Ouderwetse bordspelen |
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Speelt men nog steeds Risk, Monopoly, Gansenbord, Kolonisten van Catan, en dat soort spelletjes? Of wordt er aleen nog maar op de computer gegamed?
|
|
Monique Senior lid
WMRindex: 131 OTindex: 44 S |
ik speelde tot twee jaar geleden elke kerst monopoli maar helaas had alle nieuwe aanhang andere spelregels dan degene die voorheen in ons gezin gelde dus nu weinig bordspellen meer |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wij kaarten nog welleens (klaverjassen of texas hold 'm) |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik vind zelf klaverjassen leuk, en ook Kolonisten. Monopoly vroeger wel, maar nu niet meer. Risk is wel leuk maar duurt altijd zo lang. |
|
Mmore Administrator
|
Kolonisten van Katan is ook wel leuk ja.. Monopoly duurt altijd zo lang :cry: |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
mij lijkt risk wel een leuk spel, maar heb ik niet |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Rummycub speelde ik vaak en Triviant. Dr Bibber is wat voor Lananq,vind ie eng denk ik hahaha |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
O ja rummikubus, was wel blij... kwartet vond ik altijd wel grappig |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
catan is echt verslavend zeker met de uitbreidingen maar speel het eigenlijk alleen in de winter |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik speel heel af en toe met de familie nog monopoly, maar dan niet helemaal want dat duurt te lang vinden ze :cry: Ik vind het altijd wel leuk maar meestal heb ik geen mensen om monopoly mee te spelen |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
laatst weer Statego uit de kast gehaald maar begint nu ook al weer te vervelen na 10 potjes tegen dezelfde persoon |
|
Mmore Administrator
|
Anders ga je ouderwets schaken |
|
Luna Moderator
Vier op een rij is leuk |
|
Mmore Administrator
|
Quote Luna: Vier op een rij is leuk Nee saai :cry: Texas hold 'm is leuker |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
of russisch roulette |
|
Luna Moderator
Iemand nog leuke spelletjes voor in de kroeg |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
bierzuipend koprollen? |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
monopoly en kolonisten slpeel ik veel ook kaarten kan je me voor wakkerhouden (niet maken want dan kan ik niet winnen)ook mens erger je niet en ganzenbord ken ik wel.
risk vat ik geen anus van. |
|
Entourise Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 7
|
K*tkaarten is leuk en natuurlijk het cliche SHITHEAD. Spelletjes voor id kroeg,kaartenblazen! Degene die de hele stapel eraf blaast: ZUIPEN... Em ouderwetse bordspelen..heb laatst nog ge-geganzenbord voor mijn studie met een geweldige: gans is bruut overreden dus terug naar Start. Mens erger je niet, saai, maar stiekem toch wel leuk;) |
|
Mmore Administrator
|
Ik erger me altijd als ik verlies met dat #$%%$ mens erger je niet :evil: |
|
The_Worst finalist MPPV 06 WMRindex: 40 OTindex: 59 Wnplts: Enschede
|
Ik speel altijd met een select groepje vrienden Risk. Dan beginnen we rond 23.00u en dan is het spel pas rond 2.00u afgelopen soms eerder, maar meestal later. Ik vind Monopoly een leuk spel maar ik ken niemand waar ik het mee kan spelen dus speel ik het maar via de computer tegen andere mensen op internet. Stem op mijn PP! |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Dr Bibber heb ik eens gedaan, echt stom. Wat knoken uit een stuk karton plukken met een tangetje |
|
nietmeer
|
ik speel wel eens monopoly maar we hebben alleen pokemon monopoly dus dan zit je daar met al je pokemon kaartjes en da's wel een beeetje idioot. verder speel ik ook nog wel is kolonisten van katan en heeel soms risk. |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Monopoly!!! Maar dan wel op de pc in 3D.. |
|
nietmeer
|
Catsn kan ook lang duren hoor ik heb t laatst gespeelt en waren we 2 en half uur bezig... Waren met z'n 6en en alle uitbrijdingen... |
|