Windows 7 uitgelekt |
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
Maar zit je wel met een Dell in je maag |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Pixeltje: Maar zit je wel met een Dell in je maag (Geenwoordenvoor) |
|
Pixeltje Erelid
WMRindex: 831 OTindex: 1.008 S |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wat is er mis met een Dell? |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Ik heb hem gedownload en werkt best goed en snel . Ziet er vrij leuk uit enz. Vind de taakbalk ook mooier dan vista ik was nogal sceptic over dit maar i kvind hem goed xD ook al is hij nog niet af. video ervan |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Binnenkort plaats ik de video die ik gemaakt heb op youtube werkt goed maar sommige internetdrivers worden niet geinstalleerd. Bij mij werkte het internet niet. Installatie verliep snel in 2 stappen en het heeft we mooie looks en een mooi opstartscherm. Het laad scherm is een windows vlag die kleuren uitstraalt maar heb nog niet alle functies uitgeprobeerd. Windows Media Player 12 ziet er erg mooi uit zal wat screens tonen afbeeldingafbeeldingafbeeldingafbeeldingover 10 min ofz post ik de video in een edit --------------------Edit------------------ video Youtube filmpje van windows dat ik heb gemaakt |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Ik heb met Microsoft gesproken, en ik kan alleen zeggen dat het waar is dat het een opvolger van Vista is en geen compleet nieuw besturingssysteem.
Ze hebben zelfs getwijfeld het Vista SE te noemen, maar gezien de slechte naam die Vista heeft hebben ze er voor gekozen dat niet te doen.
Neemt niet weg dat het account control systeem aanzienlijk verbeterd is, en niet alles 3 pop-ups heeft of je het zeker weet dat je het zeker weet dat je denkt dat je het zeker weet. |
|
Oboema Senior lid WMRindex: 602 OTindex: 353 Wnplts: Nimwegeh
|
Quote Raptorial: Ik heb met Microsoft gesproken, en ik kan alleen zeggen dat het waar is dat het een opvolger van Vista is en geen compleet nieuw besturingssysteem.
Ze hebben zelfs getwijfeld het Vista SE te noemen, maar gezien de slechte naam die Vista heeft hebben ze er voor gekozen dat niet te doen.
Neemt niet weg dat het account control systeem aanzienlijk verbeterd is, en niet alles 3 pop-ups heeft of je het zeker weet dat je het zeker weet dat je denkt dat je het zeker weet. Daar was ik al bang voor. Voor zo'n complex stuk software is de ontwikkeling wel heel erg snel afgerond. Dus eigenlijk krijgen we nu pas wat we met Vista al hadden moeten hebben? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Raptorial: Elke windows versie is gebaseert op de vorige versie. En sinds XP duurt het altijd een SP of twee voordat de nieuwere versies echt stabiel zijn. Vaak heeft dit niet eens veel met Windows te maken, maar meer met het feit dat het altijd even duurt voordat fabrikanten hun drivers aanpassen. Overigens is het denk ik verkeerd om Windows met bijv. Ubuntu of OpenSUSE te vergelijken. Windows doet waar het goed in is, en gaat daar gewoon mee door met Windows 7. Zelfs Windows Vista, iets waar ik in de eerste instantie niet veel van moest hebben, loopt stiekem toch wel goed. |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
@Mmoredat moet wel heel erg stiekem zijn.... ik heb nog geen pluspuntje aan vista ontdekt |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het heeft heel veel geheugen nodig is het grootste nadeel lees ik steeds op verschillende fora |
|
lentebriesje Erelid
Quote Giovanni: Het heeft heel veel geheugen nodig is het grootste nadeel lees ik steeds op verschillende fora laat dat nou net zijn wat een laptopje niet in huis heeft..... |
|
Giovanni Oudgediende
|
Daarom wachten op Windows 7 |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tien gig aan schijfruimte is aanbevolen, oké dan, das vrij heftig |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote lentebriesje: Quote Giovanni: Het heeft heel veel geheugen nodig is het grootste nadeel lees ik steeds op verschillende fora laat dat nou net zijn wat een laptopje niet in huis heeft..... De gemiddelde laptop heeft echt wel minstens 2 gig in huis, zelfs mijne van 300 (bijgeplaatst, maar alsog) @kpuc: ik kan met 4 toe |
|
lentebriesje Erelid
@Andreesieik heb 4gig ram geheugen, core 2 dual processor maar hij heeft het pittig met vista en 2 games die ik draai, te pittig... en dat ligt niet aan graphics enzo, alle effecten uitgeschakeld, graphics low etc. heb alles wat ik wist teruggeschroefd naar minimale maar lijkt alsof vista loopt op snotter jeugh cpu gebruik ±80% fysiek geheugen ±75% geen zware games... vista is hoop snotter |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Andreesie Oudgediende
|
@lb: 630 MHz intel celeron, 2 gig ram. zegt dat genoeg? batterij is wel snel leeg |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Net zo ugly als Vista. Ik hou het nog maar op XP. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Vista is mooier dan XP |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gio, tis net als een te zwaar opgedofte vrouw, zo zwaar van opmaak dat het mooie eraf is als je er van dichtbij mee werkt |
|
Andreesie Oudgediende
|
Beta al, das beter |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Kpuc-Ik blijf voorlopig nog bij XP. Laptop doet het nog steeds, dus Heb alleen een ander thema erop gezet, want ondanks dat ik eerder zei, dat ik terug was naar de basis, vind ik die basis verschrikkelijk lelijk. Heb nu Blax 0.51 door r4dius |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik zou over 7 zeggen: hee kijk wat leuk, een thema voor vista -.-' ziet er precies zo uit als vista... |
|