Gratis Windows 7 downloaden |
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Vanaf vandaag is van de site van Microsoft de RC van Windows 7 te downloaden. RC staat voor release candidate en houdt in dat dit de versie is zoals hij naar de eindgebruiker zal gaan. Dit op een aantal kleine veranderingen na. klik hieren lees verder. klik hier voor windows 7. |
|
Cur10s1ty Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 40
|
klinkt tof, maar is het nou wel of niet mogelijk om het duaal met Vista te installeren? dat je toch nog allebei heb? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik draai nog op XP, ik denk dat ik maar even wacht tot de officiële release. |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Ik blijf bij Vista, windows 7 vind ik niet mooi |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Cur10s1ty: klinkt tof, maar is het nou wel of niet mogelijk om het duaal met Vista te installeren? dat je toch nog allebei heb? je kan Windows 7 zowel als een schone installatie als in Multiboot installeren. Je hebt wel een DVD nodig met een DVD brander voor het maken van een installatie CD, de download duurt circa 1,5 uur met 600 kpbs en neemt ong 3 GB in beslag. De download is in .iso, dat betekent dat je WinRAR nodig hebt of een ander programma die .iso bestanden kan unzippen. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het makkelijkste is om het .ISO bestand direct te branden met bijvoorbeeld het gratis Infrarecorder naar een lege DVD. |
|
Cur10s1ty Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 40
|
@Cee-N-Cee en Mmore Enorm bedankt! Dit ga ik snel proberen, kijken hoe het zit met Windows 7 |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
knalkop Senior lid
WMRindex: 788 OTindex: 35
|
ik heb de test versie geprobeert, vind hem beter als vista heb alleen wat puntjes als ik iets wil copieeren vanaf mijn externe HD naar de laptop met windows 7 duurt het erg lang en als ik thuis iets van de server wil kopieeren duurt het ook veel langer als normaal maar dat verbeteren ze misschien nog voordat de echte uitkomt |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Mmore: Het makkelijkste is om het .ISO bestand direct te branden met bijvoorbeeld het gratis Infrarecorder naar een lege DVD. nee man, active @ iso burner is beter, gewoon bestand selecteren, schrijfsnelheid en voor de rest is er niks aan in te stellen (ongeveer dan, bij settings is er nog iets) |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Krijgen we nu weer allemaal verhalen dat Vista beter was dan W7 ? Het zou een déjà-vu zijn van na het uitkomen van Vista. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vista is een dieptepunt, zelfs de blunder met ME is ze vergeven na dit debacle |
|
Andreesie Oudgediende
|
@mex: toen xp uit kwam, werd 2000 de hemel in geprezen en gezegt om bij 2000 te blijven. toen vista uit kwam werd xp de hemel in geprezen en je moest vooral bij xp blijven. ik kan me voorstellen dat het niet anders is |
|
Kpuc Oudgediende
Andreesie, ik blijf erbij dat W2K het mooiste product ooit van M$ is geweest |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik blijf er bij dat 95 beter si nou eigenlijk xp maar goed, ik heb nooit de klachten erover in het begin gehoord: P |
|
Kpuc Oudgediende
95 getweakt |
|
Giovanni Oudgediende
|
Vista is juist een hoogtepunt |
|
Andreesie Oudgediende
|
vista is echt but, veeel te zwaar |
|
Giovanni Oudgediende
|
Daarom Vista |
|
Kpuc Oudgediende
ik kan er niet op klaarkomen Gio |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik bedoelde vista is te zwaar |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Andreesie Oudgediende
|
@gio: jij had een nieuwe pc he? vandaar;) Volgens dat artikel is Vista eigenljik helemelaal niet zo veel langzamer als 7. neee gooooh. we zijn al bijna 3 jaar verder met computer hardware! idiotie |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Andreas-Ik heb 4GB dus Wat maakt dat uit of ie nieuw is of niet? |
|