Windows 7 uitgelekt |
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
Huh? En omdat het niet zo mooi is moet je het niet hebben? Het gaat vooral om gameplay en niet graphics. En als je eraan gewoon bent kijk je er na tijd niet meer naar. Dus met andere woorden het gaat om hoe het werkt naar de gebruiker toe toegankelijkheid enz. En je kunt in feite niet oordelen als je nog nooit windows 7 hebd geprobeerd... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De 'taakbalk' vind ik zelf niet erg fijn werken. Verder is het een heel stabiele versie van Vista, of zo voelt het tenminste aan |
|
SilentGhost Senior lid
@MmoreIdd ik vind hem niet goed werken de taakbalk Windows 7 werkt vrij snel in virtualbox. En ik vind de nieuwe functies wel leuk (btw vraagje in faq staan foto's van server maar zijn dat pc's? normaal zijn servers toch computer ofz) |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik vind vista op zich ook stabiel. Ik denk dat het dan ook vooral een slechte naam heeft. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Vista is niet zozeer heel slecht, na SP1 dan, maar wel uitzonderlijk irritant.... |
|
SilentGhost Senior lid
@linctusMaar vista heeft soms wel een hoog irritatiegehalte. De ene keer saved een game niet omdat hij niet kan opslaan in mappen (in c:/ c:/program files ofz) dus moet je uitvoeren als administrator game opnieuw opstarten en dan opnieuw beginnen Oo zelfde met programma's zondar dat is het beter heb hiero zelf vista. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Aram:
Niks anders, niks bijzonders. Microsoft blaast het weer eens enorm op. Windows 7 is Vista zonder UAC. Er zit nog steeds UAC in, maar reageert minder heftig. Zoals bijvoorbeeld, als ik Apparaatbeheer wil openen reageer Vista gelijk, Seven niet meer. |
|
Mmore Administrator
|
|
|
SilentGhost Senior lid
ah wist niet dat dat bestond. |
|
zerox2 Lid WMRindex: 52 OTindex: 30 S |
in virtual pc draait ie erg traag 10 min om op te starten
1gb ram +69 gb hard drive (virtueel dan) |
|
SilentGhost Senior lid
10 min Oo Bij mij 1 min. |
|
bleek dat mn laptop op power save mode stond |
|
Luccyboy2 Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 2
|
Werkt op mijn pc (build 7000)
Dual core 2 @ 2.13ghz 1 gb ram 150gb harde schijf |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Vista? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Mmore Administrator
|
@zerox2: Vergeet niet dat je binnen een besturingssysteem een besturingssysteem opent. Als het op een relatief langzame PC traag is mag je eigenlijk niet zeuren. |
|
valt eigenlijk wel mee hoe traag ie draait
duo core op 1.83 ghz met 3 gb ddr2
meeste spellen draaien als een zonnetje |
|
nietmeer
|
ik dacht 1 april ? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nah, dan verschijnt de goed werkende versie van Vista |
|
Giovanni Oudgediende
|
Welnee, die is er al |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Giovanni: Welnee, die is er al Jep, home basic draait heel goed bij m'n zus... onder een 800x600 resolutie, maar het draait... en haar kennende zegt dat heel wat over de soliditeit van een OS |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het is veel sneller dan XP, dus mij hoor je niet klagen. Mail start met 2 seconden op, firefox ook. Op XP duurde het soms wel een minuut |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dit is ook weer zo'n topic waarbij de titel mij aan iets anders doet denken... bij dit topic denk ik steeds: "Nu al lek?" |
|
Giovanni Oudgediende
|
Niet lek, maar uitgelekt |
|
pietjevlip Oudgediende
|
oh, wacht... spelen -> uitgespeeld = klaar met spelen. lekken -> uitgelekt = klaar met lekken. nee, dát klinkt geloofwaardig |
|