.avi ?? |
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
waar vind ik een goede player/WMP plugin voor .avi filmpjes? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
WMP moet avi native af kunnen spelen.. Misschien heb je divx/xvid codecs nodig |
|
|
nietmeer
|
.avi zijn dvd films? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote S1lencer: .avi zijn dvd films? Nope... bestanden die op je dvd's staan zijn video objects .vob files dus.. Avi's zijn meestal divx of xvid gecodeert, dus je hebt de codec ervan nodig |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
VLC media player kan ik aanraden om .avi te kijkn |
|
|
nietmeer
|
ik snap nog steeds niet wat het precies is maar installeer powerdvd eens, het fixt een aantal dingen op WMP en misschien doet hij het dan wel fatsoenlijk? HierEdit NeaRoW: Linkje gegeven, lay-out ging eraan... |
|
|
LighScan Senior lid WMRindex: 338 OTindex: 46 Wnplts: Mac
|
Quote Twaggy: VLC media player kan ik aanraden om .avi te kijkn VLC speelt bijna alles af. Misschien zelfs wel écht alles, op misschien DivX na... |
|
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
|
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee niet die!! Niet downloaden Die is vervelend Het bedrijf divx is helaas commercieel. Download de " All in one Codec Pack" Daarna werkt het gewoon in WMP/Winamp of what ever je wilt gebruiken. Of, nog beter, VLC Media Player, die pakt ook DivX. |
|
|
jacodenni Erelid
|
Quote Mmore: Nee niet die!! Niet downloaden Die is vervelend Het bedrijf divx is helaas commercieel. Download de " All in one Codec Pack" Daarna werkt het gewoon in WMP/Winamp of what ever je wilt gebruiken. Of, nog beter, VLC Media Player, die pakt ook DivX. ik gebruik hem gewoon niks mis mee wat moet er vervelend aan zijn? |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het is geschreven door een commerieël bedrijf met winstgevend oogmerk die naast divx nog tal van andere ongewilde software installeerd.. Ik spreek hier uit ervaring Zown codec pack installeer je 1 keer en daarna hoor je er niets meer van |
|
|
jacodenni Erelid
|
Quote Mmore: Het is geschreven door een commerieël bedrijf met winstgevend oogmerk die naast divx nog tal van andere ongewilde software installeerd.. Ik spreek hier uit ervaring Zown codec pack installeer je 1 keer en daarna hoor je er niets meer van gewoon selecteren wat je wilt installeren kan je nu doen met die instalatie |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Mmore: Zown codec pack installeer je 1 keer en daarna hoor je er niets meer van Ik wilde films afspelen maar het werkte niet, persoon X zei dat ik codecs nodig had, ik had geen idee welke, heb ik van die website een afschuwelijke hoeveelheid codecs gedownload, en nu werkt alles zonder zeuren |
|
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
ik raad het k-lite codec pack aan. |
|
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Ik gebruik VLC, al jaren. Nooit problemen mee gehad en ondertiteling kan ie ook aan. |
|
|
nietmeer
|
zo'n codec pack (op windows) kan problemen geven met games enzo t laad vaak heel veel onnodige onzin.. en kan conflicten hebben met andere codecs .. waardoor er dus nog steeds niets werkt VLC is beste oplossing http://www.videolan.org/vlc/ |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
zoeken met google of ilse |
|
|