Google maakt Chrome OS |
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote lucb1e: lol dat kan dus nooit. Het kan wel bestand zijn tegen alle bekende virussen en aanvallen, maar 100% dicht is het nooit Natuurlijk kan dat wel |
|
|
Oboema Senior lid WMRindex: 602 OTindex: 353 Wnplts: Nimwegeh
|
Quote berniew: Quote lucb1e: lol dat kan dus nooit. Het kan wel bestand zijn tegen alle bekende virussen en aanvallen, maar 100% dicht is het nooit Natuurlijk kan dat wel In theorie kan dat; je kan namelijk wiskundig bewijzen dat een stuk software correct is, maar in de praktijk is dat niet te doen. |
|
|
|
@Oboema: natuurlijk kan je wel een computer maken welke 100% "dicht" is. Maar erg praktisch is zo'n systeem niet... Hoe komen virussen op computers? Via externe media. Dus... als je zorgt dat er geen externe media gebruikt kan worden en dat er geen internetverbinding aanwezig is, dan is het systeem 100 % virusbestendig (tenzij het virus er vantevoren al op stond). Alleen met het tegenwoordige computergebruik is zo'n systeem niet bruikbaar |
|
|
nietmeer
|
Ga zeker proberen als dual boot met linux denk. |
|
|
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
Klinkt allemaal heel leuk. Maar gaat het niet voor problemen zorgen? Ik bedoel als je Word wil gebruiken ofzo. Of zoals bepaalde mensen verslaafd zijn aan games? |
|
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
@parelvisser01: ik verwacht dat dit os juist voor netbooks is en die kunnen zowieso al geen games op volledige performance spelen |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Is hier trouwens ook al een beta van ofzo? |
|
|
SilentGhost Senior lid
@Kameleon: De source is al beschikbaar gesteld maar was al gecompileerd door paar personen valt op torrent sites te downloaden |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Volgens mij heb je er niets aan als je geen goede breedbandverbinding hebt En als je geen internetverbinding meer hebt, wat dan? |
|
|
SilentGhost Senior lid
|
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote Dionos: Hoe komen virussen op computers? Via externe media.
Dus... als je zorgt dat er geen externe media gebruikt kan worden en dat er geen internetverbinding aanwezig is, dan is het systeem 100 % virusbestendig (tenzij het virus er vantevoren al op stond). LOL als er geen systeem is, is er ook niks om te kraken nee Quote SilentGhost: weet niet of het mag een torrentsite te posten de torrent zelf is allesinds legaal Jahoor medeplichtig aan het verspreiden van illegale torrents, de bak in met jou |
|
|
SilentGhost Senior lid
|
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
wat chrome os basically is: Chrome op linux, maximaliseren, met google docs en een extra menuutje.
|
|
|
|
Quote lucb1e: LOL als er geen systeem is, is er ook niks om te kraken nee Precies Maar ik doelde meer op een afgeschermd systeem, waar alles stand-alone op draait en dat geen contact heeft met de "buitenwereld" door wat dan ook. Maar met eventueel diverse ringen van beveiliging. Net zoals de belastingdienst heeft (meen ik mij te herinneren) |
|
|