de slechtste game |
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Er zijn genoeg topics over de beste games enzo, maar wat is nou de slechtste?
Ik vind tetris maar stom. een paar blokjes in elkaar passen, wat leuk... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tetris is leuk Sims is saai.... |
|
nietmeer
|
Oeff, slechtste game, mafia op de ps2 vond ik erg baggerslip ja |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
sims is idd heel erg saai |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Slechtste game? Waar moet ik dan naar kijken, graphics? Gameplay? Verkoopcijfers?
Slechtste game tot nu toe vind ik toch SAS anti terror force. Dat bevat alle 3 de bovenstaande dingen. Slechte graphics, slecht afgekeken gameplay, en ik vermoed dat de game niet vaak over de toonbank is gegaan. |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
@ stryper SAS kan nog geen eens met z'n 2en echt een k*t spel.
sims 1 en 2 vind ik echt k*t spellen ookal denkt mijn vriendin er anders over srr maarty maar het is zo |
|
nietmeer
|
lijkt mij dat je vooral naar gameplay kijkt dan..
graphics tja oudere spellen hebben voor de standaarden van nu kut graphics maar waren/zijn toch nog toffe games door de gameplay en verkoop cijfers ook niet omdat sommige spellen niet overal verkocht worden of niet bekend zijn of zelfs gratis te downloaden zijn en dat maakt een spel niet slechter
persoonlijk vind ik zo'n beetje elke sim game wel kut.. maar sims kan je geen slecht spel noemen omdat de gameplay toch wel aardig orgineel is en er miljoenen spelers zijn.. wat ik echt een kut spel vond was gauntlet.. k heb dat voor de gamecube.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik vind geen zak aan WoW maar dat is mijn mening |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
WoW zuigt Maar dat is gewoon mijn smaak.. Ik denk dat het slechtste spel kan worden ontdekt door te kijken naar de verkoopaantallen.. Ik vond Midtown Madness ook nogal waardeloos anders |
|
nietmeer
|
Enemy Territory is legaal gratis te downloaden.. zal dus niet echt geweldige verkoop aantallen hebben aangezien het niet te koop was
wel zijn er milioenen spelers..
Counter Strike was volgens mij ook maar een mod voor Half Life.. zal dus ook geen verkoop aantallen hebben (nieuwere versies wel..)
en het kan ook nog dat je een game koopt omdat het er op t doosje tof uitziet en het daarna keihard tegenvalt |
|
scenja Lid WMRindex: 43 OTindex: 33 Wnplts: Barendordt S |
Quote Ikke: Ik vind geen zak aan WoW maar dat is mijn mening idd ik vindt wow ook niks |
|
Gleadar Erelid
WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
alle fifa spellen zijn saai halo, halo2, halo wars, alle ghost recons, gta dat zijn de topperss |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Nizzle, counterstrike is een officiële mod op HL. @Gleader, Halo rules |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
ik vind mijnenveger zwaar klote |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
truecrime streets of LA is ontzettend slecht. het zit zo vol met bugs dat normale dingen zeldzaam zijn. HALO 3 RULZ! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Helaas voor de Fans - alsof het ze een reet doet;)- GTA vind ik noppes - die crime spree - ach, als er maar wat te schieten valt.. En iedereen heeft wel een stronkje crimineel in zich zitten..
toch? |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Nizzle, counterstrike is een officiële mod op HL. toen het begon nog niet pas toen er duizenden downloads waren en nu is het toch nog steeds gratis te downloaden? |
|
Djon Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 9 Wnplts: Zeist S |
Slechte games? Alle sportgames zuigen |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
een slecht spel vindt ik A2 racer World Challenge wat ik ene keer gewonne had |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Of een MP goed of slecht is... dat hangt vooral van de spelers af...
een slechte game is een game waar geen verhaal in zit, wat niet leuk is om te spelen, en waar je niet verslaafd aan raakt... dus:
1. Spelplezier 2. Verhaallijn 3. Verslavingsfactor
als die allemaal 0 zijn, kan het nog weinig worden... het gekke is alleen: je hebt ze niet altijd allemaal nodig om een topper neer te zetten, soms is ééntje al genoeg... maar die moet dan wel zo sterk zijn dat die niet door de rest verpest wordt... |
|
Pucie Actief lid WMRindex: 93 OTindex: 18 Wnplts: Twente
|
rune scape... (2 jr geleden de rug toegekeerd) |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
Quote Pucie: rune scape... (2 jr geleden de rug toegekeerd) mee eens |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote .:T!M:.: Quote Pucie: rune scape... (2 jr geleden de rug toegekeerd) mee eens ook mee eens |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
ik niet... begin er gewoon niet aan... |
|
Florian Junior lid WMRindex: 14 OTindex: 5 S |
Quote jacodenni: Quote .:T!M:.: Quote Pucie: rune scape... (2 jr geleden de rug toegekeerd) mee eens ook mee eens ook ook mee eens |
|