Nieuwe laptop |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
laptop = kleiner, dus duurder en/of zwakker... Als "power" niet zoveel uitmaakt, is het iets dat wel handig werkt... zorg alleen wel voor wat apparatuur op je vaste plek... USB-hubje, alles op aansluiten, bij aankomst: laptop op bureau, kabel van hub erin, en alles werkt... heerlijk |
|
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@PV Ja joh, wrijf het er nog ff in dat ik zo'n bakbeest naast me heb staan Ik wil een laptoppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ruilen? |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik heb geen laptop joh... afmetingen desktop:
18,00 cm breed, 44,15 cm diep 36,70 cm hoog
een hoop pure "power", dat wel... |
|
|
stormzoeker Erelid
|
*pakt even een meetlintje * 19,00 cm breed, 45,00 cm diep, 43,00 cm hoog Met véél opslagruimte (en nog ruimte voor 1 harde schijf) en een grote sta in de weg Die wil ik niet op mijn tafel hebben |
|
|
nietmeer
|
|
|
|
stormzoeker Erelid
|
@DB En nu het accupack nog |
|
|
nietmeer
|
staat boven op de computer kast, is een generator. |
|
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
|
|
|
nietmeer
|
Quote tornadojump: wahaha, echt een leipe fotow ik wil ook een laptop, ma da mag nie van my ouders waarom nie dan? |
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
mwjah laptops zijn nouw niet echt systemen om op te gamen... maar met een beetje overklokken gaat het wel hoor |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Overklokken met een laptop... jazeker, die koeling heeft toch niks beters te doen ;) |
|
|
nietmeer
|
@bert 739 check effe de foto dan weet je waarom... heb overigens de laptop volledig operationeel gekregen. - UVC Video voor de webcam (ja die doet het ook gewoon ). - Ndiswrapper voor de wlan verbinding. - De Videokaart met de 7.11 ATI Drivers. - En de rest wordt automatisch gezien. Ik haal zonder overklocken met counterstike zo ongeveer 60FPS en met Quacke 3 Arena 40fps (zijn wel oude spellen, maar ze blijven leuk) |
|
|
nietmeer
|
|
|
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
Quote bert 739: Quote tornadojump: wahaha, echt een leipe fotow ik wil ook een laptop, ma da mag nie van my ouders waarom nie dan? weet ook nie, vinde se dat ik dan teveel ga computere, dese pc staat in myn zusse kamer |
|
|
nietmeer
|
Dat is wel een snellere als die van mij Veel plezier ermee. btw, Dat was ook het eerste wat ik deed die rotplakplaatjes eraf halen, die heb ik in de gebruiks aanwijzing geplakt. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote tornadojump: weet ook nie, vinde se dat ik dan teveel ga computere, dese pc staat in myn zusse kamer "Daar hebben ze ook gelijk in", zo spreekt Ikke uit persoonlijke ervaring |
|
|