IMVU 3D chat |
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
@dhr. Van Harmelen ben jij davh11 niet? volgens mij hebben jullie dezelfde avatar |
|
|
KotkaMroku Erelid
WMRindex: 1.494 OTindex: 54
|
De goedkoopste credits zijn over het algemeen te vinden op : Cassiopeia. Daar heb je wel PayPal voor nodig. Maar, over het algemeen zie ik steeds meer mensen die erbij komen, ook via deze forum. Ik ben wel blij om dat te zien ^^ |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik ben wel weg maar zou mijn account nog bestaan? |
|
|
Venditor Lid WMRindex: 23 OTindex: 11 Wnplts: Almere
|
imvu =second life kloon |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote heraux: ik ben wel weg maar zou mijn account nog bestaan? Ben je daar echt weg |
|
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
is er op het moment nog iemand bezig met IMVU?
|
|
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Is dit het soort rotzooi als habbo? |
|
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
Ik vond het wel aardig, maar grafisch toch wel achterhaald, bovendien was het te beperkt. Het is wel lollig, maar ik zou er geen geld aan besteden, door vrienden uit te nodigen krijg je al snel credits genoeg om iets nieuws te kopen. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Luna: Quote heraux: ik ben wel weg maar zou mijn account nog bestaan? Ben je daar echt weg Nee, mijn kloon gaat verder.. |
|
|
DeveloperSenga
|
Quote Kettling: Ik vond het wel aardig, maar grafisch toch wel achterhaald, bovendien was het te beperkt. ... Het wordt steeds beter, kwalitatief goede producten, steeds meer poses en animaties en grafisch wel stukken mooier dan Second Life. Ps. zal hier niet uitgebreid reclame gaan maken maar geinteresseerden kunnen op m'n hp op imvu info vinden over m'n creditsverkoop. Senga |
|
|
shannon Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 1 Wnplts: hoorn S |
KotkaMroku zo je mij ook willen aanklikken als ik online ben?? mijn imvu naam is sjinty liefs mij xxxjes mij |
|
|
Dutchie2000
|
|
|
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Ik wordt vooral ziek van de adds daarvan. |
|
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Raar topic dit. Even de feiten op een rijtje - een ontwikkelaar van het betreffende chatprogramma start het topic - die ontwikkelaar spoort mensen aan om geld aan zijn / haar programma uit te geven. --> schaamteloze reclame om er zelf aan te verdienen? Ja, denk het wel. Trouwens, avatars op forums die je zelf maakt zijn altijd beter dan virtuele poppetjes die je met geld kunt pimpen. Als je aan zoiets wilt meedoen, speel dan een MMO, dezelfde mogelijkheden en meer. Laat dit topic maar gewoon een stille dood sterven is mijn advies. |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Serieus, hoe kom je op het idee dit topic na anderhalf jaar weer eens te bumpen? |
|
|
parelvisser01 Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 693 Wnplts: Amersfoort
|
Dit doet het bij mij geen eens! Echt hatelijk achterlijk. Helemaal geinstalleerd.. account aangemaakt. Poppetje gemaakt. En voordat ik veder wil gaan knalt deze er uit. Heb 't op verschillende computers thuis geprobeerd. Windows XP, Vista,7
HELP!! |
|
|