Gratis Windows 7 downloaden |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ja precies, ik ziet hier met een halve! daar wil je geen vista op hebben, wordt veel te langzaam. dus: vista is gewoon langzamer |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wat maakt het uit of ie nieuw was of niet Andreas? |
|
Andreesie Oudgediende
|
gio: omdat ie dan zowiezo natuurlijk sneller is . XP op zijn required hardware is natuurlijk langzamer dan Vista op zijn recommended hardware... de enigste (ja ik weet het, het is enige) keer wanneer je goed kan testen wat sneller is en wat niet is als de required en recommended hardware hetzelfde is |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wellicht dat je XP-install al redelijk was vervuild Gio Dan wil Vuurvosje nog wel eens denken van wtf |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het zal wel Ik ben iig hartstikke blij met Vista en wil ook niet meer terug naar XP Nee juist niet Kpuc, was juist hartstikke schoon |
|
Kpuc Oudgediende
Liet je XP wel eerst helemaal uitratelen bij het opstarten? |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Mijn ervaring met Vista: het liep in de eerste tien seconde al vast (op mijn Aspire Predator wel te verstaan), het slurpt hartstikke veel resources (ik doe nu niks, zit alleen dit de typen met Firefox en de teller staat al op 1,68 GB), je moet serieus bevestigen dat je iets wilt gaan bevestigen , elkander programma dat het op XP feilloos doet schijnt Vista toch problemen mee te hebben... En nog een hoop meer Ik bedoel, welke idioot vertaald "add virtual disk" of iets dergelijks naar: "netwerkverbinding maken" En waarom je "Alle programmma's" moet verstoppen in een lijstje dat niet groter is dan het startmenu is me ook volledig ontgaan hoe moet je nu überhaupt nog iets terugvinden? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ook na opstarten firefox zo traag op XP. Maar ik sluit nooit af, maar kies sluimerstand. Of zoals nu ik een paar dagen vrij ben de slaapstand. Vind ik ook zo handig aan Vista de betrouwbaarheidscontrole: afbeelding |
|
Kpuc Oudgediende
Pablo, dat moeten zoeken deed voor mij de deur pas echt dicht |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik vind de taakbalk van vista zo mooi maar dat was het dan ook |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ieder besturingssysteem heeft zijn voor en nadelen |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Maar zelden heeft een besturingssysteem zoveel naar de negatieve kant geneigd |
|
Kpuc Oudgediende
Vlak 98Se en ME niet uit Pablo |
|
deeese Erelid
WMRindex: 2.776 OTindex: 1.242
|
toch blijf ik trouw op mijn computer ms dos draaien heb ik nog nooit problemen mee gehad vreet bijna geen geheugen
nee geintje ik heb op mijn eigen pc nog windows xp en dat bevalt mij uit stekend
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Pablo: Mijn ervaring met Vista: het liep in de eerste tien seconde al vast (op mijn Aspire Predator wel te verstaan), het slurpt hartstikke veel resources (ik doe nu niks, zit alleen dit de typen met Firefox en de teller staat al op 1,68 GB), je moet serieus bevestigen dat je iets wilt gaan bevestigen , elkander programma dat het op XP feilloos doet schijnt Vista toch problemen mee te hebben... En nog een hoop meer Ik bedoel, welke idioot vertaald "add virtual disk" of iets dergelijks naar: "netwerkverbinding maken" En waarom je "Alle programmma's" moet verstoppen in een lijstje dat niet groter is dan het startmenu is me ook volledig ontgaan hoe moet je nu überhaupt nog iets terugvinden? Zo mag ik het horen Vista is zoals ik al vaker zei voor mensen die: -alleen basisfuncties gebruiken of bereid zijn gemiddeld overal 3x extra te klikken -het per sé nodig hebben (voor werk) om bepaalde programma's te draaien -uiterlijk belangrijker vinden dan relatief snel en goede functies -en genoeg geld hebben Ik val hierbuiten |
|
Giovanni Oudgediende
|
Volgens de EU moet Windows 7 zonder Internet Explorer geleverd worden. Maar hoe moet je dan het internet op om een andere browser te kiezen? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Even downloaden bij de buurman. Lekker ouderwets |
|
Giovanni Oudgediende
|
Maar als je buurman geen internet heeft Ik vind het belachelijk dat Microsoft op zijn eigen besturingssysteem niet eens zijn eigen browser mag leveren Gaat dat dan ook voor Apple gelden? |
|
Anco Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 11 Wnplts: Frysl&acir
|
Eh, EU wou dat microsoft windows leverde met de mogelijkheid om een andere browser te instaleren. Dat je bij installatie keuze hebt uit IE, Firefox en Opera bijvoorbeeld.
Dat ze dan besluiten geen één mee te leveren is vanuit hun oogpunt slim, want kans zit er best in dat ze IE op cd los erbij gaan leveren. En dan gaat iedereen dus gelijk via die cd IE instaleren (behalve echte fans van andere browsers). Maar overgrote deel zal weer gewoon IE gebruiken, dus zullen ze weinig van de maatregel merken. |
|
Houdie Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 344 Wnplts: Veghel
|
@Ancolos erbij of geintegreerd, het blijft leveren en dat mag dus niet. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Giovanni: Ik vind het belachelijk dat Microsoft op zijn eigen besturingssysteem niet eens zijn eigen browser mag leveren Gaat dat dan ook voor Apple gelden? Nee, het gaat niet voor Apple gelden, omdat Apple geen monopolie is. Microsoft heeft zijn monopolie op het gebied van besturingssystemen misbruikt om ook een monopolie in de browsermarkt te krijgen. Daar worden ze voor bestraft. Apple heeft geen monopolie dat ze kunnen misbruiken. |
|
Anco Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 11 Wnplts: Frysl&acir
|
@HoudieQuote: Windows 7 zal in Europa echter uitsluitend zonder Internet Explorer verkrijgbaar zijn. Mogelijk levert het bedrijf de software wel bijvoorbeeld mee op een cd-rom, zodat consumenten de browser eenvoudig zelf kunnen installeren.
Bron: linkIk weet het niet of dat wel mag of niet, maar zoals ik het daar lees, denken ze er wel over na. Nog even een quote Quote: "Microsoft gaat IE8 gratis los aanbieden en zal het eenvoudig maken voor pc- fabrikanten om IE8 op Europese Windows 7-machines te installeren als ze dat willen. Pc-fabrikanten kunnen ook besluiten om een alternatief voor IE8 te installeren en, zoals altijd al het geval is geweest, kunnen ze ook desgewenst meerdere browsers installeren." Bron: linkHoeveel er dus gaat veranderen voor de gewone consument weet ik niet, als ik dit zo lees valt dat wel mee. |
|
Ganganation Actief lid
WMRindex: 113 OTindex: 12
|
Quote Giovanni: Ook na opstarten firefox zo traag op XP. Maar ik sluit nooit af, maar kies sluimerstand. Of zoals nu ik een paar dagen vrij ben de slaapstand. Vind ik ook zo handig aan Vista de betrouwbaarheidscontrole: afbeelding Sluimerstand is niet handig als je pc goed moet blijven draaien, het maakt je pc echt enorm traag |
|
Ganganation Actief lid
WMRindex: 113 OTindex: 12
|
Ik heb Windows 7 gister gedownload en hem geïnstalleerd in Virtual PC 2007. Dit is erg traag. Blijkt ook van reacties op andere fora's dat het in VPC7 erg traag is. Zal het straks eens in virtual Box proberen. Ben benieuwd. Ziet er verder hartstikke positief uit. Reacties van veel mensen is dat Windows 7 veel sneller is dan Vista, meer functionaliteit etc. Hij moet bijna zo goed draaien als XP als hij dan net zo handig is als Vista ben ik verkocht !
Vandaar, ga hem straks installeren in Virtual Box en laat meer weten ! |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Ganganation: Ik heb Windows 7 gister gedownload en hem geïnstalleerd in Virtual PC 2007. Dit is erg traag. Blijkt ook van reacties op andere fora's dat het in VPC7 erg traag is. Zal het straks eens in virtual Box proberen. Ben benieuwd. Ziet er verder hartstikke positief uit. Reacties van veel mensen is dat Windows 7 veel sneller is dan Vista, meer functionaliteit etc. Hij moet bijna zo goed draaien als XP als hij dan net zo handig is als Vista ben ik verkocht !
Vandaar, ga hem straks installeren in Virtual Box en laat meer weten ! Ik vind het meer dan logisch dat een besturingssysteem dat je op een virtuele machine gezet is best traag is |
|