Oblivion |
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
ok men bedankt ! |
|
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Nog een tip. Als je de main quest een beetje volgt, dan worden allemaal oblivion gates geopend. Vlak voordat je zo'n gate sluit, save dan even. Als je dan de Sigil stone pakt om de poort te sluiten, dan kun je kijken of die Sigil stone leuke enchantments heeft. Zo niet, load game, en probeer het nog een keer: andere enchantments... Enne, ook die Sigil stones zijn level afhankelijk... |
|
|
|
Quote Madarian: Nog een tip. Als je de main quest een beetje volgt, dan worden allemaal oblivion gates geopend. Vlak voordat je zo'n gate sluit, save dan even. Als je dan de Sigil stone pakt om de poort te sluiten, dan kun je kijken of die Sigil stone leuke enchantments heeft. Zo niet, load game, en probeer het nog een keer: andere enchantments... Enne, ook die Sigil stones zijn level afhankelijk... Dat is een goeie tip. En die oblivion gates was ik ook ff vergeten. Daar kan ik ook nog wat usefull spul vinden BEDANKT! |
|
|
Madarian Oudgediende
|
Als je wacht tot ongeveer level 18 á level 20, dan krijg je de beste Sigil stones. 100% resist magic armor of 100% chameleon armor kan leuk zijn... |
|
|
|
heb je paar tips met het halen van hoge levels ? |
|
|
Madarian Oudgediende
|
Ja, probeer eerst een aantal van de minor skills omhoog te krijgen. Dan pas krijg je +5 bij b.v. strength. Anders heb je kans de vijanden te sterk worden. En richt als eerste op Strength en Endurance. Strength voor meer meenemen, Endurance voor meer health points... |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Neem een spreuk die zo weinig kost dat je hem achter elkaar kan blijven doen, leg iets zwaars op de "cast" knop en ga iets leuks doen de komende paar uur Dat is wat ik vooral zo stom vind aan het spel, zo zijn die skills bijna niks meer waard omdat je met een beetje geduld ze allemaal zo op max krijgt |
|
|
nietmeer
|
mensen in poke ballen vangen is toch grappig |
|
|
Madarian Oudgediende
|
@Pablo, Dat werkt alleen bij de spreuken. En bij Destruction magic werkt dat weer niet. Algemeen: Als je iets verkoopt, doe dat dan per stuk. Dan gaat je merchantile sneller omhoog. |
|
|
Pablo Oudgediende
|
@MadarianBij destruction werkt het ook Maak maar een spreuk die zorgt dat je 1% minder tegen vuur kan en cast die dan continu op jezelf, dat werkt ook En mercantile is ook erg stom, je kan gewoon heel levenloos 1 voor 1 duizenden arrows zitten te verkopen, gaat het ook omhoog van Dat is het stomme aan dit spel, het heeft heel veel, veel skills, maar als je een beetje geduld hebt krijg je alles zo omhoog edit: Yeay, wat een toeval, ze hebben deze week bij zero punctation Oblivion , keek toevallig of ze het hadden en bleek die deze week gemaakt te zijn |
|
|
Madarian Oudgediende
|
@Pablo, Klopt. Als je een tijdje oefent, dan kun je alle skills op 100 krijgen. Maar het duurt nog steeds een tijd om dat voor elkaar te krijgen. Het is jammer dat sneak zeer snel omhoog gaat. Voor je het weet ben je tig levels hoger daarmee als je continu in sneak mode zit... |
|
|
|
als je vaak speelt, zet de gameplay dan op hard. dan duurt het ook wel even voordat je de enemy dood hebt |
|
|
Madarian Oudgediende
|
Het beste wapen is een zelf enchanted wapen: - Soul trap 3 sec - Drain health (maximum van wat je in kan stellen), 1 sec - Fire damage 10, 1 sec - Shock damage 11, 1 sec - Frost damage 10, 1 sec
Hoger krijg ik die damage dingen niet op de pc jammer genoeg... |
|
|
Pablo Oudgediende
|
Madarian, je enchanted wapen is wel lekker snel leeg zo Maar rangen is ook wel relaxed, kan je met 1 schot iemand dood krijgen
Sneak = 3x damage Bow of Winter = (Deadric bow = 21) + (Frost Damage 20 pts) Arrow of Immolation = Fire Damage 65pts in 10ft een of andere posion = Damage Health 20 pts |
|
|
Madarian Oudgediende
|
@PabloHangt ervan af hoe je dat doet: sneak met longsword: 8x damage. Tussen de 1 en 3 klappen... |
|
|
Pablo Oudgediende
|
Met rangen word je in ieder geval niet gezien Wel jammer dat als iemand niet in 1x dood is je gelijk alle guards op je dak hebt, ook al ziet niemand je
Ook best grappig truucje met rangen: je gaat voor iemand staan, schiet recht omhoog en maakt dat je weg komt De pijl komt dan iets voor je en dus recht op die andere terecht En omdat het effe duurt voordat zo'n pijl weer beneden is kan je makkelijk vluchten |
|
|
|
Ja dat klopt, maar dat is niet altijd. Ik heb meerdere malen gehad dat ik ergens kwam en 2x keer moest sneak attacken, maar ik werd niet ontdekt. haha die is geweldig |
|
|
Madarian Oudgediende
|
@PabloDaar heb ik wel wat op gevonden. Ga eerst de thieves guild volledig door. Gebruik dan de beloning om iemand te vermoorden, dan weer afdoen... |
|
|
Madarian Oudgediende
|
[edit knopje is niet meer aanwezig...]
Enne als je dan toch bezig bent: probeer mensen te vermoorden met een wapen waar zo'n 25 shock, fire of frost damage op zit.
En dan niet voor 1 seconde, maar in één klap... |
|
|