Ouderwetse bordspelen |
mij
Erelid
 WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
soms spelen we risk en monopoly (zowel de friese als de nederlandse) maar alleen als we met genoeg mensen zijn en zo nu en dan zijn er weer van die kaar rites, bijvoorbeeld pesten/ wimisnor (onbekend)/ pokeren/ patience maar dat doe ik niet |
|
|
amen
|
ik speel graag rombelbombelfluitmaaruitje, berenburgertje en nietsomdehakkenmaar meeromtekakkentje. |
|
|
mij
Erelid
 WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
Quote amen: ik speel graag rombelbombelfluitmaaruitje, berenburgertje en nietsomdehakkenmaar meeromtekakkentje. lol, zijn dat bordspelen? |
|
|
esmee Actief lid WMRindex: 98 OTindex: 39 Wnplts: Huizen
|
Quote amen: ik speel graag rombelbombelfluitmaaruitje, berenburgertje en nietsomdehakkenmaar meeromtekakkentje. Hoe gaat dat allemaal? Klinkt gezellig!  |
|
|
|
Ik vind rummikub trouwens heel erg leuk!! |
|
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote esmee: Ik vind rummikub trouwens heel erg leuk!! Ja! ik ook  |
|
|
|
Quote NeaRoW: Quote esmee: Ik vind rummikub trouwens heel erg leuk!! Ja! ik ook  Als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen t is zo verslavend!!!! |
|
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
ik speel bijna wekelijks met mijn familie een texas hold'm tournement, soms ook om geld |
|
|
nietmeer
|
Ik speel wel eens Monopoly Party, een bord geprojekteerd op een beeldbuis en verbonden met een PS2  |
|
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
sure, mens erger je niet op je 32" HDTV |
|
|
nietmeer
|
Als t maar op een bord is he  |
|
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
 , in principe is een schem oo keen bord. Je kunt hem neerleggen Even de dikke van dale er bij: bord (het ~, ~en) 1 eetgerei, bestaande uit een ronde platte schijf van aardewerk, waarop men het voedsel deponeert dat men wil opeten => teljoor 2 plaat van hout, kunststof, metaal enz., al dan niet met een opschrift => schild 3 schoolbord 4 speelbord bor·deel (het ~, -delen) 1 gelegenheid waar prostitutie bedreven wordt => een huis van ontucht, een huis van plezier, eroscentrum, hoerenhuis, hoerenkast, hoerenkot, hoerentent, massagesalon, sekshuis, venustempel, verwenhuis, wiphotel |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
toevallig heb ik vandaag nodig lopen dammen en scrabblen  |
|
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
@frank1993NL dat stukje over het bordeel was niet helemaal nodig |
|
|
Sorcerer Senior lid WMRindex: 285 OTindex: 4 Wnplts: Elst S |
Wij hebben zo veel bordspelen dat we daar wekelijks, zo niet dagelijks mee spelen. Nieuw spelletje trouwens voor bordspelliefhebbers: KLIK! |
|
|
Quote b-boy: frank1993NL dat stukje over het bordeel was niet helemaal nodig Zat er tussen  |
|
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
wij ziten ook gewoon nog vaak te kaarten, of poolen, of risk of monopoly |
|
|
Quote Ricardo: wij ziten ook gewoon nog vaak te kaarten, of poolen, of risk of monopoly Poolen is wel gaar |
|
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
ik heb battletech, monopoly. ganzenbord, kolonisten van catan, dungeons & dragons,carcassonne, north & south, risk, stratego, age of napoleon
need i say more??
ik heb zelfs kaartspellen van pokemon, battletech, de kolonisten van catan, tomb raider |
|
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Ik speel veel spelletjes met mijn dochtertjes, nog geen risk ofzo daar zijn ze te jong voor, maar wel monopoly, mens erger je niet, memory, etc
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Monopoly en Triviant. Pokeren is opeens zo'n hype, maar dat deed ik 30 jaar geleden al. |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Kolonisten van Catan  Poker  Monopolie  Maar heb nooit iemand om t mee te spelen  Colonisten van Catan over het internet met mensen  Koe-handel @ Giovanni, niemand beweert toch dat het een nieuw spel is ofzo  |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Axis & allies |
|
|