IMVU 3D chat |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nou, dat moet je implementeren.. ofwel deeluit laten maken een groupsgebeuren anders bloed het dood..
En anders; ja, het kost geld.. niet direct - maar stil aan wil je meer..
Alles heeft een rationele overweging..
|
|
KotkaMroku Erelid
WMRindex: 1.494 OTindex: 54
|
Ekhm... op de pagina dat je naar al je gmail contacten iets gaat sturen, scroll beetje door. Daar zit namelijk een lijst met jouw contacten, en je kan afvinken wie wil je dat het niet krijgt.
Eerst wordt weergegeven wie er al op IMVU is. Verder onder, zit die lijst met contacten.
Ah ja, het was per ongeluk gebeurt Kpuc... ik stuurde zo ook per ongeluk, en via dezelfde manier, uitnodiging naar mijn leraren. Het kan gebeuren, ah ja... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
ziet er leuk uit, downloaden moet ik thuis doen niet op m`n werk .nu thuis nog op internet misschien dit jaar nog ik heb wel alvast een account aangemaakt met DK70. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
geinstalleerd gluld met Heraux en weer verwijderd is niks voor mij |
|
nietmeer
|
Ik moet er iig niks van hebben, ook al is t mn eigen domme fout, wat een geklooi zeg, lamaar hangen dan. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Mwaah, ik vind het niks. Net iets als second life. Niks voor mij. Toch bedankt voor den uitnodiging;) |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
nou dat klink allemaal erg positief |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik zag al op het plaatje in Kpucs e-mail dat het niks was. |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
heet hetzelfde daar als hier. |
|
KotkaMroku Erelid
|
Ah ja, de een vind het leuk, de ander weer niet. Ik ben blij met IMVU ^^ doordat ik ben daar een developer, ben ik veel beter geworden met Photoshop en met 3d's Max... En ik heb veel gezellige mensen ontmoet ^^ |
|
heraux Oudgediende
Quote Kpuc: Ik moet er iig niks van hebben, ook al is t mn eigen domme fout, wat een geklooi zeg, lamaar hangen dan. leg even uit.. ik snap niet wat er mis ging? |
|
heraux Oudgediende
Imvu - is even best leuk even door bijten en de zwarte vliegen laten vliegen.. duur is het niet voor 10euro kun je een maand veel fun beleven.. Het is virtueel chatten is een belangrijk onderdeel de omgeving maakt veel goed maar wat je zegt en doet maakt het geweldig.. Zo begon het en het kan verkeren..Help, geen remmen!!ik hoop dat mijn afdruksels een beetje inzicht geven in het hoe wat en waar.. tot imvu |
|
heraux Oudgediende
Quote Kpuc: Ik moet er iig niks van hebben, ook al is t mn eigen domme fout, wat een geklooi zeg, lamaar hangen dan. je lijn is te dun.. kan happen.. doen we toch iets leukers.. lekker naar U kletzen en knagen |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Hahahaha, vette screenies, Heraux |
|
KotkaMroku Erelid
|
My DeviantArtIk begon beetje meer te klooien met die dingen. Ik zet binnenkort ook screens van mijn scenes. |
|
KotkaMroku Erelid
|
Nog een plaats om je credits te verdienen op IMVU: doe de quests! IMVU_QuestMaster |
|
KotkaMroku Erelid
|
Sinds onlangs op IMVU maak ik t-shirts met ideeen van heraux. En we kwamen op een idee om ook een t-shirt maken met WMR logo erop. Ik wilde dus vragen aan de makers van WMR, om een toestemming om logo te gebruiken. Er zou een vrouwelijke en mannelijke versie van t-shirt komen. Dus even aandacht van de hoge bazen Toestemming of het mag? |
|
nietmeer
|
Ik heb t even in de modchat gegooid Kotence |
|
KotkaMroku Erelid
|
^^ ok, laat me maar weten als julie tot iets komen >.> Enigste wat ik eigenlijk nodig heb is logo van WMR in afmetingen van 256x256 pixels, of 512x512 px. |
|
witchy
|
hey allemaal!! ik zit ook op imvu als witchy75 ik ben nu een developer en heb een paar dingetjes gemaakt maar ik weet nog nie echt helemaal goed hoe alles werkt enz, ken iemand me daar bij helpen?? alles word wel zo mooi in het engels uitgelegd maar als engels nie zo je sterkste kant is zit je mooi dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met een link van een site waar het in het nederlands uit word gelegd of zo hastikke bedankt groetjes witchy |
|
heraux Oudgediende
|
|
XKZ IMVU Credit Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 1 S |
Hoi hoi, wil je meer weten over IMVU of super goedkope IMVU Credits? Ga naar onze site of bezoek ons forum [url=http://www.xkz.nl] |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik vind het een prachtspel! eergister gedownload en al helemaal verslaafd |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Quote XKZ IMVU Credit: Hoi hoi, wil je meer weten over IMVU of super goedkope IMVU Credits? Ga naar onze site of bezoek ons forum [url=http://www.xkz.nl] ben jij puur gemaakt voor reclame? jongens we hebben een cyborg |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Skater lijkt er wel op, weer zo'n reclame monster kan een modje hier even wat aan doen? *hint* *hint* |
|