Downloaden |
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
mense: hij zegt dat die poort dan al bestaat (bij stap 2) |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Yep, muziek en soms film bij LimeWire |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
ik gebruik shareaza (geen idee waaromm) |
|
|
vind je dat fijn? en kan iemand me makkelijk uitleggen hoe ik mn poorten moet forwarden, want ik snap geen h*l van die beschrijving, dat werkt niet bij mij nml |
|
|
en bartman, kan je ook spellen ermee downloaden? |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
Ik download vaak films en muziek LANG LEVE LIMEWIRE! |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Ik doe niet aan downloaden Maar mocht ik het perongeluk een keer willen gaan doen zou ik dit doen: Films: Utorrent (download de bestanden vanaf www.torrentz.com) Albums: Emule Muziek: LimeWire Pro (weer te downloaden met de vorige 2) Software: Utorrent/Emule (grote bestanden met Utorrent de rest met Emule) Maar ik download nooit dit is gewoon puur hypotetisch |
|
nietmeer
|
|
|
|
Ik gebruikt incriptie, dus ze kunnen wel zien van waar het komt, maar niet wat het is... nouja niet makkelijk |
|
nietmeer
|
Ik doe niet moeilijk omdat ze eerst "de groten" aan zullen pakken voor ze aan die miljoenen kleine particuliertjes beginnen en tegen die tijd hoop ik dat het allemaal is gelegaliseerd. |
|
|
juist daar heb je gelijk in, en ik gebruik dus incriptie haha ik download nooit, ik had het niet over uploaden haha
(edit: is het nou wel slim dit hier te posten euhmmm neej) maar voor deze 1e keer dan |
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Ik download vooral muziek met LimeWire.... Super-programma. Is er hier trouwens nog iemand die Kazaa gebruikt of is dat er helemaal uit? |
|
|
Kazaa bevat spy-ware en ad-ware en trojans en andere shit... weet niet precies ik blijf er van af... zelfs de kazaa lite is besmet tegenwoordig, omdat het ook al commercieel is...
Kazaa Lite K++ die is vrij van spyware maar illegaal dus die moet je weer downloaden met een torrent, limewire of emule
Nee niet met kazaa want dan heb je de troep van kazaa ook al weer binnen |
|
@Raptorial: Ik dacht inderdaad al zoiets.... Ik heb het zelf nog nooit gebruikt dus ik kan er niet over meepraten, maar die troep hoef ik niet zonodig |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Download gewoon helemaal niets, dan haal je ook geen troep binnen... |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Download gewoon helemaal niets, dan haal je ook geen troep binnen... Maar hoe moet ik dan ooit m'n mp3-spelertje vol krijgen... |
|
Quote Ikke: Download gewoon helemaal niets, dan haal je ook geen troep binnen... Hoe moet ik anders ooit aan al mijn favoriete nummers uit de 80's & 90's komen??? 3/4 is niet eens meer op CD te koop! |
|
Ikke Oudgediende
Quote -peter-: Quote Ikke: Download gewoon helemaal niets, dan haal je ook geen troep binnen... Maar hoe moet ik dan ooit m'n mp3-spelertje vol krijgen... Muziek kopen? Quote smartjan: Quote Ikke: Download gewoon helemaal niets, dan haal je ook geen troep binnen... Hoe moet ik anders ooit aan al mijn favoriete nummers uit de 80's & 90's komen??? 3/4 is niet eens meer op CD te koop! Niet naar dat soort bagger luisteren Grapje.... |
|
@Ikke... Bagger? Als je bagger wilt horen moet je radio 538 opzetten of zo.....! Radio Veronica, the best of all! |
|
|
jaja ouwe lullen vs. de jeugd zinloze discussie |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote -peter-: Ik doe niet moeilijk omdat ze eerst "de groten" aan zullen pakken voor ze aan die miljoenen kleine particuliertjes beginnen en tegen die tijd hoop ik dat het allemaal is gelegaliseerd. welk formaat gebruikte je? |
|
Ikke Oudgediende
Quote smartjan: @Ikke... Bagger? Als je bagger wilt horen moet je radio 538 opzetten of zo.....! Radio Veronica, the best of all! d'r staat nog witte tekst tussen de twee emoticons |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote -peter-: Quote Ikke: Download gewoon helemaal niets, dan haal je ook geen troep binnen... Maar hoe moet ik dan ooit m'n mp3-spelertje vol krijgen... Muziek kopen? Mm.. 20GB.. = 5000 nummers.. á 0.99 dollar.. Quote heraux: Quote -peter-: Ik doe niet moeilijk omdat ze eerst "de groten" aan zullen pakken voor ze aan die miljoenen kleine particuliertjes beginnen en tegen die tijd hoop ik dat het allemaal is gelegaliseerd. welk formaat gebruikte je? Eh.. het standaard en vrije mp3-formaat, welk anders? |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik download voornamelijk muziek.. soms films maar dat mislukt toch altijd. Met eMule. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
edonkey network doesn't exist anymore
|
|