Verhaallijnen in games |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote: Die wordt toch op dit moment gewoon afgeraffeld omdat ze per se dat spel op tijd uit willen brengen? Kun je vergeten, ze hebben niet voor niets de PC-versie 4 maanden ( ) later uitgebracht. Bugs is een mooi iets, een spel is namelijk nooit af. day-one patchen is niet fijn... nooit patchen is nog minder fijn. |
|
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Moet je The Sims gaan spelen, kan je zelf je verhaal verzinnen |
|
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Sims 2 is wel grappig. Ik heb hem inclusief alle uitbreidingspakketten. Bittorrent. Eerst de versie van een Italiaan die zichzelf softerist noemt. Dat is één keer installeren en dan heb je meteen een aantal uitbreidingspakketten (weer eraf gooien moet met zijn eigen programma, die er automatisch bij wordt geïnstallerd). Daarna de missenda add-ons downloaden. Je kan ook gewoon de originele add-ons daarna in de winkel kopen Die werken gewoon met de softerist versie. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
The Sims is wel grappig als je wat tijd over hebt. Dat zouden ze nou multiplayer moeten maken . Bovendien ben ik het niet met je eens Pietjevlip, dat MP-only games noodzakelijk slecht zijn. Neem for example World of Warcraft, of, mijn favoriet, America's Army. Allebei "Online Only" maar dat maakt het nog veel leuker. |
|
|
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
Sims is zo saaaaai. waarom zo je op de console een leven na gaan spelen....?
(en ja ik heb ze 1st gespeeld voordat ik dit commentaar gaf) |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Mmore:
Bovendien ben ik het niet met je eens pietjevlip, dat MP-only games noodzakelijk slecht zijn. Wil je even citeren waar ik dat letterlijk gezegd heb? |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
|
|
|
Mmore Administrator
|
Quote pietjevlip: Quote Mmore: Bovendien ben ik het niet met je eens pietjevlip, dat MP-only games noodzakelijk slecht zijn. Wil je even citeren waar ik dat letterlijk gezegd heb? Sorry, verkeerd gelezen. Jij hebt gelijk. |
|
|
Mmore Administrator
|
Quote Lab Rat: Sims is zo saaaaai. waarom zo je op de console een leven na gaan spelen....? The Sims 2 heb ik wel een tijdje volgehouden hoor. Het is een uitdaging om het grootste huis te kunnen kopen en de top van de carriere ladders te bereiken. Als je dat eenmaal gedaan hebt wordt het weer saai. Niet echt een console game, PC |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Mmore: wanneer leer je nou eindelijk eens dat ik altijd gelijk heb? edit: dubbelpost, en daar heb ik alweer gelijk in |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote Lab Rat: Sims is zo saaaaai. waarom zo je op de console een leven na gaan spelen....?
(en ja ik heb ze 1st gespeeld voordat ik dit commentaar gaf) Omdat ik er zelf geen heb Nou, het is wel grappig om eens af en toe te doen, maar elke dag 8 uur achter elkaar houd ik niet vol Dan moet je me toch eerder iets van Battlefield of zo geven. |
|
|
nietmeer
|
iemand hitman bloodmoney gespeeld? dat is opzich wel een verhaal, maar wel erg kort |
|
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Iemand Spellforce 1 en 2 gespeeld? Die verhaallijn vindt ik wel apart, vooral van Spellforce 1.
Jammer genoeg hebben ze in Spellforce 1 goedkope acteurs ingehuurd om die stemmen in te spreken of hebben ze dat zelf gedaan, en dat maakt het spel wat minder leuk... |
|
|
Doctor Insano Erelid
|
Ik vind dat je een goed verhaal moet doen zoals in Age of Mythology bijvoorbeeld of gewoon helemaal geen verhaal, zoals in de Battlefield serie (met uitzondering op de toekomstige Bad Company, en ook misschien op Heroes, want daar gaan ze waarschijnlijk een virtuele oorlog voeren, die dus als het ware gebeurtenis voor gebeurtenis gaat, zoals in een echte oorlog). Ik kan geen spellen aanwijzen waarin een halfbakken verhaal zit, maar wel films: ik vond die twee films van Fantastic Four maar mager. Geen groot succes naar mijn mening. |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Red Alert 1 had prachtige verhalen, met die tussenfilmpjes |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Fahrenheit had ik wel ergens van gehoord, dat het wel een goed verhaallijn is, maar mij te weinig actie. Opzich vind ik de Half-Life series ook wel een goed verhaal hebben terwijl het nog steeds leuk is om te spelen.
Ik heb ook een tijd geleden Oblivion gespeeld, dat heeft ook een geweldige verhaallijn vind ik, het is dan wel een RPG maar de verhaallijn is toch veel beter dan bij de meeste RPG's. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote alweerdood: Red Alert 1 had prachtige verhalen, met die tussenfilmpjes Helemaal mee eens, de verhaallijn was ook flink dieper dan de meeste mensen die het speelden beseften. Een alternatieve geschiedenislijn doet het vaak goed in games. Het geeft net dat beetje vrijheid om de wet van Goodman toe te passen, zonder ongeloofwaardig te worden. Wie weet er een spel wat door (en niet ondanks) een alternatieve geschiedenislijn tóch een waardeloos verhaal had? |
|
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Silent hill heeft een verhaal daarvan ga je poepen |
|
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Misschien een nieuwe topic openen voor je eigen verhaallijn? Eens kijken of we het beter kunnen... |
|
|