psp of nitendo ds |
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
wat vind jij beter de psp of de nitendo ds persoonlijk vind ik de psp veel beter omdat hij veel mooiere spellen heeft dan de ds maar de ds heeft meer mogelijkheden geef mij dus maar de psp |
|
Monique1974 Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 2
|
ik heb liever de ds. ik kan namelijk met die omgaan hahahahaha. mijn zoon en man hebben de psp en mijn dochter en ik de ds. |
|
glaasje Erelid
tja beiden kan ook |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
PSP |
|
glaasje Erelid
psp 2-1 ds |
|
nietmeer
|
@ Pietjekierewiet, volgens mij komen er niet veel games uit voor de PSP ondanks dat ze nieuwe versie maken met een even slechte batterij duur, en die umd films zijn al helemaal geflopt |
|
glaasje Erelid
tja ik weet het |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik kies voor de DS omdat Nintendo al heel lang succes heeft op de handheld en daardoor weet wat de sterke games daarvoor zijn. Daarbij ben ik fan van advance wars |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Heb ze allebei |
|
incrowd Lid WMRindex: 21 OTindex: 37 Wnplts: belfeld
|
als je nou us met links psp doet en met rechts ds |
|
nietmeer
|
psp voor de graphics.. ds heeft zeer slechte graphics |
|
SkillHunter7190 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 114 Wnplts: Hoensbroek
|
psp vond ds niet lkr in de hand liggen maar had ook het eerste type maatje baksteen maar vind psp nu de bom |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
PC. Met kop en schouders de beste game 'console'. Hehe, oh het ging over psp vs. ds dan ga ik zeker voor de DS, eindelijk weer eens wat origineels, psp geeft alleen nieuwe graphics aan een jaren oud concept. |
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Voor de DS gaan! Zelf heb ik ook een DS.. maar dan met een Cyclo Evolution kaartje erbij. dit kaartje kost 40 euro ( hetzelfde als 1 spel ) en hier kan je een micro sd kaart in doen van max. 32 GB. ( 8 GB kost 15 euro ) en drie keer raden wat je op dat kaartje kan zetten |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
DS DS heeft heel veel originele mogelijkheden! Toegegeven de graphics zijn natuurlijk een stuk minder. Maar bijvoorbeeld Mario wil je toch ook helemaal niet fotorealistisch spelen? Dat gaat om de feel! |
|
Verfkwast Junior lid WMRindex: 13 OTindex: 19 Wnplts: Bij de and
|
Ik heb een ds en een psp. Maar ik speel toch vaker op de ds. Gewoon omdat het leuker is xD |
|
LocoOoho Senior lid
WMRindex: 330 OTindex: 1.037
|
ik heb geen psp maar wel op gespeeld, ziet er beter uit mar kan er niet mee omgaan geef mij maar ds jeuj mario(kart) |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
We hebben 1 psp en 3 ds-en in huis.... zegt genoeg toch?? |
|
simon-rms Senior lid WMRindex: 190 OTindex: 4 Wnplts: Purmerend
|
1 punt voor de spellen van de DS, en 1 punt voor de PSP waardoor ik overal films kan kijken |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Ik heb ze beiden, als ik zou moeten kiezen zou ik denk ik gewoon voor de DS gaan Een PSP mag dan wel betere graphics hebben, maar gezien het slechts een handheld console is stelt het alsnog niet zoveel voor, kun je beter gewoon voor de leukere gezinsspellen gaan |
|
Andreesie Oudgediende
|
Nintendo spel je trouwens zo. |
|
DennyColt Erelid
WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Laatst was een neefje jarig, mocht van mij een game uit kiezen (PSP). Er zat niks tussen voor hem. Het aanbod is niet te vergelijken met DS.
Ninty is (zeker op de handheld gebied) altijd al beter, dan de rest.
Nieuwe DSi is beter dan een ouder DS. Nieuwe PSP (GO) - OMG wat een lelijk ding.....
|
|
Astenos Senior lid
WMRindex: 0 OTindex: 1.049
|
DS, al was het alleen puur om advance wars de PSP is op zich een mooi dingetje, maar het scherm is me te breed en die batterij is lachwekkend snel leeg. Die prijs is mij te hoog voor betere graphics. graphics zijn het enige nadeel van de nintendo DS. als ze de graphicsafdeling bij nintendo nou eens een flinke schop onder hun hol zouden geven zodat er eens wat betere graphics uit je DS komen rollen ben ik helemaal blij. |
|
Andreesie Oudgediende
|
@Astenos, als er zometeen opeens een nieuwe console uitkomt van Nintendo mét fatsoenlijke graphics is al het nostalgie weg dat wil je toch niet? |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Mee eens Andreesie, die Nostalgie MOET blijven bestaan. Donkey Kong, Mario Kart, Mister Keen ( of hoe heet die knakker ) moeten blijven als het ware. |
|