hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 [2]

Linux op iPhone

01-12-08 11:39:00 - Quote! - @Pixeltje
Pixeltje
Erelid

WMRindex: 831
OTindex: 1.008
S
Haha ik werk vrij veel met sketchup, het is namelijk een heel gebruiksvriendelijk en fool-proof programma om 3d-aanzichtjes te maken van schetsontwerpen. Dan hoef ik niet in autocad een dag te zwoegen om een solid te maken van een model wat dan al weer verouderd is;)

Jij hebt er niets aan, gezien solidorks echt bedoeld is om te engineeren, en sketchup eigenlijk alleen geschikt is om snelle renders te maken. Sommigen gebruiken het om hele plannen uit de doeken te doen, maar dan wordt het popperig, en dus stap ik dan over op Maya oid.

01-12-08 11:40:49 - Quote! - @linctus
linctus
Oudgediende

WMRindex: 1.339
OTindex: 17.058
Ik vind het echt niet gebruiksvriendelijk. Hoe wil ik de maten goed aangeven. Het maken van een bol is een ramp. En onderdelen kunnen niet bewegen tov elkaar.

01-12-08 11:45:30 - Quote! - @Pixeltje
Pixeltje
Erelid

S
Haha nee, daarom is het ook niet geschikt voor engineering:P Lees wat ik schrijf Linctus;) het is een uitgeklede mix tussen solidworks en autocad 3d. jij kunt er niets mee, als je gecompliceerde dingen wilt maken.

(een bol kun je trouwens gewoon importeren:P)

Hoe kwam je aan je licentie, en waarom kun je die niet verlegen dan?
Wellicht kun je een trial-license vinden ergens? dan kun je iig je stageproject afmaken.

01-12-08 11:47:24 - Quote! - @linctus
linctus
Oudgediende

Ik heb die licentie van school gekregen, maar die geldt vanaf vandaag niet meer. De school is wil maar niet hierop reageren. Ze zullen er naar kijken en me dan een bericht sturen :(

maar ik zit op fontys dus als ik afgestudeerd ben heb ik pas een oplossing :(

01-12-08 11:52:09 - Quote! - @Pixeltje
Pixeltje
Erelid

S
fontys walgelijk traag? Try Hogeschool van Amsterdam. De bureaucratie tiert daar zodanig hoogtij dat zelfs de bureaucraten niet meer aan hun bureaucratische vertragingen toekomen omdat alles kwijtraakt in de bureaucratische beslommeringen bij het koffiezetapparaat.

01-12-08 11:57:54 - Quote! - @linctus
linctus
Oudgediende

Ik krijg op zondag avond om 5 uur mijn tentamenrooster van de rest van de week. Dus zondag avond weet ik welk tentamen ik wanneer heb de volgende dag. En het antwoord van de school. Ja maar je moet toch alle vakken leren, en er zijn scholen waarbij je het nog later te horen krijgt.

01-12-08 12:19:58 - Quote! - @Pixeltje
Pixeltje
Erelid

S
Quote linctus:
en er zijn scholen waarbij je het nog later te horen krijgt.

klopt... mijn summum staat op 2 uur ná het tentamen.. wat dus niemand gemaakt had:+

magoed, dat was wel een exces hoor. Normaliter hebben we roosters wel met enige speling.

06-12-08 21:54:58 - Quote! - @memeej
memeej
Actief lid

WMRindex: 17
OTindex: 188
Wnplts: Brugge
S

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven