Download Day 2008 |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
moet nou eerst ff2 eraf? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zou't wel doen Thee, ik heb er 3 compleet afgegoooid |
|
Theetje Oudgediende
Waaauw, hij is mooooi |
|
Relpa Oudgediende
idd, ziet er héél mooi *Zag ik eerder al, niets over gezegd* |
|
Giovan Senior lid
WMRindex: 50 OTindex: 1.488 S |
duurde lang voordat ik kon downen |
|
Relpa Oudgediende
Vindt je't gék Giovan ? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tok, den dl is gaande, naar wat ik er al van de rc van heb gezien zal ik m denk ik niet zo graag installeren, mij weer net even te gelikt Mjah, voor het record doe ik maar mee |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik begrijp van verschillende kanten dat de 'officiële' versie beschikbaar is... 'k kan jammergenoeg alleen de rc3 vinden Iemand een link? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Bij mij doetie 't nog niet Of wel: Download is binnen |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik kreeg net bevestiging dat firefox 3 beschikbaar is for download. Ik blij, maar toen gebeurde ditDit: Http/1.1 Service Unavailable dus. |
|
Kpuc Oudgediende
Gio, die link net voor je post doet t prima |
|
Giovanni Oudgediende
|
Bedankt Kpuc. Ben hem nu aan het downen. |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ziet er prima uit Lekker strak |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik ook. |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ben er definitief uit, geen ff3 op mijn pc, het uiterlijk lijkt me teveel op IE |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Wat ik dus werkelijk HAAT is dit regeltje in het laatste scherm van de installer: Quote: Firefox zal worden ingesteld als uw standaar webbrowser Wie zegt dat ik dat wil? Kan ik dat nog voorkomen? resulteerde bij mij al in een laat-maar... ik vond het nogal extreem, dus nog eens goed zoeken, en inderdaad... een beetje stiekem weggewerkt zit er een (standaard aangevinkt ) vakje. Betekent dus dat je, als je daar de eerste keer overheen kijkt (wat niet moeilijk is op de plaats waar het zit) óf de hoop opgeeft en het later zelf weer recht moet gaan zetten, of je hele installatieproces opnieuw kunt gaan starten. Arrogantie ten top. Je mag van mij de beste willen zijn hoor, maar beweren de beste zijn? blegh Wat niet wegneemt dat ik op zich wel even ga kijken of het ook daadwerkelijk de beste is. Ben nogal verwend door m'n huidige browser, dus ik wens ze veel sterkte. edit: en natuurlijk bij de start nog een keer de vraag. wilt u blablabla... als ik zo oplettend ben geweest dat vinkje uit te zetten is dat toch ~!%#&* niet per ongeluk geweest? |
|
Relpa Oudgediende
Quote Kpuc: Ik ben er definitief uit, geen ff3 op mijn pc, het uiterlijk lijkt me teveel op IE Wat ga jij draaien dan Kpuc ? *geen IE* |
|
Giovanni Oudgediende
|
Het zal wel. Hij staat er op en blijft er op. |
|
Theetje Oudgediende
Je kan bij extra>opties>geavanceerd aanvinken of hij bij het opstarten moet controleren of het de standaardbrowser is Daar kan je dus ook uitvinken of hij moet checken of niet (bij mij staat dat uit, want ik vond dat venstertje maar irritant iedere keer ) |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Ik ben er definitief uit, geen ff3 op mijn pc, het uiterlijk lijkt me teveel op IE Wat maakt dat nou uit man. Het is geen IE. Gooi je er toch een skin op. |
|
Kpuc Oudgediende
Skins? Ieww, nee, gatsie Njah, ik waag er een poging op maar heeft iemand toevallig nog de ouwe FF als installer? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Maar wat word aangeraden, FF2 deïnstalleren, of wat? |
|
Theetje Oudgediende
Ik heb ff2 niet gedeinstalleerd en het werkt perfect! |
|
Kpuc Oudgediende
Kan eroverheen, ik heb 3 ernaast gezet, niet alle addonb zijn compatibel, juks, en dat uiterlijk Nou, das dan lekker, ernaast zetten resulteert in plotse verandering van de knupkes als home en dergelijk, nee, ik ben er goed ziek van, wat een baggerding En hopla, het gaat er weer af |
|