Mijn Mp3 speler |
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Quote strekkie001: ik gebruik mn mobiel (samsung e900) als mp3speler.... zit geheugenkaartje in, meer dan zat edit: kijk k trouwens ook wel es films op savonds in bed..... handig spul! Wat voor films kijk je dan 's avonds in bed   |
|
|
memeej Actief lid WMRindex: 17 OTindex: 188 Wnplts: Brugge S |
ik moet nog een beetje wachten...  ps: ik heb wel een radio op mijn mobiel  |
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ipod nano 4 gig |
|
|
LighScan Senior lid WMRindex: 338 OTindex: 46 Wnplts: Mac
|
Zelf ben ik aan het sparen voor een blauwe iPod Shuffle (met gegraveerde tekst  ) Is dus helaas wel 1 GB, maar daar kom ik eigenlijk wel mee toe hoor. Momenteel heb ik een Zic Play van 256 mb, en eigenlijk kom ik met het aantal mb's ook nog wel toe... Ik zet er vaak nieuwe muziek enzo op... Maar ik zie die Shuffle beter zitten: is kleiner enzo, betere batterij ook. |
|
|
BigB
|
ik gebruik mijn psp als mp3 (nojah.. de psp van m'n broer maar hij gebruikt em nooit  ) |
|
|
nietmeer
|
Ik heb een Ipod video 60Gig. En dat ding hangt momenteel bijna 24/7 aan m'n oren. Het is zelfs m'n wekker (Ipod via dockingstation op m'n 5.1 setje aangesloten, Volume van boxen op 3/20, en de hele buurt is wakker (behalve ikzelf dan..)) |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb iets van een iPod shuffle ofzo, van 1 gb..  Edit: Ik gebruik 'm eigelijk altijd, vooral op de fiets.. Kan niet meer zonder  |
|
|
nietmeer
|
ik heb een mp3speler 256 mb(toch??), en ik luister vaak op school of in de auto, en soms ook op de fiets. |
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik heb geen MP3 speler meer, gebruik nu mijn telefoon als MP3. En op dit moment heb ik de I-pod van Blend te leen  |
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Pfiew. MP3 Binnen:- Zen Nano 1G - iPod 2nd Generation 30G - iPod Nano 4G - iPod shuffle 1G - iPod Mini 6G MP3 Die eraan komen:- Sony Ericsson Walkman-phone ?G - iPod Shuffle 2nd Generation 2G Ook muziek erop:- Telefoon Nokia 6230i 1G - Computer 29.63G Moet erbij :- iPhone ?G Voor de liefhebber: Muziek-installatie:- Sony RDS Eon - Sonos Divice System - Sony Walkman - Sony Run-Walkman Capaciteit in G erachter, in italic |
|
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
iRiver H10 20GB  |
|
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
|
|
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
ehh, een 128 MB van: "geen idee"  en ik wil een nieuwe naar ze zijn zo duuuuur  |
|
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
|
|
|
VeniVidiVici Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
|
|
|