hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 [2] 3

Gratis Windows 7 downloaden

31-05-09 10:52:22
Andreesie
Oudgediende

WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
ja precies, ik ziet hier met een halve! daar wil je geen vista op hebben, wordt veel te langzaam. dus: vista is gewoon langzamer :P

31-05-09 10:52:50
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Wat maakt het uit of ie nieuw was of niet Andreas?*8

31-05-09 10:56:04
Andreesie
Oudgediende

gio: omdat ie dan zowiezo natuurlijk sneller is 8O. XP op zijn required hardware is natuurlijk langzamer dan Vista op zijn recommended hardware... de enigste (ja ik weet het, het is enige) keer wanneer je goed kan testen wat sneller is en wat niet is als de required en recommended hardware hetzelfde is ;)

31-05-09 10:57:20
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Wellicht dat je XP-install al redelijk was vervuild Gio 8) Dan wil Vuurvosje nog wel eens denken van wtf 8O

31-05-09 10:57:43
Giovanni
Oudgediende

Het zal wel:) Ik ben iig hartstikke blij met Vista en wil ook niet meer terug naar XP8)

Nee juist niet Kpuc, was juist hartstikke schoon:O

31-05-09 11:01:05
Kpuc
Oudgediende

S
Liet je XP wel eerst helemaal uitratelen bij het opstarten?

31-05-09 11:05:23
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Mijn ervaring met Vista: het liep in de eerste tien seconde al vast (op mijn Aspire Predator wel te verstaan), het slurpt hartstikke veel resources (ik doe nu niks, zit alleen dit de typen met Firefox en de teller staat al op 1,68 GB), je moet serieus bevestigen dat je iets wilt gaan bevestigen *8, elkander programma dat het op XP feilloos doet schijnt Vista toch problemen mee te hebben...
En nog een hoop meer :|
Ik bedoel, welke idioot vertaald "add virtual disk" of iets dergelijks naar: "netwerkverbinding maken" 8O
En waarom je "Alle programmma's" moet verstoppen in een lijstje dat niet groter is dan het startmenu is me ook volledig ontgaan :| hoe moet je nu überhaupt nog iets terugvinden?

31-05-09 11:06:40
Giovanni
Oudgediende

Ook na opstarten firefox zo traag op XP.

Maar ik sluit nooit af, maar kies sluimerstand. Of zoals nu ik een paar dagen vrij ben de slaapstand.

Vind ik ook zo handig aan Vista de betrouwbaarheidscontrole:

afbeelding

31-05-09 11:09:30
Kpuc
Oudgediende

S
Pablo, dat moeten zoeken deed voor mij de deur pas echt dicht 8)

31-05-09 11:11:01
Andreesie
Oudgediende

ik vind de taakbalk van vista zo mooi :D maar dat was het dan ook :|

31-05-09 11:23:43
Giovanni
Oudgediende

Ieder besturingssysteem heeft zijn voor en nadelen:)

31-05-09 11:24:49
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Maar zelden heeft een besturingssysteem zoveel naar de negatieve kant geneigd :ja

31-05-09 11:29:13
Kpuc
Oudgediende

S
Vlak 98Se en ME niet uit Pablo ;)

31-05-09 23:32:43
deeese
Erelid

WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
toch blijf ik trouw op mijn computer ms dos draaien heb ik nog nooit problemen mee gehad vreet bijna geen geheugen

nee geintje ik heb op mijn eigen pc nog windows xp en dat bevalt mij uit stekend

02-06-09 16:11:53
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote Pablo:
Mijn ervaring met Vista: het liep in de eerste tien seconde al vast (op mijn Aspire Predator wel te verstaan), het slurpt hartstikke veel resources (ik doe nu niks, zit alleen dit de typen met Firefox en de teller staat al op 1,68 GB), je moet serieus bevestigen dat je iets wilt gaan bevestigen *8, elkander programma dat het op XP feilloos doet schijnt Vista toch problemen mee te hebben...
En nog een hoop meer :|
Ik bedoel, welke idioot vertaald "add virtual disk" of iets dergelijks naar: "netwerkverbinding maken" 8O
En waarom je "Alle programmma's" moet verstoppen in een lijstje dat niet groter is dan het startmenu is me ook volledig ontgaan :| hoe moet je nu überhaupt nog iets terugvinden?

Zo mag ik het horen:ja
Vista is zoals ik al vaker zei voor mensen die:
-alleen basisfuncties gebruiken of bereid zijn gemiddeld overal 3x extra te klikken
-het per sé nodig hebben (voor werk) om bepaalde programma's te draaien
-uiterlijk belangrijker vinden dan relatief snel en goede functies
-en genoeg geld hebben

Ik val hierbuiten :D

14-06-09 08:03:02
Giovanni
Oudgediende

Volgens de EU moet Windows 7 zonder Internet Explorer geleverd worden. Maar hoe moet je dan het internet op om een andere browser te kiezen?*8

14-06-09 08:11:22
de Mexicaan
Oudgediende

WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Even downloaden bij de buurman. Lekker ouderwets :P

14-06-09 08:14:33
Giovanni
Oudgediende

Maar als je buurman geen internet heeft*8

Ik vind het belachelijk dat Microsoft op zijn eigen besturingssysteem niet eens zijn eigen browser mag leveren:| Gaat dat dan ook voor Apple gelden?:O

14-06-09 09:56:47
Anco
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 11
Wnplts: Frysl&acir
Eh, EU wou dat microsoft windows leverde met de mogelijkheid om een andere browser te instaleren. Dat je bij installatie keuze hebt uit IE, Firefox en Opera bijvoorbeeld.

Dat ze dan besluiten geen één mee te leveren is vanuit hun oogpunt slim, want kans zit er best in dat ze IE op cd los erbij gaan leveren. En dan gaat iedereen dus gelijk via die cd IE instaleren (behalve echte fans van andere browsers). Maar overgrote deel zal weer gewoon IE gebruiken, dus zullen ze weinig van de maatregel merken.

14-06-09 11:21:20
Houdie
Senior lid

WMRindex: 140
OTindex: 344
Wnplts: Veghel
@Anco
los erbij of geintegreerd, het blijft leveren en dat mag dus niet.

14-06-09 12:39:44
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Giovanni:
Ik vind het belachelijk dat Microsoft op zijn eigen besturingssysteem niet eens zijn eigen browser mag leveren:| Gaat dat dan ook voor Apple gelden?:O

Nee, het gaat niet voor Apple gelden, omdat Apple geen monopolie is. Microsoft heeft zijn monopolie op het gebied van besturingssystemen misbruikt om ook een monopolie in de browsermarkt te krijgen. Daar worden ze voor bestraft. Apple heeft geen monopolie dat ze kunnen misbruiken.

14-06-09 13:38:44
Anco
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 11
Wnplts: Frysl&acir
@Houdie
Quote:
Windows 7 zal in Europa echter uitsluitend zonder Internet Explorer verkrijgbaar zijn. Mogelijk levert het bedrijf de software wel bijvoorbeeld mee op een cd-rom, zodat consumenten de browser eenvoudig zelf kunnen installeren.

Bron: link

Ik weet het niet of dat wel mag of niet, maar zoals ik het daar lees, denken ze er wel over na.

Nog even een quote
Quote:
"Microsoft gaat IE8 gratis los aanbieden en zal het eenvoudig maken voor pc- fabrikanten om IE8 op Europese Windows 7-machines te installeren als ze dat willen. Pc-fabrikanten kunnen ook besluiten om een alternatief voor IE8 te installeren en, zoals altijd al het geval is geweest, kunnen ze ook desgewenst meerdere browsers installeren."

Bron: link
Hoeveel er dus gaat veranderen voor de gewone consument weet ik niet, als ik dit zo lees valt dat wel mee.

16-06-09 11:18:54
Ganganation
Actief lid

WMRindex: 113
OTindex: 12
Quote Giovanni:
Ook na opstarten firefox zo traag op XP.

Maar ik sluit nooit af, maar kies sluimerstand. Of zoals nu ik een paar dagen vrij ben de slaapstand.

Vind ik ook zo handig aan Vista de betrouwbaarheidscontrole:

afbeelding

Sluimerstand is niet handig als je pc goed moet blijven draaien, het maakt je pc echt enorm traag

16-06-09 11:23:25
Ganganation
Actief lid

WMRindex: 113
OTindex: 12
Ik heb Windows 7 gister gedownload en hem geïnstalleerd in Virtual PC 2007.
Dit is erg traag. Blijkt ook van reacties op andere fora's dat het in VPC7 erg traag is. Zal het straks eens in virtual Box proberen. Ben benieuwd. Ziet er verder hartstikke positief uit. Reacties van veel mensen is dat Windows 7 veel sneller is dan Vista, meer functionaliteit etc. Hij moet bijna zo goed draaien als XP als hij dan net zo handig is als Vista ben ik verkocht !

Vandaar, ga hem straks installeren in Virtual Box en laat meer weten !

16-06-09 11:26:01
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote Ganganation:
Ik heb Windows 7 gister gedownload en hem geïnstalleerd in Virtual PC 2007.
Dit is erg traag. Blijkt ook van reacties op andere fora's dat het in VPC7 erg traag is. Zal het straks eens in virtual Box proberen. Ben benieuwd. Ziet er verder hartstikke positief uit. Reacties van veel mensen is dat Windows 7 veel sneller is dan Vista, meer functionaliteit etc. Hij moet bijna zo goed draaien als XP als hij dan net zo handig is als Vista ben ik verkocht !

Vandaar, ga hem straks installeren in Virtual Box en laat meer weten !

Ik vind het meer dan logisch dat een besturingssysteem dat je op een virtuele machine gezet is best traag is 8-)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven