Gratis Windows 7 downloaden |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ja precies, ik ziet hier met een halve! daar wil je geen vista op hebben, wordt veel te langzaam. dus: vista is gewoon langzamer |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wat maakt het uit of ie nieuw was of niet Andreas? |
|
Andreesie Oudgediende
|
gio: omdat ie dan zowiezo natuurlijk sneller is . XP op zijn required hardware is natuurlijk langzamer dan Vista op zijn recommended hardware... de enigste (ja ik weet het, het is enige) keer wanneer je goed kan testen wat sneller is en wat niet is als de required en recommended hardware hetzelfde is |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wellicht dat je XP-install al redelijk was vervuild Gio Dan wil Vuurvosje nog wel eens denken van wtf |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het zal wel Ik ben iig hartstikke blij met Vista en wil ook niet meer terug naar XP Nee juist niet Kpuc, was juist hartstikke schoon |
|
Kpuc Oudgediende
Liet je XP wel eerst helemaal uitratelen bij het opstarten? |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Mijn ervaring met Vista: het liep in de eerste tien seconde al vast (op mijn Aspire Predator wel te verstaan), het slurpt hartstikke veel resources (ik doe nu niks, zit alleen dit de typen met Firefox en de teller staat al op 1,68 GB), je moet serieus bevestigen dat je iets wilt gaan bevestigen , elkander programma dat het op XP feilloos doet schijnt Vista toch problemen mee te hebben... En nog een hoop meer Ik bedoel, welke idioot vertaald "add virtual disk" of iets dergelijks naar: "netwerkverbinding maken" En waarom je "Alle programmma's" moet verstoppen in een lijstje dat niet groter is dan het startmenu is me ook volledig ontgaan hoe moet je nu überhaupt nog iets terugvinden? |
|
Giovanni Oudgediende
|