hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 [2]

microsoft update error

04-10-07 15:22:31 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ho wacht even..

Vergis ik me of is UNIX een POSIX specificatie?
Unix-Achtig

Ojéé, ook dat nog.. :(

En windows, over welke versie hebben we het - de NT serie heeft niet veel, alsdan ook zeer weinig met DOS.

Als je het over de DOS-Gui hebt - praten we over de 3x en 9x serie..
de ME serie schiet ik af..

Ik heb hier nog Windows 1.0x liggen - voor een Tulip Computer - Als je DOSSHELL een keer gezien hebt - komt het daar het dichtste bij -
de DOSSHELL van DOS 5.0+ was beter dan die Windows 1.0x omgeving - DOSSHELL had een taskswapper.

Referenties
* Back and forth
* Desqview
* OS/2 1.0

En ik heb ook Windows 286 en 2.06, en Windows 3.1 en 3.11 for Workgroups liggen. Allemaal fraaie DOS-extenders met een Grafisch jasje..

VXD is the extention
A20 the switch
i386 the engine

please comment

04-10-07 15:44:24 - Quote! - @deekayblue
deekayblue
Senior lid

WMRindex: 437
OTindex: 873
S
Windows 3.1 en een partij DOS diskettes:D daar kon ik wat mee, ik schreef zelf m`n configuraties. Dat mis ik soms wel. Ik heb het idee dat ik bij elke uitgave van big Mic. weer opnieuw moet beginnen. Ik ben de weg kwijt.

04-10-07 15:53:36 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
8O Wat heeft dit allemaal met die update te maken? :|

04-10-07 16:03:00 - Quote! - @leo-rcc
leo-rcc
Senior lid

WMRindex: 132
OTindex: 8
S
Ook ik heb het geluk gehad om op meerdere systemen te kunnen werken.

Allereerst: Er is altijd wel iemand die zijn systeem beter vind dan het andere, terwijl het feitelijk meestal neer komt op "wat je het meest gewend bent werk je het snelst/best mee". Voor de een is dat de Mac, de ander Vista, de ander Linux in welke smaak dan ook, of BSD/BEOS/DG-UX/noemmaarop.

Mac OS-X is zeker goed, maar zeer zeker niet oncrashbaar, zoals we in de drukkerij hebben mogen ervaren.

Windows 2000/XP/Vista is voor het overgrote deel stabiel te noemen, maar iedereen kent wel horrorverhalen van gecrashte computers en verloren data door bevroren computers etc. Maar dan nog, over de miljoenen pc's wereldwijd verspreid is het niet meer dan logisch dat er een percentage plat gaat.

Ik zou wel eens een onderzoek met cijfers willen zien hoeveel % van de computers waar ook serieus op gewerkt word (en ik weet heus wel dat dat arbitrair is) crashen in dagelijkse omgevingen. Ik denk dat het in de praktijk best mee zal vallen.

Gamers lopen meer kans op crashes. Ze persen het maximum uit hun apparaten, en af en toe net iets teveel. Spellenmakers zijn ook altijd bezig met de laatste hardware en software mogelijkheden uit te buiten (en gelijk hebben ze) wat dus ook betekent dat er technologie word gebruikt die niet altijd door en door getest is. Het lab is nu eenmaal niet de huiskamer.

04-10-07 16:03:24 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Giovanni:
8O Wat heeft dit allemaal met die update te maken? :|

Nou, we staren treurig terug in de die 'goede' oude tijd.. snik snotter.. en vragen ons af.. welke richting dit alles opgaat..

Was Windows 98 niet goed genoeg..
kunnen we het ook met Windows 2000?

Is Windows XP voor vele het drastische eindpunt - moet er een Windows XP/2 komen?

Of misschien een Windows Gaya voor de Groenen onder ons..

04-10-07 16:15:00 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Er schijnt nog een XP3 aan te komen.
Die oude versies zeggen me helemaal niets.
:nee

04-10-07 16:16:22 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid

WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote heraux:
Of misschien een Windows Gaya voor de Groenen onder ons..

Goed idee, de updates mogen alleen door de wind verspreid worden :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven