hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 [2] 3

de slechtste game

12-07-07 13:13:43
Lab Rat
Senior lid

WMRindex: 573
OTindex: 521
Al die WoW, LOTR en strategie sh#t.

12-07-07 13:48:46
Jeffrey
Senior lid

WMRindex: 127
OTindex: 74
Wnplts: Leiden
T
ik sluiot me aan bij WoW en Runescape

voor de rest zijn de meeste spellen wel leuk zeker de strategie spellen

12-07-07 17:35:37
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
strategie is juist leuk;) Ik speel eigenlijk heel veel.. Alleen aan turn-based heb ik een pokkehekel(6) Burn them!

15-07-07 10:35:43
Gleadar
Erelid

WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
alle fifa spellen^(6)
alle schiet en strateeg speeln zijn te goed

15-07-07 10:37:44
nietmeer
Ik speel NFS Carbon en Wolfenstein enemy territory

15-07-07 13:06:54
nietmeer
Duke Nukem is heeeeel erg slecht vind ik. het beste vind ik Counter-Strike en World of Warcraft, en wolfenstein speel ik af en toen ;)

15-07-07 13:07:33
Twaggy
Oudgediende

WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Duke Nukem is een classic_O_

15-07-07 13:07:55
nietmeer
maar toch slecht :D

16-07-07 22:44:15
Shinki
Erelid

WMRindex: 684
OTindex: 4.227
CoD2 voor de xbox360 sucks deeply

16-07-07 22:47:27
ToMxlr
Erelid

WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote alweerdood:
strategie is juist leuk;) Ik speel eigenlijk heel veel.. Alleen aan turn-based heb ik een pokkehekel(6) Burn them!

probeer eens de RPG Anachronox uit, en je zult verstaan hoe leuk Turn-based kan zijn.
helaas alleen single player

19-07-07 10:38:52
Thijz
Senior lid

WMRindex: 128
OTindex: 7
Wnplts: Lisse
S
Vrijwel alle gratis MMO's zijn pulp. WoW is zeker geen slecht spel, je kan er geen hol aan vinden omdat je het genre niet leuk vind, maar het spel zit vrijwel perfect in elkaar! Het bevat zowel veel actie, als strategie en teamplay maar ook genoeg spanning als je in je eentje speelt en dat kan je van een hoop spellen niet zeggen!

Verder vind ik zelf bijna alle film/licentie games rotzooi, met King Kong en Riddick als uitzondering.
Ook vond ik Zelda Twilight Princess geen leuk spel (op de Wii), het zag er prima uit en het zat wel aardig in elkaar, maar mij trok het niet meer zo als die oude Zelda's!

04-08-07 10:33:54
Tommy_hol
Senior lid

WMRindex: 257
OTindex: 22
Wnplts: Winsum
Slechste game(s) , dat is easy ....

nagenoeg ALLES van EA.

- spel plezier (tijd) = max 2 uur
- grafisch = ook niet echt hoogstaand
- gameplay = vaak gebrekkig en onspeelbaar.
- innovatief = zijn ze absoluut niet ze kopen gewoon een gamestudio op en boduren daar op verder.

09-08-07 14:40:00
nietmeer
bijna alle rts
heb er gewoon het geduld niet voor
en wil alleen aanvallen
werkt nooit:nee
nee, meneer moet maar verdediging bouwen
ik haat verdediging:ja

09-08-07 17:25:37
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Tommy: punt voor jou... EA zuigt, en het zijn nog uitzuigers ook.

09-08-07 19:16:22
Wouttle
Senior lid

WMRindex: 229
OTindex: 2
Wnplts: - :stlpnW
S
grappig hoe de ene hier zegt dat het spel met de laagste verkoop cijfers zich de slechtste zou moeten noemen, en dat de andere het er mee eens is en dan zegt dat EA, de sims, e.d. zuigt? Terwijl dat toch echt een bedrijf/spel is die de meeste exemplaren verkopen :ja

17-08-07 11:36:02
Roghain
Senior lid

WMRindex: 134
OTindex: 10
Wnplts: Ede (GLD)
S
Het slechtste spel aller tijden, universeel gehaat, is

Battlecruiser 3000AD

Gameplay? Triestig.
Bugs? Meer dan ToEE en HoMM5 bij elkaar. In 't kwadraat.
Graphics? Al achterhaald bij publicatie.

17-08-07 11:53:07
Lab Rat
Senior lid

WMRindex: 573
OTindex: 521
Quote Tommy_hol:
Slechste game(s) , dat is easy ....

nagenoeg ALLES van EA.

- spel plezier (tijd) = max 2 uur
- grafisch = ook niet echt hoogstaand
- gameplay = vaak gebrekkig en onspeelbaar.
- innovatief = zijn ze absoluut niet ze kopen gewoon een gamestudio op en boduren daar op verder.

Ik ga hier van de PS2 games uit?
Oke jij hebt zeker geen vrienden om games mee te spelen......:P
Het is waar dat ze studio's opkopen en op dat concept voort borduren maar het wordt er zeker wel beter van.
Ga eens een potje Fifa, Burnout of NBA Live spelen met vrienden, meer plezier en competitie is er niet.
Je hebt het over grafisch gedeelte en gameplay gedeelte.
Ga bv Fifa met PES vergelijken en je zal zien dat de grafics zeker wel beter zijn.
EA is grotendeels toegespits op arcade en vermaak (met vrienden;))Hun maken spellen die je makkelijk aanzet en om met anderen te spelen.
En spel plezier van max. 2uur is natuurlijk helemaal bullsh#t.
Volgens mij moet jij gewoon andere spellen gaan kopen of je intresses gaan verleggen.

Btw: EA is nog steeds het best verkopende bedrijf qua spellen :ja

17-08-07 11:56:06
pietjevlip
Oudgediende

@Wouttle: Verkoopcijfers zeggen niets... hoge verkoopcijfers horen bij extreem goede OF extreem populaire OF extreem overschatte games... Bij EA is dat laatste het geval... En ik weet niet precies hoe het met de verkoopcijfers van EA zit, maar dat ene UBI daar steeds dichterbij komt (of misschien zelfs al overheen is) weet ik wel...

Ik vind persoonlijk dat spelplezier alijd vóór realisme gaat, maar een beetje realisme moet er wel in zitten... vandaar dat WoW en SF-games het bij mij niet zo goed doen... Ik heb liever een realistische fictie dan een fictieve realiteit... dus liever een AoE die niet helemaal historisch correct is, dan een Star-Wars game...

Graphics zijn leuk, maar niet bepalend... een spel met baggergraphics kan besd boeient zijn, terwijl een supergelikt ogend spel juist weer ontzettend slecht kan zijn... Het doet er ook niet toe wie het maakt of uitgeeft, maar vaak is er wel een bepaalde stijl te herkennen, en die stijl kan je aanstaan of niet... de stijl van EA staat mij niet aan , ofwel: ze hebben de afgelopen jaren geen enkel spel uitgebracht wat mij geboeid heeft... sinds "BF: Vietnam" eigenlijk al niet meer...

@Xavier: ieder zn mening en smaak... ik denk namelijk dat een spel ook zónder MP sterk moet kunnen zijn... als een spel op SP maar max 2 uur spelplezier (voor mij) heeft, dan is het mij geen 50-65 euro waard... eigenlijk geeneens 5... dan kan de MP goed zijn en alles, maar daar kom ik dan niet eens aan toe... neem nu de SC-serie, heb het derde deel al een paar jaar, maar ben nog niet aan de MP begonnen... waarom niet? omdat de SP nog steeds boeiend is... alke keer dat ik het spel opnieuw speel, vind ik weer iets nieuws... replay-value is daardoor erg hoog...

17-08-07 17:52:07
nietmeer
@xavier
hier ben ik het mee eens
EA geeft zat gamen uit die over de 2 uur zijn
maar is dat alleen single-player gezien of ook multi-player??
kijk anders eens ff naar de battlefield-serie
of idd Fifa, NBA en Harry Potter
ben je ook wel ff zoet mee hoor:P

17-08-07 22:22:11
pietjevlip
Oudgediende

Fifa... vraag me nog steeds af hoe ze elk jaar weer zoveel mensen zo gek krijgen om hetzelfde te kopen... En als je online "nodig" hebt om succesvol te zijn, heb je een relatief zwakke game... volledig afhankelijk van de heren (en dames) internet... hoe meer mensen er afhaken, hoe minder er overblijven, hoe saaier het wordt voor de rest, hoe meer er dus weer afhaken, et cetera...

17-08-07 22:32:03
Crash
Erelid

WMRindex: 1.817
OTindex: 133
er bestaan maar 4 spellen voor mij; Age of Empires 2 & 3, Dungeon Siege2 & Worms Armageddon 8)
De rest moet per definitie verwijderd worden uit deze wereld

Maara de slechtste blijven toch de "film spellen"

18-08-07 01:51:11
pietjevlip
Oudgediende

@Crash: zijn idd vaak slecht... een heel enkel keertje, als er een ontzettend klein bedrijfje gehuurd wordt om het spel te maken, dan wil het nog wel eens goed komen...

18-08-07 02:04:57
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
@Crash: Omdat jij vind dat er maar 4 goede spellen zijn moet de rest, waar miljoenen andere van genieten, maar verwijderd worden?

Als ze van films spelletjes maken.. goed, ik speel ze zelf ook niet want ik vind de gameplay niet diep genoeg gaan. Maar wij/jij/ik zijn ook helemaal niet de doelgroep van EA hier. Mijn broertje speelt dit soort spellen namelijk wél met veel plezier.

18-08-07 02:35:31
Crash
Erelid

WMRindex: 1.817
OTindex: 133
Ik bedoelde het niet letterlijk Mmore ;)

18-08-07 09:34:53
nietmeer
@Mmore
ik speel graag van EA
zoals de battlefield serie
en de nieuwe game Crysis

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven