Windows Caf |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Quote Nizzle: dus bovenop de 549,99 eurie voor windows wil jij ook nog 34,99 eurie betalen voor een 3rd party proggie dat jou die dingen laat aanpassen Een oem licentie kost maar 130 dollar, en ik koop nooit extra programma's oja nl oem licentie is er al vanaf 150, nou weet je ik doe nu euh 4 jaar met xp ofzo, dus dat kan ik dan wel lijen. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Raptorial: voor 150 euro heb je Home Basic, oftewel XP met 'n andere naam en prijs.. Home Basic is echt helemaal niks, alleen maar 'n lokkertje om mensen de illusie te creeeren dat Viesta goedkoop is |
|
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Bah, en Windows Cafe... *Pakt insectenspray* |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Tja, nog steeds hoor ik geen critisch veiligheids woord over Linux |
|
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Quote Ikke: @Raptorial: voor 150 euro heb je Home Basic, oftewel XP met 'n andere naam en prijs.. Home Basic is echt helemaal niks, alleen maar 'n lokkertje om mensen de illusie te creeeren dat Viesta goedkoop is Ik heb een OEM licentie 150 euro xp professional, die kwam niet uit de lucht gevallen hoor.... Quote heraux: Tja, nog steeds hoor ik geen critisch veiligheids woord over Linux Dat is waar, maar moet je dan in het WINDOWS cafe over linux beginnen, ga dan naar het LINUX cafe, ik had het idee dat de naam het al zei.... |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Als je genoeg mensen kent ken je vast wel iemand die bij een groot bedrijf werkt en waar ze een mooie volume license hebben |
|
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
Quote Stevie: Als je genoeg mensen kent ken je vast wel iemand die bij een groot bedrijf werkt en waar ze een mooie volume license hebben koop dan gewoon een OEM licensie in de winkel... ben je nog maar 88 euri kwijt |
|
|
nietmeer
|
officieel gezien moet je een PC bij die OEM versie kopen meeste winkels houden zich daar niet aan maar toch.. @ Raptorial tja niemand koopt echt programma's volgens mij maar dat was ook juist mijn punt.. alles is veel te focking duur wie heb er nou echt dat geld voor over.. vooral als het ook gratis kan |
|
|
El_Freako9 Lid WMRindex: 0 OTindex: 101 Wnplts: Bolsward (
|
als je gratis spellen wil ga dan naar www.the-underdogs.info of www.xtc-abandonware.com voor oudere pc-spellen en de zeldzame andere die die ook aanbieden |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
zo dat zijn nogal wat wensen. Ik heb in firefox het afsluitkruisje op iedere tab uitgezet. Nu alleen nog op openstaande tab. Kan je hem ook niet p.o. afsluiten. |
|
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
OEM .. even denken.. [*] ik ken Windows [*] ik ken Windows niet [*] Ik gebruik Windows [ ] Ik gebruik nooit Windows [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [*] Vertel, wat is Windows
Wat is dat eigenlijk windows , als je denkt dat je het kent komt er weer een "betere" versie. Bij gebrek aan kennis en ervaring gebruik ik geen Linux. Monopolie is alleen leuk als je het met vrienden speelt. |
|
|
Sweaper Senior lid WMRindex: 795 OTindex: 2 Wnplts: Venlo
|
[X] ik ken Windows [ ] ik ken Windows niet [X] Ik gebruik Windows [ ] Ik gebruik nooit Windows [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [X] Vertel, wat is Windows: Zooi zodra het goed blijkt te werken komen ze met een nieuwe versie. |
|
|
nietmeer
|
[x] ik ken Windows [ ] ik ken Windows niet [x] Ik gebruik Windows [ ] Ik gebruik nooit Windows [ ] Ik overdenk het te gaan gebruiken [ ] Vertel, wat is Windows |
|
|