Bladwijzers weg |
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Er is iets vaags aan de hand met mijn Firefox, ineens zijn alle bladwijzers weg! Ik heb niks veranderd ofso.. Dus: Hoe krijg ik ze weer terug.. ? |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
firefox unstallen en niet opnieuw installen |
|
|
nietmeer
|
Die is lekker En dan zeker met IE gaan klooien? |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
yups |
|
|
nietmeer
|
Bedoel je alleen de knop bladwijzers of is gewoon alles echt leeg? |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Opnieuw maken |
|
|
Reimer Erelid
Quote Kpuc: Bedoel je alleen de knop bladwijzers of is gewoon alles echt leeg? Alles leeg.. |
|
|
nietmeer
|
Pech Weg.. |
|
|
Reimer Erelid
Het waren er echt vet veel.. |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Kpuc: Pech Weg.. Nou ja Kpuc Het leek net of je hem ging helpen... |
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Reimer: Het waren er echt vet veel.. ach, bladwijzers.. Mijn beste vriendin in gister 5 gb aan data kwijtgeraakt die erg behlangrijk vor haar was, wat zijn dan een stel bladwijzersn?? |
|
|
nietmeer
|
Hier staat iets wat je eventueel voor een complete remove en install actie kan behoeden. |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Heb ik ook wel eens gehad gelukkig had ik er niet veel |
|
|
nietmeer
|
En hier. Of t helpt durf ikniet te garanderen, het kan zijn dat er iets mis is gegaan met de export vanuit Internet Exploder.. |
|
|
nietmeer
|
er is gewoon een bookmarks backup hoor mensen
ga naar je firefox mappie (heb geen windows geen idee waar dat kreng mag wezen.. ik gok ergens in documents & settings) open dat mapje van default profile daar heb je een map voor bookmarkbackups.. met datum erbij zelfs |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zoals Nizzle zegt Wat je ook kunt doen is Google Browser Sync installeren... Is 'n plugin die bookmarks, wachtwoorden en geschiedenis in verschillende firefox installaties kan synchroniseren |
|
|
Reimer Erelid
Quote Nizzle: er is gewoon een bookmarks backup hoor mensen
ga naar je firefox mappie (heb geen windows geen idee waar dat kreng mag wezen.. ik gok ergens in documents & settings) open dat mapje van default profile daar heb je een map voor bookmarkbackups.. met datum erbij zelfs In 'Program Files > Firefox' staat 'ie niet.. |
|
|
Ikke Oudgediende
@Reimer: heb je Firefox naar 'n custom locatie geinstalleerd? |
|
|
Reimer Erelid
|
|
|
Ikke Oudgediende
Kijk dan daar |
|
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Als je nou een Gmail-account aanmaakt kun je heel eenvoudig bladwijzers toevoegen, die dan gewoon op je Gmail-account komen te staan. Het voordeel hiervan is dat je op willekeurig welke pc (die een werkende internetverbinding heeft) aan kunt melden bij Gmail en je hebt direct alles bij de hand; mail, bladwijzers etc. |
|
|
nietmeer
|
Quote Reimer: Quote Nizzle: er is gewoon een bookmarks backup hoor mensen
ga naar je firefox mappie (heb geen windows geen idee waar dat kreng mag wezen.. ik gok ergens in documents & settings) open dat mapje van default profile daar heb je een map voor bookmarkbackups.. met datum erbij zelfs In 'Program Files > Firefox' staat 'ie niet.. die moet je ook niet hebben.. C:\Documents & Settings\Application Data (verborgen map volgens mij) en dan bij Mozilla lang geen windows gebruikt dus het kan ook anders heten.. maar zoiets was het |
|
|
Reimer Erelid
Bedankt Nizzle!! Ik heb ze terug.. ! |
|
|