Firefox 3.5 |
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Nieuwe testversie Firefox 3.5 beschikbaar Mozilla heeft maandag de vierde bèta van Firefox 3.5 uitgebracht. Deze versie, uitgerust met de nieuwe JavaScript engine TraceMonkey, heeft een betere performance en hogere stabiliteit. Ook worden nieuwe technologieën ondersteund, waaronder HTML5. klik hierLet wel op dat het om een testversie gaat.(beta) |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Yes, eindelijk TraceMonkey maar eens downloaden zometeen Edit: hmm... ondanks dat de helft van mijn addons niet compitabel zijn met de bèta, vind ik hem opzich wel kunnen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mjah, FF is leuk, goed en veilig. Ik kots alleen ervan dat je verplicht moet updaten |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Whoa, binnen een paar minuten een 500x500 afbeelding gerenderd met deze Raytracer |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waarschijnlijk komt er nog een vijfde beta. Het is allemaal een "beetje" uitgelopen vanwege TraceMonkey anders was ie er lang geweest @Kpuc-Maar dat is toch alleen maar goed? Of niet? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Internet is all about 'options'... daarmee is 'verplicht' dus zelden iets goeds |
|
Kpuc Oudgediende
Zolang ze de GUI niet al te zeer verminken |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dit schijnt de beste firefox ooit te worden |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dat gaat moeilijk worden, als ze voorbij de eerste willen De enige die ik 'goed' heb kunnen vinden |
|
Giovanni Oudgediende
|
Afwachten peevee IE8 Firefox |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote: Firefox 3.5 will be here soon, and it’s shaping up to be the fastest Firefox yet: more than twice as fast as Firefox 3 and 10 times as fast as Firefox 2 Kan niet wachten om hem uit te proberen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Nog even geduld |
|
Ganganation Actief lid
WMRindex: 113 OTindex: 12
|
Quote Giovanni: Afwachten peevee IE8 Firefox I totaly agree ! IE8 heeft zelfs een comptabiliteits modus. Dat zegt al iets over wat voor browser je hebt... Ik zeg boycotten, die boel ! Toen ik even ben gaan kijken wat er allemaal verbeterd was aan IE8 ben ik geschrokken, want er is geen reet verbeterd, alleen maar nutteloze extra opties ! |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Ganganation: Toen ik even ben gaan kijken wat er allemaal verbeterd was aan IE8 ben ik geschrokken, want er is geen reet verbeterd, alleen maar nutteloze extra opties ! Copyrighted software reverse engineeren om aan de hand van de uitkomst te bekijken wat er veranderd is... foei toch |
|
Giovanni Oudgediende
|
Waarschijnlijk volgende week Firefox 3.5Quote Mozilla: This version is not yet being made available for direct download. If you’re not yet a Firefox 3.5 Beta tester, we recommend that you wait for the upcoming Firefox 3.5 Release Candidate, which should be released on our website within the next week |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Het mag tijd worden, Vuurvosje crasht steeds vaker na de laatste update |
|
Giovanni Oudgediende
|
Alle (tenminste de mijne) addons doen het Alleen het Kempelton thema nog niet Uiterlijk is niet veranderd op een plusje naast de meest rechtertab na om een nieuwe tab te openen. Handig |
|
Kpuc Oudgediende
Een kruisje naast de rechtertab, hm, als je op de rand van tabs gaat staan met je cursor en dubbelklikt heb je ook een nieuwe tab, of met ctrl/t, voila, een waardeloos extraatje dus |
|
Giovanni Oudgediende
|
Niet, want nu hoef je maar een keer te klikken |
|
Kpuc Oudgediende
Plus dat ie in t engels is, wat een k*tding |
|
Giovanni Oudgediende
|
Je hebt op de verkeerde link geklikt, want ik heb hem in het Nederlands |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Wat gebruiken jullie toch een hoop K*t en Fk de laatste tijd |
|
Kpuc Oudgediende
T zij zo, ik ga plat, ben de pc even goed zat |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Een kruisje naast de rechtertab, hm, als je op de rand van tabs gaat staan met je cursor en dubbelklikt heb je ook een nieuwe tab Kan niet als de tabbladbalk vol is |
|