook: Als je er nog 1 moet hebben: snelsnelsnel hahaha Had even de link geprepareerd, snellerkanhetniet! |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Handig hoor, al meteen in het mandje .. Zeg, kun je me er geen voor kerst geven ? |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
lol @ jive als je hem nou meteen liet betalen... |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Slicky: lol @ jive als je hem nou meteen liet betalen... Ben wel goed, maar nie gek Nou ja, morgenavond hopelijk een Wii-party bij mij thuis Allen zijn welkom haha. EDIT: 15:11 En je kan ze nog steeds bestellen! |
|
Slicky Erelid
|
hmmm misschien toch doen...nee ik wacht, moet nog betalen voor kerstcadeaus. jive, waar woon je? ik ga je dood-tennissen |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
In eindhoven lol. |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Tovenaar: In eindhoven lol. Eens kijken of ik toevallig nog in eindhoven moet zijn... |
|
Slicky Erelid
|
eindhoven is niet zo ver =D
Jive, als je iemand met een fopneus in eindhoven rond ziet lopen, nodig hem dan uit naar je huis, want dan ben ik het =) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Slicky: Jive, als je iemand met een fopneus in eindhoven rond ziet lopen, nodig hem dan uit naar je huis, want dan ben ik het =) Is dat de dress code vanavond op de wii party?? Edit: |
|
Jivebunny oud moderator
Ik heb de Raving Rabbits al Heb alleen wel een typefoutje gemaakt in de order haha... Ik woon op nummertje 5 van mijn straat, en had per ongeluk: Adres: "Straatnaam" 5 Huisnummer: 5 ingevuld... Had dat kreng er "Straatnaam 5 5" van gemaakt hihi. Gelukkig is er geen nummertje 55 in mijn straat, anders hadden die een Wii op mijn kosten kunnen hebben morgen haha. Wel ff een mailtje gestuurd, hoop dat het geen gezeik geeft |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Raving Rabbits? Dat zal zeker lachen worden |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Hoskeu: Is dat de dress code vanavond op de wii party?? Edit: Nee allemaal in konijnenpak En het is trouwens morgenavond ... als ik geluk heb haha, zie hierboven |
|
Hoskeu Erelid
|
Oow morgen... Komen de dames ook in "bunny suit"? ^^ |
|
Jivebunny oud moderator
Verplicht he (Als er al dames komen hahaha ) |
|
Slicky Erelid
|
heh, wat? Playboy bunnies? Ik ben nu zeker van de partij =) |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
kan ik ook kome jive? |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote Slicky: heh, wat? Playboy bunnies? Ik ben nu zeker van de partij =) |
|
Jivebunny oud moderator
|
|
Slicky Erelid
|
Quote Dniworrom: Quote Slicky: heh, wat? Playboy bunnies? Ik ben nu zeker van de partij =) ...Wat? Ik hou van het vrouwelijk schoon... wat is daar mis mee? |
|
Hoskeu Erelid
|
@SlickyHoskeu houd ook wel van pakjes avond ... niet alleen op 5 december... rrrrrrRRRrrrrr |
|
Slicky Erelid
|
Ah, Hoskeu, uitvoerig carnaval-vierder? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Slicky: Ah, Hoskeu, uitvoerig carnaval-vierder? Vooral carnaval in de prive sfeer... Hoskeu pak graag "spannende" pakjes uit... dan hoeft er niet persee een strik om tezitten...;) rrrrrRRRRRRrrrrr (Tsjonge... smorgens vroeg en nou al zo een niveau... ) EDIT: Ging deze topic niet toevallig over de Wii?? |
|