Mijn Mp3 speler |
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Wie heeft er een mp3 speler, en wat voor een heb je dan? en gebruik je hem vaak (zoja, wanneer?)
ik zelf heb een 4 gb ipod mini. en ik gebruik m vaak op school |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik wil 'n Creative Zen Vision M 60GB hebben... die staat op de financiele roadmap na de WMR bowling, m'n TFT-monitor en m'n TV-kaart |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
Ik heb een prachtige (witte) iPod Video 30Gb. Had eerst een iPod Mini, maar die was iets té mini aangezien ik verslaafd ben aan muziek. 4Gb was dus niet echt genoeg, dus na een hele zomervakantie hard werken heb ik als beloninkje een nieuw iPodje gekocht ... |
|
|
heb jij dan een idee hoe ik mn muziek van mn ipod op mn computer meot zetten? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jatser: heb jij dan een idee hoe ik mn muziek van mn ipod op mn computer meot zetten? In Linux hadk je makkelijk verder kunnen helpen.... Windoos ben ik aant ontgroeien.... Mounten als UMS -> met Konqueror heengaan -> copy paste... |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
|
|
coolboy Actief lid WMRindex: 31 OTindex: 96 Wnplts: wognum
|
ik heb een phiilips gogear en ik gebruik hem vaak op school |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Geen idee wat voor soort, maar hij is (maar) 512 MB en ik gebruik m op weg naar school en naar huis. Toen ik m kreeg luisterde ik nog niet zo heel veel muziek en had ik aan 512 MB genoeg. Daarna nooit genoeg geld of behoefte gehad om een nieuwe te kopen. |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ik heb een witte iPod met 80GB geheugen. Lekker veel muziek en foto's. En oh ja, er staat ook een film op, moest vorige week ruim twee uur in de trein hangen, dus dat hielp lekker. |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Die van de Podcasts |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
iPod nano 2 gig denk ik gebruik hem aleen in de bus en op school in de les |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
Quote Jatser: heb jij dan een idee hoe ik mn muziek van mn ipod op mn computer meot zetten? Hier zijn verschillende programma's voor, één programma vind je hier. Succes! |
|
strekkie001 Senior lid
WMRindex: 594 OTindex: 312 S |
ik gebruik mn mobiel (samsung e900) als mp3speler.... zit geheugenkaartje in, meer dan zat edit: kijk k trouwens ook wel es films op savonds in bed..... handig spul! |
|
|
wat voorn kaarjtje heb je erin zitten dan? |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
archos xs 100 dacht ik met 3 gb |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
iPod Video 30GB zwart |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ik heb een Creative Zen Vision: M van 30 GB. Dat is voorlopig wel genoeg =) Heb er 2 anime-series op staan, en voor meer dan een week aan muziek =P
Ik gebruik hem onderweg (op de fiets) en op m'n stage heb ik voor winamp een plug-in gedownload die eigenlijk voor de iPod is maar ook hiervoor werkt, en dan l=plug ik hem daar aan de pc en dan speelt ie ook af =) |
|
nietmeer
|
ik heb een witte iPod video 30 gig en een iPod shuffle |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
ik heb rommel een mp3 speler 128 mb veel te weinig geen merk niet eens dacht ik het schermpje werkt meestal niet.. soms wel rommel rommel te weinig geld om nieuwe te kopen ofjah genoeg geld .. maar wil me geld daar niet aan besteden |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
sony ericsson w850i en ik gebruik hem iedere dag op de motor van huis naar kantoor, op kantoor zo ongeveer de hele dag en weer op de motor naar huis toe. Af en toe even bellen ermee en nog is de batterij niet leeg ... goeie accu. Ohja, zit een 1 gb kaartje in en eentje in mijn psp die ik er ook in kan prakken |
|
Flowsow Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 3
|
|
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Ik gebruik mn mobiel als MP3 |
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
klikis de duurste heb ik niet hoor |