Welke besturings systeem gebruik jij |
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Quote Skam: Vista , wel wat foutjes maar die updaten ze wel Lol, zeg je dat ook als je een nieuwe auto met foutjes koopt ? 'De remmen werken niet, maar dat updaten ze wel ' |
|
nietmeer
|
Windows XP |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote stormzoeker: Quote Skam: Vista , wel wat foutjes maar die updaten ze wel Lol, zeg je dat ook als je een nieuwe auto met foutjes koopt ? 'De remmen werken niet, maar dat updaten ze wel ' Misschien is die nieuwe klachtenlijn van de consumentenbond wel wat voor 'm? |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@Ikke@SkamHeb me vorige week mogen stukbijten op het installeren van Vista. Nou ben ik niet echt een beginner op het gebied van computers, maar Vista heeft me TWEE dagen bezig gehouden. Niet alleen de schuld van Vista hoor (alhoewel ik die upgradeversie een waardeloos ding vind. Zelfs de helpdesk kwam er niet meer uit waarom Vista niet wilde aktiveren) De hardwarefabrikanten werken ook niet echt mee. Hardware van nog geen half jaar oud, die géén of zéér gebrekkige ondersteuning van Vista krijgt vind ik toch wel the limit. Pinnacle spande overigens de kroon ... Denk niet dat ik daar ooit wat van aanschaf |
|
Deur Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 1
|
Windows XP, Windows Vista, Ubuntu, Fedora |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Windows Vista..
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Unix, FreeBSD, NetBSD, Windows, XP-Pro-SP2, Win-2K-SP4 |
|
nietmeer
|
is dat NetBSD nog wat? voor servers wel geloof ik.. en dan vooral webservers enzo toch?
maar ik bedoel voor op de desktop.. voor thuis gebruik.. beetje internetten enz |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
Windows Vista Ultimate |
|
Roghain Senior lid WMRindex: 134 OTindex: 10 Wnplts: Ede (GLD) S |
W2Kpro dualboot Vista 64 bits
W2K is de stabielste vorm van Windhoos Vista is leuk om mee te prutsen en 64bits is nodig voor meer dan 3.5 GB werkgeheugen - wel een hel voor de drivers, maar dat maakt het weer spannend. |
|
nietmeer
|
windows XP en het wordt allemaal nog leuker er komt voor 85% zeker een SP3 dus wordt XP gelukkig een stukje stabieler |
|
RDesign Lid WMRindex: 35 OTindex: 1 Wnplts: Bunschoten S |
Mac Os X Tiger op mijn iMac G4, Leopard 9a466 op mijn Dell, en dan ook nog eens Windows ( ) op mijn laptop... Dat was het eigenlijk wel |
|
heraux Oudgediende
WKS/XP-Pro main (admini)
WKS/Linux Debian 4.0 P2-450 (admini)
WKS/Windows 2000 Pro SP4 P3-600 (blackbox)
SRV/FreeBSD 6.2 i386 dual-P2/300 (server)
TSRV/NetBSD 3.1 i386 P2-416 (testbox) |
|
nietmeer
|
Asus P5LD2 + Core Duo 6700@2666mhz + 3 gig ddr2 677mhz geheugen en Nvidia 8800 Videokaart.
Mijn ander computer is een laptop (Acer 3690)
Bijde draaien Novell Enterprise Desktop (Suse linux met een tintje) en het werkt perfect, zelfs de wireless. |
|
Ikke Oudgediende
Desktop: Ubuntu 7.04 "Feisty Fawn" - Linux-2.6.19-4 Laptop: Debian 4.0r1 "Etch" - Linux- 2.6.18-5 @Denix: je bedoelt 'n Core2Duo |
|
Tovernaar
|
XP/Vista/Backtrack 2. |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Uhh .. XP Professional? |
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
ik heb op me pc XP Media Center (of daar nou SP2 bij zit weet ik nie ) en op me laptop heb ik XP Professional SP2 |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Ik gebruik nog steeds XP, maar ik ben nu virtualPC aan het downloaden en proberen iets van Ubuntu erop te zetten |
|
nietmeer
|
Op schijf c staat w2k, en op schijf c staat ook een virus genaamd XP. En ja, ik ben nog steeds te lui om dat virus te verwijderen en weer een schone w2k schijf te hebben, puur uit protest tegen de domheid der mensch. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hmpf het installeren van virtueel pc lukt neit |
|
Ikke Oudgediende
VMWare Server installeren, is gratis te krijgen maar je moet wel even registreren om 'n serial te krijgen Edit: WTF Dubbelpost.. |
|
heraux Oudgediende
[test] http://herauthon.nl
kleine fouten reeds gevonden
geef een aan of page redelijk, snel, of zeer snel laad.. of natuurlijk traag of erger |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: Ik gebruik nog steeds XP, maar ik ben nu virtualPC aan het downloaden en proberen iets van Ubuntu erop te zetten lieve schat k heb het hier al 10x gezegd maar k zal het voor jou nog een keer melden Microsoft Virtual PC werkt slecht tot niet met Linux distro's.. Ubuntu is een linux distro.. duss.. als je Ubuntu en dus Linux wil testen zal ik zeggen neem VMware (Player is gratis.. dan kan je op internet wel een pc aanmaken) |
|
Ikke Oudgediende
@nizzle: Met player kun je geen virtual machines aanmaken. VMWare server is ook gratis, je moet je alleen even registreren (ook gratis)... Met Server kun je wél VMs aanmaken.... |
|