Grand theft auto 4 |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Waarom niet? Wie bepaald wat jij wel en niet mag? Regels zijn er om gebroken te worden! |
|
|
ikkenjouniet Senior lid WMRindex: 218 OTindex: 275 Wnplts: Nederland S |
waarom: verteld ze niet Wie: mn moeder Regels Breken: dan kom ik nooit aan gta4 |
|
|
Mmore Administrator
|
Hoe oud ben je? |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Mmore: Waarom niet? Wie bepaald wat jij wel en niet mag? Regels zijn er om gebroken te worden! Motto van sommige WMR'ers |
|
|
Quote Mmore: Hoe oud ben je? 14 |
|
|
Mmore Administrator
|
Quote ikkenjouniet: Quote Mmore: Hoe oud ben je? 14 Oké.. Het is wel een 18+ game (alhoewel niet wettelijk gezien), dus ik snap je moeder wel een beetje. Misschien moet je haar wat trailers laten zien, of wat recensie's laten lezen? |
|
|
Quote Mmore: Quote ikkenjouniet: Quote Mmore: Hoe oud ben je? 14 Ok? Het is wel een 18+ game (alhoewel niet wettelijk gezien), dus ik snap je moeder wel een beetje. Misschien moet je haar wat trailers laten zien, of wat recensie's laten lezen? maar ik mag wel gta3 gta vice city en gta san andreas spelen dus ik vind het een beetje raar |
|
|
Mmore Administrator
|
Oh, dan is het inderdaad raar, want San Andreas is een stuk erger dan GTA IV Ik heb ze allebei gespeeld, dus ik kan het weten. |
|
|
ja ik weet het, het is heel wazig |
|
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
Quote ikkenjouniet: ja ik weet het, het is heel wazig nee het doet je goed anders word je net zo agressief als mij |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik ehb het spel voor de Xbox, het is een erg mooi spel maar er zitten best veel "schoonheidsfoutjes" in... en het laden van een omgeving duurt ook erg lang... verder is het een erg mooi en complex spel |
|
|
Mmore Administrator
|
Hmm, welke Xbox heb je? En heb je 'm geinstalleerd.. Bij de buurjongen op de Elite loopt 'ie zo soepel als 't maar kan Je kan dat spel echt honderden uren spelen en nog nieuwe dingen ontdekken Overigens vallen de schoonheidsfouten wel mee - vooral als je let hoe gedetailleerd sommige dingen zijn.. Moet je is iemand met een bril slaan, vliegt ie eraf |
|
|
Wilco Oudgediende
ik heb een Xbox 360, normale editie. de versie zonder de ROD. Er zit inderdaad erg veel detail in, maar er zijn ook stukken dat dat erg tegenvalt. In 1 van de filmpjes met die ene Faustin zet hij een glas whisky hard op de tafel, maar de whiskey erin blijft gewoon stil... En als je door een politieauto wordt aangereden die in een achtervolging van iemand anders is verstrikt, krijg JIJ een wanted level... |
|
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Er is geen normale editie Er zijn arcade, pro en elite. |
|
|
Wilco Oudgediende
dan heb ik de pro editie als ik dat plaatje bij google zie. Want ik weet zeker dat ik geen Arcade heb en de elite kwam pas uit toen ik mijn Xbox al had |
|
|
|
ZE hebben bij de game toch wat dingen weg gelaten. Uitgebreide kleding keuze, naar de kapper gaan, vliegtuigen, gebouwen beschadigen, 6 sterren leger achter je aan. Ik had het spel als een opvolger van san andreas verwacht. Niet een opvolger van GTA 3 . Ik geef het spel een 8,5 maar echt geen 10 PS: heb het spel op de eerste dag voor 49 E kunnen kopen |
|
|
Wilco Oudgediende
ehm... je KAN gebouwen beschadigen, je KAN 6 sterren krijgen. En het is niet de opvolger van GTA SA, maar op GTA3 idd. Dat komt omdat GTA3 / GTA VC / GTA SA allemaal op dezelfde engine draaide. Nu hebben ze een nieuwe engine hebben geven ze het een nieuw nr. nu verwacht ik dat er weer zo'n reeks komt die geen cijfer hebben, omdat die allemaal op dezelfde engine draaien als GTA4 |
|
|
Mmore Administrator
|
Vliegtuigen -> Weggelaten in verband met 1) WTC dilemma en 2) het feit dat het onlogisch is om een vliegtuig te gebruiken om jezelf te transporteren binnen één stad. De kledingkeuze valt inderdaad wel mee, máár het is wel een stuk gemakkelijker geworden in gebruik. Hetgeen wat ik het meest mis is het "real-estate", dat had er wat mij betreft wel in gemogen. Of misschien de mogelijkheid je hele eigen gebouwen op te bouwen / over te kopen. "Everybody wants to rule the world" |
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Quote Mmore: Vliegtuigen -> Weggelaten in verband met 1) WTC dilemma en 2) owh? ik dacht omdat de xbox dat niet aankon ofzoo.. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@tosti: Geklets, Just Cause had ook vliegtuigen in een soortgelijk concept... Dat draaide op de X1 (ook 360 trouwens ) mid-air Hijacking voegde wel iets toe Maar ja, ik snap ook wel dat het in een éénstads-concept niet werkt. Een tropisch eiland van 1024km² GTA-fans, hoe groot is de kaart (omgerekend in menselijke maten als meters/kilometers) in GTA4? |
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
het schijnt zo te zijn dat de kaart inderdaad maar 1 stad is, maar dat het loopgebied even groot is als in GTA SA , omdat je in bijna elk gebouw zou kunnen enzo [ik heb het zelf nog niet gespeeld ] |
|
|
|
Het feit is gewoon dat de kwaliteit vele malen beter is en de multiplayer, maar toch mis ik net die kleine details die voor mij ook belangrijk zijn. |
|
|
Mmore Administrator
|
Quote ELBeemer: Het feit is gewoon dat de kwaliteit vele malen beter is en de multiplayer, maar toch mis ik net die kleine details die voor mij ook belangrijk zijn. Het is inderdaad niet HET beste ooit, maar het is wel zonder twijfel het beste spel uitgebracht in dit jaar - imo. Het beste GTA spel qua gameplay vond ik, tot nu toe, Vice City. Dat spel had zown lekker sfeertje. Hopelijk zal de opvolger van GTA4 (net zoals bij GTA3) ook weer in de '80s afspelen. Lekkere muziek, coole wagens, zonnig weer |
|
|