Downloaden |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jatser: ja, jij hebt dus andere normen en waarden, waarom niet downloaden, om die artiesten die 2 cent te besparen? Stel jij hebt iets gemaakt, maakt niet uit wat. Je hebt er op zitten zwoegen totdat 't perfect is, je moet er je brood mee verdienen. Je zet wat je gemaakt hebt te koop. 'n dag later kom je erachter dat iemand jouw iets na zit te maken en gratis uit zit te delen. Daar gaat dan je inkomen.... |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
maar heeft iemand een manier om mijn download sneller te maken? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Jatser: maar heeft iemand een manier om mijn download sneller te maken? Heb je @home budget ofzo? |
|
|
ik het kabeltv waalre als kabel provider.. |
|
|
das alleen een deel van osn dorp.. |
|
|
Weird Misschien eens opbellen om verhaal te halen.. Wel beleefd natuurlijk. |
|
|
jaa ik vind het ook vreemd.. en erg kut, want het gaat zoo sloom dan! |
|
|
weet niemand iets om eht op te krikken? |
|
|
ik dacht dat de wmr mense veel verstand hadden van computers enz. meer het blijkt maar weer is dat ik te snel conclusies trek.. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Jatser: ik dacht dat de wmr mense veel verstand hadden van computers enz. meer het blijkt maar weer is dat ik te snel conclusies trek.. Wel computers niet van zooi stelen... |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
ik download alleen muziek games en films koop ik gewoon |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik download muziek op grote schaal, meestal nieuwsgroepen, alle opties om te sharen zijn uitgeschakeld.. Bittorent doe ik niet aan, wel P2P.. |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
ik download heel soms muziek, maar nooit nieuwe muziek eigenlijk, maar oude muziek die vaak in winkels nog amper te krijgen is lol. Als ik het niet zou downloaden zou ik het stomweg nooit luisteren want kopen ga ik het zeker niet, muziek is totaal onbelangrijk voor mij. ik heb ook geen radio of cd speler of niets, luister op de pc alleen af en toe eens een muziekje, thats it. Films of games download ik nooit, heb ik ook geen behoefte aan. Ik kijk sowieso zelden TV ik lees liever een goed boek. en spelletjes spelen doe ik eigenlijk ook niet echt . |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Ik download al mn spellen (afgezien van guild wars), al mn films, en al mn muziek. En ik ben er trots op Op die manier is je hd wel snel vol Ik download met azureus, en haal mn torrents van torrentreactor en mininova, en torrentz Expres geen links gebruikt want dan zal het wel weer weg worden gehaald enzo. @ Jatser: Zijn je poorten wel geforward? |
|
|
Quote Jatser: ik dacht dat de wmr mense veel verstand hadden van computers enz. meer het blijkt maar weer is dat ik te snel conclusies trek.. Ik ga niet al mijn illegale praktijken hier posten als je het niet erg vind. Wat Stevie zegt is een goeie. Zorg eens dat je verbinding constant is. Doormiddel van je poorten te forwarden. |
|
|
hoe moet ik mn poorten forwarden? |
|
|
|
|
|
jaa dat moet ik op forums lezen ofzo en hoe moet het nou? |
|
|
Ik heb je toch een handleiding gepost? |
|
Ikke Oudgediende
Quote Tovenaar: Ik ga niet al mijn illegale praktijken hier posten als je het niet erg vind. Zo klinkt 't alsof je 'n henchman van de maffia bent... Cappice? |
|
|
jaa maar lees dan onderaan tovenaar.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
weet iemand een goede Win32/NT printer server - ik heb er twee gepoogt - maar er zit nix krachtigs bij -
OS: Windows NT4 SP6a Uniprocessor AMD K6/2 500Mhz 160Mb Sdr
voor de HP Serie of generieke besturing
Liefst alleen TCP/IP
|
|
nietmeer
|
Jatser, onderaan kun je naar stap 2 en 3 klikken, het staat er echt heel duidelijk. |
|
|
ooow okee ff doorzoeke |
|
|
maar bij mij klopt er niet veel van |
|