Welke besturings systeem gebruik jij? |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik gebruik Ubuntu 7.04 Binnenkort Debian 4.0 "Etch" en misschien zelfs Slackware |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
op dit moment heb ik Zenwalk 4.6 op een systeem geïnstalleerd, solaris wilde niet doorstarten (geen Gui) |
|
omniHOAX Lid WMRindex: 15 OTindex: 60
|
Vista Bussiness op deze laptop
XP Media Center op andere laptop
XP Pro SP2 op desktop |
|
nietmeer
|
You are running Windows XP SP2 wat het betekent weet ik niet, maar het enige wat ik belangrijk vind is dat ik WMR kan bereiken |
|
nietmeer
|
wow... nog zoveel mensen die 98 gebruiken? damn....
ik zit met vista te klieren overigens... |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Geloof mij maar Vista Zuigt. Het ziet er mooi uit, maar je software doet he tniet meer, msn draait niet je bent gast op je eigen computer en alleen met een beetje dos en programmeer kennis krijg je het een beetje fatsoenlijk draaiende zoals jij dat wil. Ook zijn sommige standaard dingetjuhs dodelijk. Dan start je pc niet meer. |
|
nietmeer
|
@yakkiba: dan weet ik niet wat jij allemaal met vista doet, want bij mij draait ie als een zonnetje, en ik heb er echt geen gekke dingen mee gedaan... De enige problemen die ik heb, daarvan weet ik waar die vandaan komen, die komen van kapotte hardware... maar heb geen geld om die te vervangen... (donaties zijn altijd welkom ) |
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
heel simpel: vista |
|
yakkiba Erelid
|
NIks bijzonders msnen beetje gamen werken. Het begon overigens met MSN. Daar houd Vista niet van. Er zit een soort automatische beveiiging in waarmee je programma´s compatible zijn. Heeft het programma dat niet houd het feestje op... Das mijn ervaring. Maar ik heb nu idd nergens last van tis alleen zo irri in den beginne... |
|
nietmeer
|
hm... vaag... ook MSN deed het bij mij vanaf het begin... maar misschien komt dat ook doordat ik vista niet op de allereerste dag heb gekocht... |
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
Quote: msn: Daar houd Vista niet van.
oke, daar heb ik dus nooit problemen mee. wel dat vista geen http mail meer toestaat via outlook. edit: typos, gaat weer lekker vandaag. |
|
Ikke Oudgediende
Linux... Vrijheid blijheid |
|
yakkiba Erelid
|
amen ikke, maar helaas zijn wij allen slaven van het Bill imperium. Ik heb Vista op mn Laptop vanaf... erm... een maand of 2,3 OK misschien overdrijf ik iets maar dag 1 was wel een ramp... |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
XP home, SP 2. vista doet het nog niet met netwerk bij mij op school, dus voor mij nog ff geen vista. en m'n laptop trekt dat denk ik ook niet. XP doet het nu best, en wil ook pas vista als er een SP1 uit is, dan werkt het waarschijnlijk allemaal wat beter |
|
nietmeer
|
@Yakibba: iedereen heeft wel eens slechte dagen... sinds ik erachter ben gekomen dat zowel XP als Vista nogsteeds de dreaded blue screens of death hebben, heb ik trouwens toch al een beetje meer hekel aan windows ** |
|
yakkiba Erelid
|
Muaddhib whahahahahaha Maar ja das altijd al een huilmoment geweest. Ook erg leuk als je dat tegenkomt op in officiele gebouwen overigens. Maar goed, Uiteindelijk draait het goed en af en toe dan slopen we wat en dat gaat het weer nog iets beter |
|
nietmeer
|
@yakkiba: inderdaad. gelukkig heb ik dat ***scherm al zeker 3 maanden niet meer gezien (afkloppen) dus alles gaat goed momenteel (echt waar, dat scherm geeft je spontaan een bloed hekel aan een bepaalde kleur blauw... zeker als je er minstens 1 per uur krijgt...) |
|
Ikke Oudgediende
Ik dacht dat er ergens een tooltje rondzwerft waarmee je de kleur van 't BSoD kunt veranderen |
|
yakkiba Erelid
|
Jup en om nou te zeggen dat de informatie verstrekking zo geweldig is..... helaas |
|
Ikke Oudgediende
Zoals David Bradley van IBM al zei: "I might have invented control-alt-delete, but Bill Gates made it famous" |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Ikke: Ik dacht dat er ergens een tooltje rondzweft waarmee je de kleur van 't BSoD kunt veranderen Eigenlijk was de intentie om het hele scherm niet te zien.... anders haat je na een tijd e alle mogelijke kleuren |
|
nietmeer
|
@Ikke: nee, die is lekker, ipv een hekel aan blauw, krijg je een hekel aan rood, of groen, of zwart, of roze.... hé, wacht eens, ik heb al een hekel aan roze, hm... idee the pink screen of death |
|
Ikke Oudgediende
Er is 'n filmpje van die uitspraak... Bill kijkt echt zuur Even opzoeken |
|
Ikke Oudgediende
|
|