C&C 3 Tiberium Wars |
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Ik heb de demo gespeeld, wat vinden jullie er van?
Oja als je de demo hebt, het is mogenlijk met een ander land skirmish te spelen dan de demo toelaat, houd bij het aanklikken van skirmish de eerste letter van die natie ingedrukt (scrin werkt niet, die data is niet aanwezig bij de demo) je kunt de s wel ingedrukt houden, maar als je scrin dan kiest en je start ben je meteen dood.
Ik vind het geen verbetering, ok mooiere graphics, maar geen orgineel uitgedachte ideen. Meeste bestond al bij warhammer 2k DOW en ground control II, maargoed ik ben ook geen fan van de tiberium versies, meer de ret alerts.
Maar toch het is ok, alleen ik spring geen gat in de lucht.
(en begin aub niet weer over rare andere games uit 1632 die ook goed waren haha) |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik ga 'm denk ik eens downloaden.. Heb wel zin in een leuk spel |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik heb de demo En hij doet t niet! AARRGGGHHHHH @adje, je kunt em het beste van een zweedse survur neerladen, die is lekker snel met 140 kb/s, de rest was echt stront. ff kijken of ik de link nog kan vinden de link: CNC Download het is dr nu lekker rustig dus je hebt direct een download, zal ook wel lekker snel gaan |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
@ Raptorial: Als er geen nieuwe ideen zijn verwerkt, dan weet je zeker dat 't goed is Quote Power Unlimited: 2x seks met een lekker wijf zeg je toch ook geen nee tegen? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Stevie: @ Raptorial: Als er geen nieuwe ideen zijn verwerkt, dan weet je zeker dat 't goed is Quote Power Unlimited: 2x seks met een lekker wijf zeg je toch ook geen nee tegen? WHAHAHAHA, wat een vergelijking wel waar overigens |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
anderhalf uur.. best wel lang eigenlijk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: anderhalf uur.. best wel lang eigenlijk als je het via EA probeert ben je 34 uur verder, tis maar wat je lang vindt |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Quote alweerdood: anderhalf uur.. best wel lang eigenlijk als je het via EA probeert ben je 34 uur verder, tis maar wat je lang vindt hmm oke dan is nu op 7%, nog steeds anderhalf uur^^ |
|
Ik wacht wel een maandje, dan is ie uit |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote Stevie: Ik wacht wel een maandje, dan is ie uit Ik ga 'm misschien kopen, eerst kijken of de demo bevalt... |
|
Ik ga 'm mss downloa ehhhhhh, ook kopen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
C&C moet je niet downloaden, maar kopen online is het spel 100000 maal beter dan skirmish. ik ben aan het meedingen naar C&C via een prijsvraag woei |
|
Ik speel het dan wel via hamachi met een neef van me |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Stevie: Ik speel het dan wel via hamachi met een neef van me Kan niet, , C&C werkt niet onder hamachi, (ik heb gehoord, van een ervaren persoon op dat gebied, dat C&C heel moeilijk is om te kraken). neem dat nou maar van mij aan |
|
Dan gebruik ik VPN van windows gewoon edit: Ik weet niet hoe ervaren die knaap is, maar zo'n beetje 99% van de beschikbare spellen zijn te "kraken" (gewoon een nodc patch er overheen jassen / image in daemontools douwen en al je echte drives unpluggen) en ook nog eens speelbaar op hamachi Maar goed, we zullen zien |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Stevie: Dan gebruik ik VPN van windows gewoon Daar heb ik dus weer nooit van gehoord VPN? |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Stevie: Ik speel het dan wel via hamachi met een neef van me Kan niet, , C&C werkt niet onder hamachi, (ik heb gehoord, van een ervaren persoon op dat gebied, dat C&C heel moeilijk is om te kraken). neem dat nou maar van mij aan C&C werkt wel degelijk onder Hamachi heb het zelf vaak gespeeld |
|
Virtual Private Network. Eigenlijk hetzelfde als Hamachi, maar iets ingewikkelder. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Cee-N-Cee: Quote Stevie: Ik speel het dan wel via hamachi met een neef van me Kan niet, , C&C werkt niet onder hamachi, (ik heb gehoord, van een ervaren persoon op dat gebied, dat C&C heel moeilijk is om te kraken). neem dat nou maar van mij aan C&C werkt wel degelijk onder Hamachi heb het zelf vaak gespeeld Ohno! dan moet ik toch echt die "expert" gaan bijwerken Excuus, ik heb niks gezegd dan |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ow en ik ga hem morgen downloaden |
|
Als ik 'm heb, de echte versie, niet de demo, wil iemand het dan een keer spelen met mij via hamachi? |
|
Raptorial Senior lid WMRindex: 350 OTindex: 401 Wnplts: Empel
|
Quote Cee-N-Cee: C&C moet je niet downloaden, maar kopen online is het spel 100000 maal beter dan skirmish. ik ben aan het meedingen naar C&C via een prijsvraag woei ga jij de demo kopen jonge haha! En ok het is waar, maar ahd gehoopt op meer inovative ideen als het gaat om hiden, ben er wel achter dat je niet over een heuvel kan schieten (Y) vooruitgang! en downloaden van www.gamesdaily.com 890kb/s gemiddeld had ik |
|
LighTer Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 6 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Cee-N-Cee: Ik heb de demo En hij doet t niet! AARRGGGHHHHH @adje, je kunt em het beste van een zweedse survur neerladen, die is lekker snel met 140 kb/s, de rest was echt stront. ff kijken of ik de link nog kan vinden de link: CNC Download het is dr nu lekker rustig dus je hebt direct een download, zal ook wel lekker snel gaan Lekkere link, nu aant downloaden met gemiddelde snelheid van 520 KB/s. Hij is in 3 kwartier klaar!! Goeie link! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
plaatje Ok, je hebt em zelf al toen ik em downloade was t dr nogal druk, dus haalde maar 130 kb/s |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Heb het gespeeld, moet zeggen: Het werkt best relaxed en cool Denk dat i khem wel ga kopen als ie uit komt... |
|