psp of nitendo ds |
Astenos Senior lid
WMRindex: 0 OTindex: 1.049
|
natuurlijk, sommige games zijn gemaakt om die graphics te hebben en moeten die ook houden, da's zeker! maar je hebt ook andere games, zoals call of duty, die het nu met hetzelfde niveau van graphics moeten doen, en dat ziet er toch echt niet uit.
je kunt toch gewoon mario bros spelen op een console die WEL hoge graphics aankan? |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nintendo DS |
|
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Toch zal het gevoel dan wel anders zijn. Misschien niet veel, maar toch. |
|
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
|
|
|
Astenos Senior lid
|
wat heb je nou aan veel spellen als je ze niet kan krijgen? dsspellen zijn er ten minste in overvloed en het andere gevoel vind ik wel een erg vaag argument bogarde. |
|
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Toch heb ik die gevoelens en voor mij is het logisch. Andreesie heeft dat ook. |
|
|
ikke59 Lid WMRindex: 29 OTindex: 5
|
PSP is veel beter, maar de nieuwe versie (3000) zeker niet omdat je alle spellen via internet moet downloaden. De psp-slim is nog wel de beste PSP maar daar komen nou steeds minder spellen voor uit. Oja, ik heb eens gelezen op nu.nl dat de PSP 4000 waarschijnlijk een UMD-driver en internetdownloader heeft. Veeeeel beter!! |
|
|
Astenos Senior lid
|
goh ikke, dan hoef je dus nog maar 1000 versies te wachten aan mijn ds heb ik tot nu toe veel meer lol gehad dan aan mijn psp |
|
|
glaasje Erelid
@ikke59: je bedoelt zeker de psp go in plaats van psp 3000? en er komt geen psp 4000 uit dat was alleen een gerucht ----------------------------------------- gelukkig heb ik mijn psp omgebouwd en heb ik dus geen last van een tekort aan spellen |
|
|
Astenos Senior lid
|
met mijn sd-kaart in mijn ds heb ik daar ook geen last van |
|
|
glaasje Erelid
het voordeel van een ds is ook dat je veel sneller nieuwe spellen hebt ds: ongeveer 40mb psp: ongeveer 500mb |
|
|
Astenos Senior lid
|
dus kan ik ook veel meer spellen kwijt op mijn 2 gieg sd kaart |
|
|
n13l5 Lid WMRindex: 19 OTindex: 46 Wnplts: Maastricht
|
Nintendo voor mij, maar ik vind ze best wel oplichters, eerst de DS binnen een half jaar een DSLite (die ik had, maar hij is jammer genoeg overleden) en toen kwam de DSi wiens opvolger in januari alweer moet komen (DSi XL/LL) Maar Nintendo heeft met Layton, WarioWare Touched en de re-releases van Final Fantasy toch de games die ik wil spelen... en ik kan geen PSP betalen... |
|
|