Je eerste telefoon |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Wat is je eerste (mobiele) telefoon? En je huidige? Mijn eerste : klikNu : klik |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
mijn eerste kreeg ik 2 jaar geleden, en nu is mijn abo verlopen en krijg ik een nieuwe. Weet niet meer wat voor model, maar was een samsung (de oude) hij ligt ergens kapot te zijn.
de nieuwe wordt een samsung k820 of zoiets...
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik heb nu nogsteeds dezelfde mobile telefoon als in het begin ik heb een alcatel 365 OT |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
mn eerste: nokia 3410 huidige: samsung d510 |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn eerste telefoon was 'n motorola iets.iets.iets met nog 'n paar letters erachteraan... die werd gestolen, daarna hadk 'n Nokia getalgetalgetalgetal (je weet wel, zo'n ding dat iedereen had en heeft)... die raakte ik kwijt op de fiets. Nu hebk 'n Siemens A52 die stroom noch beltegoed heeft en die ik nooit bij me heb waarvan niemand 't nummer heeft |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Begonnen met een Mitsubishi versjouwbare atf autotelefoon (5 kilo, 1 uur bellen op de accu) en nu een sony ericsson w850i |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
ik had eerst een koelkast MET vriesvak, nu een motorola v550 |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
De enige telefoon die geavanceerder is dan m'n A52 die ik wil hebben is de Green Phone |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote Pluppel: Wat is je eerste (mobiele) telefoon? En je huidige? Mijn eerste : klikNu : klik JIJ hebt de zelfde soort telefoon die ik heb en ik doel nu op de vario |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Ik had eerst een hele oud koelkast-toestel van Libertel. Toen kreeg ik een Nokia 3310, die ik nu weer moet gebruiken (omdat mijn Motorola V525 stuk is). Wachten dus op het geld voor een nieuwe telefoon |
|
strekkie001 Senior lid
WMRindex: 594 OTindex: 312 S |
|
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Ik had eerst zo'n klien zilver motorola klaptelefoontje, geen idee hoe die heet, maar zo'n klein ding. Die is na 3 jaar stuk gegaan, en toen maar overgestapt op een Qtek 9000.. fijn toestelletje.. |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ik ben ooit, lang geleden begonnen, met een motorola geloof ik. Geweldig ding... Maar nergens meer een foto van te vinden. In de loop der jaren zijn er nog heel wat tussendoor geweest, ben ondertussen bij nummer 12 geloof ik, en dat is deze. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ Reema Ook zeker met de actie van T-Mobile, korting en blabla? |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
eerst een nokia 5190, toen 3210, 3310, 1100 etc... en na heeeeel wat telefoons heb ik nu nokia 3250 owja en kheb ook een Telefoon MET Camera |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
WELTRUSTEN! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Mijn eerste Telefoon is een grijs PTT model T65 met draaischijf.. nr 279 - is, want ik heb 'm hier bij me.. bewaard zoals dat een techneut betaamd - helaas reageerd de telefooncentrale niet meer op puls-dialing. (ATP)
Met het telefoon nummer 1966 en een vijfcijferig kengetal.. dat nu is gereduceerd tot een drie cijferig geval. Maar het totaal is nog steeds 10 cijfers.
|
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Mijn eerste telefoon zag er ongeveer ZO uit =) |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Nou, ja, de buren hadden een kinder-huis-telefoon en die wilde ieder overtuigen dat dit ook werkte.. naja.. het was in de jaren 70 soms erg hip om zo hip mogelijk te zijn..
Dat was in de tijd van de ink-killers..
wie weet wat dat zijn.. weet exact over welke tijd ik het heb.. |
|
SoppiejJ Senior lid WMRindex: 238 OTindex: 80 Wnplts: Bussum
|
Ik had eerst een afzichtelijk oude koelkast, en nu heb ik een iets jonger lelijk ding : link |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Een siemens C45.. Daarna een Sagem My X2.. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Toerist.. Da's wel handig hea? Hoe stop je dat in je broekzak??? IK weet al niet eens meer wat voor telefoon ik had als allereerst. Nu heb ik de telefoon van het TMF-pakket.. Samsung X490, best fijn toestelletje alleen helaas zonder alle mogelijkheden die je maar kan bedenken. Wel met internet! en daar red ik het wel mee.. |
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten
|
mn 1e uh een sony erricson T100i en 3e mn huidige is sony erricson W810i |
|