Oblivion |
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
kheb gister Oblivion game of the year edition gehaald voor ps3. Geweldig spel maar verslavend!! Schrok alleen in het begin... Kd8 dat ik het verkeerde spel had meegekregen omdat de intro etc. hetzelfde is. Maar de extra's zijn geweldig!!!!! Nog meer mensen die dit spel spelen ? |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Oblivion: ja, GOTY versie: nee. Zijn er veel verschillen? |
|
|
shivering isles nieuwe map knights of the nine , verloren koning komt terug
Extra: nieuwe wapens , missies etc.
Veel verschillen? zeker weten! |
|
Madarian Oudgediende
|
Knights of the Nine en Shivering Isles heb ik inmiddels ook. Knights of the Nine heb ik volledig gedaan, Shivering Isles nog niet... Ben aan het proberen om alle skills op 100 te krijgen... sneak, athletics, blade, blunt, hand to hand, light armor, en heavy armor zijn inmiddels op 100, de rest nog niet helemaal... |
|
|
geweldig heb je em voor de pc ? |
|
Madarian Oudgediende
|
Yep. Daar kun je tenminste leuke mods toevoegen als je dat wilt... |
|
|
dat klopt... maar daarmee vern*k je de game wel. Maar is toch wel leuk |
|
Madarian Oudgediende
|
Hangt van de mods af die je toevoegt. Er zijn wel aardige mods bij. Even je karakter wat beter haar geven, wat natuurlijkere gezichten, eventueel wat beter lichamen, want de standaard lichamen zijn niet zo mooi gemaakt. Eventueel een leuke reisgenoot die meevecht... Je kunt het zo gek niet bedenken of het is wel gemaakt waarschijnlijk... |
|
|
Dat is zeker aardig. Heb je gehoord van die ene mod, dan verander je het hele spel en dan speel je zeg maar... in arabië in de woestijnen. Echt niet normaal |
|
Madarian Oudgediende
|
Dat is een mod die ik weer niet installeer. Er zijn wel andere mods die de omgeving mooier maken door b.v. het licht aan te passen. Die heb ik nog niet geprobeerd. |
|
|
Tot nu toe elke mod die ik op de pc had gebruik ( kheb oblivion ook voor pc gedownload ) werkte het niet of werkte het maar half |
|
Madarian Oudgediende
|
De verkeerde mods gedownload? Er staan meestal handleidingen bij hoe je dat moet installeren... |
|
|
ja dat klopt. Heb je misschien een site waar je een paar modjes vandaag heb ? |
|
Madarian Oudgediende
|
De laatste tijd www.Tesnexus.com. Kies dan browse categories, en blader rustig door... Voor bepaalde bestanden moet je je aanmelden wil je ze kunnen downloaden. |
|
|
ok men bedankt !! |
|
Madarian Oudgediende
|
Tot over een paar dagen... |
|
|
wist je btw ook dat oblivion voor psp komt ? leuk voor in de trein |
|
Madarian Oudgediende
|
Wist ik niet, maar ik heb zo'n ding ook niet. Na een tijdje begint het spel wel te vervelen. Als je bijna alle grotten verkend hebt, en de meeste quests gedaan hebt, dan begint het te vervelen. Vooral als je armor aantrekt wat in totaal 100% chameleon heeft of meer... Daedric full armor met 100% resist magic vind ik ook leuk... |
|
|
madarian geef me eens een paar tips... waar ik veel vijanden kan verslaan( in het begin van het spel ) waar ik goede wapens van krijg |
|
Madarian Oudgediende
|
Wordt moeilijk
Des te hoger je level, des te betere wapens je krijgt.
Ik kan je wel één tip geven. Magische wapens moet je bijladen met soulstones. Of Varla stones, maar die kun je beter verkopen.
Met andere woorden je moet wat soulstones hebben, dan soul trap op een dier casten. Die soulstones verdwijnen echter als je ze gebruikt.
Als je op internet zoekt naar Azura's shrine en daar de quest voor doet, dan krijg je een soulstone die eeuwig mee gaat. Je moet hem wel elke keer laden, maar dat is alles.
Doe zo weinig mogelijk quests op lage level. De meeste beloningen zijn level afhankelijk. Des te hoger het level, des te beter hetgene wat je krijgt... |
|
Madarian Oudgediende
|
Er is één plek, waar je een karakter tegen het lijf loopt die al meteen Ebony armor heeft. Umbra. Zij heeft ook een redelijk goed zwaard. Het kan lastig zijn om haar te verslaan.
Ze zit in een grot schuinonder de Imperial City. Ik ben de naam kwijt. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik vond het allemaal niet zo interessant eerlijk gezegt.. |
|
Lycrane Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 75 Wnplts: Potato Cit S |
ik heb ze alle 3 gespeeld ik vind ze uber vet |
|
|
Quote Madarian: Er is ? plek, waar je een karakter tegen het lijf loopt die al meteen Ebony armor heeft. Umbra. Zij heeft ook een redelijk goed zwaard. Het kan lastig zijn om haar te verslaan.
Ze zit in een grot schuinonder de Imperial City. Ik ben de naam kwijt. ja daar heb ik van gehoord. Ik zag op youtube een trucje om haar te verslaan. bedankt voor de tips! Als je toevallig nog iets tegenkomt post het dan aub |
|
Madarian Oudgediende
|
Wat je NIET moet doen.
Als je een grot vindt aan de rechterkant met de naam "Lost boy cavern", ga dan niet naar binnen voordat je level 23 bent!
Er zit daar een "lich" binnen die je alleen aan kunt vallen als je level 23 of hoger bent. Ben je lager dan 23, dan kun je die lich niet aanvallen, ook niet als je later terug komt! |
|