AVG en Trojan |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Mijn laptop draait ook weer als een tierelier sinds ik die AVG eraf gepleurd heb. |
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
de mijne is spontaan er mee gestopt.. ben weer laptop loos.. de bladzijden kwamen watergolvend voorbij..bah..bah.. |
|
Fallout Oudgediende
WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
de computer waarmee ik op WMR surft heeft er geen last van ookal heeft het AGV |
|
Giovanni Oudgediende
|
AVG weg ermee. Avira is een blijvertje. |
|
Meissie32 Erelid
|
ook geschikt voor mijn laptop Gio. ? download ik dat ding ergens.?? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Je kunt hem altijd proberen en als ie niet bevalt dan haal je hem er weer af. Avira Of je probeert Avast. Is ook gratis. Avast |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote Giovanni: Je kunt hem altijd proberen en als ie niet bevalt dan haal je hem er weer af. Avira Of je probeert Avast. Is ook gratis. Avast avast is ... dagen trial toch.. krijg je allemaal pop ups en shit van.. dikke klonterige diaree shit |
|
Giovanni Oudgediende
|
Nee lb, is onbeperkt gratis. Je moet je alleen om de zoveel tijd registreren. |
|
Meissie32 Erelid
|
hmm welke raden jullie aan?? ben zo`n leek op dat gebied. Maar heb mijn toppie net weer opgehaalt en hij draait weer als een zonnetje.. nu nog een goeie virusscan.. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Koop er anders gewoon 1. Ze zijn niet zo duur. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Alleen is het zonde van je geld aangezien de gratis scanners vrijwel even goed presteren.
Kaspersky is mijn persoonlijke favoriet. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Scoort vaak erg hoog in de vergelijkingen.
Avira ziet 'r ook wel goed uit. Geen ervaring mee. |
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Ik ben een tijdlang erg content geweest met NOD32.. werkt altijd soepel en vertraagt niet. Is niet (altijd) gratis, maar wel een hele goede scanner. |
|
Meissie32 Erelid
|
hmm er is keus genoeg nu mag ik de beste gaan kiezen zeker..haha |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Avast voor de totale veiligheid om voor de zekerheid maar foolproof te zijn en verder gebruik ik simpel den knar |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik gebruik al een tijdje Avira. Bevalt goed. Geen omkijken naar.
Om te scannen gebruik ik Malwarebytes. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Malware, dat krijg je toch meestal van dubieuze sites en vage links van kennissen Hier staat alleen de Widows vuurmuur aan en avast op onaccess off. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ze worden steeds slimmer, dus voorkomen is beter dan ruimen. Ik bedoelde Malwarebytes voor degene die overal op klikken. En die zijn er zat. spasje had bv die xp-antivirus. Met Malwarebytes heeft ie die verwijderd. Lukte niet met zijn antivirus. |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote: Eerder gingen ook G Data en Avast met dit bestand in de fout. beide net zo waardeloos dus... of mogen we eindelijk de conclusie trekken dat foutloze software niet bestaat zolang het feilbare mensen zijn die het maken? |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
Quote pietjevlip: Quote: Eerder gingen ook G Data en Avast met dit bestand in de fout. beide net zo waardeloos dus... of mogen we eindelijk de conclusie trekken dat foutloze software niet bestaat zolang het feilbare mensen zijn die het maken? alle software is fout want het heeft een medium (pc) nodig om te bestaan... software is afhankelijk dus fout of bedoel je op iets minder niveau xD |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wat vinden we van Outpost ? |
|
heraux Oudgediende
wie heeft interesse in een bad-tool of the week.
Ik downloade net een tool - een virus-scan-tool - maar las ook even de uela tijdens de install daarin stond een automatische betaling voor geregistreerden.. dit is een opt-out concept. Je blijft dus betalen totdat je het opzegt..
lees die uela's goed door.. ook bij shareware |
|
heraux Oudgediende
Bij malwarebyes vind ik deze
"7. That the Software comes "as is", with no warranties. None whatsoever. This means no express, implied or statutory warranty, including without limitation, warranties of merchantability or fitness for a particular purpose or any warranty of title or non-infringement. Also, you must pass this disclaimer on whenever you distribute the Software or derivative works.
8. That neither Malwarebytes nor its suppliers will be liable for any of those types of damages known as indirect, special, consequential, or incidental related to the Software or this license, to the maximum extent the law permits, no matter what legal theory it’s based on. Also, you must pass this limitation of liability on whenever you distribute the Software or derivative works"
Als je goed leest ben je goed de klos als er iets mis gaat - installatie op eigen risico
En zoiets is niet te ontkennen als kans en mogelijkheid |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Malwarebytes is goed. Haalde bij mij 8 Trojans eruit, die Spybot S&D liet zitten. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Outpost is toch een firewall? Geen ervaring mee. Wel met Zonealarm. Je wordt knettergek van de meldingen de hele tijd. Comodo ook geprobeerd, maar veel te moeilijk. Je kunt hem op Basic instellen. Ik gebruik nu de standaard XP-firewall. |
|