Overstappen op Alice |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Is die wel beschikbaar in Aalten Kpuc? |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dan wordt t verder zoeken maar ga ongeveer van 30 € uit voor een toch wel vrij rappere snelheid, je wint er altijd mee zou ik zeggen |
|
|
Kpuc Oudgediende
Gio, den koperen lijn? Die ligt door het ganse land En dat is nu de kracht van de koperbank |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc maar ze zijn toch regio gebonden dacht ik. Of maakt dat voor ADSL niet uit?
Je hebt ook nog online (voorheen Orange), maar daar hoor ik alleen maar slechte dingen over. Ben je €15 kwijt voor 20 mb. |
|
|
nietmeer
|
Houden jullie er wel rekening mee dat nog niet iedere telefooncentrale geschikt is voor snel internet?? |
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Kpn vrijweekende bellen, alles incl btw: dus bellen in het weekende, nummerweergave, adsl-lite = per maand een 41 euro, daar zitten dus geen gesprekken bij want die gaan per 1649 nr. |
|
|
Kpuc Oudgediende
Goed, maar wat kost alleen het kpn-abonnement? Zonder de adsl |
|
|
Zuwe Oudgediende
|
15.13 is zonder de btw per maand
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Dan is dat Alice toch misschien wel leuk, je hebt al een lijn, njah, in Oktober kost de nieuwe aansluiting niets, normaal 69 €, maar dat voordeel heb je al met een bestaande lijn. De eerste drie maanden betaal je 19.90 en daarna 29.90 all-in. Klik hier maar. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Kpuc: Gio, den koperen lijn? Die ligt door het ganse land En dat is nu de kracht van de koperbank *valt om* |
|
|
Kpuc Oudgediende
Groarrr |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb sinds twee maanden Alice. Het duurde even voordat het werkte (aansluiting was 10 dagen te laat), maar sindsdien doet alles het naar tevredenheid eigenlijk.
edit: het bellen werkt ook wel goed, goed geluid en zo. |
|
|
Zuwe Oudgediende
|
Zijn er hier nog meer die ervaring hebben met Alice? Dan hoor ik ze graag, ik heb erover gelezen en het lijkt idd wel wat! |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wat De Mexicaan zegt. Als eenmaal alles werkt is het wel okay. Maar dat geld eigenlijk voor alle providers (Behalve voor de mijne - die als enigste provider in Nederland bijvoorbeeld een gratis helpdesk nummer heeft ) |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Zeg nou eens welke dat is man. @Zuwe-Je kan per maand opzeggen bij Alice. Ik zou zeggen probeer het eens. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Aha. Glasvezel. Straks bij Ziggo snelheden van 300 Mbps. Via de kabel. |
|
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Het nadeel van Alice vindt ik (ik heb er ook naar gekeken) dat je maar 1 echte pop-mailbox hebt. In mijn geval, met twee ouders een zuster en ikzelf, kom ik er 3 tekort..
Je kunt waarschijnlijk wel aliassen instellen, maar dan ontvangt het hoofdaccount alle email, er is dus niet echt sprake van scheiding. |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik gebruik die mail van Alice niet, dat werkt dan weer níet zo goed vind ik. Maar goed, met gmail en yahoo-mail kom je een heel eind vind ik. |
|
|
Kpuc Oudgediende
Wat je zegt, de mail van de wat kleinere profs is niet super, ik krijg t van mijn verbinding ook niet aan de praat maar t zal me een reet roesten, weer een mailadres erbij Niet nodig dus, gmail en m'n eigen domeinmail zijn zat, meer als zat zelfs |
|
|