Stargate Worlds |
Giovan Senior lid
WMRindex: 50 OTindex: 1.488 S |
Na de fantastische seizoenen van stargate sg1 en stargate atlantis komt er nu een spel van! De online game versie van stargate hoort ongeveer het zelfde te worden als de stargate series. ik kan hier niet op wachten (moet wel ) en de beta is al uit. voor de geïnteresseerden Stargate Worlds . |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
pc only ? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb me destijds opgegeven voor het betaprogramma, maar in de twee jaar die er zaten tussen ontwikkeling en beta ben ik van windows naar linux gestapt, dus pech gehad |
|
Giovan Senior lid
@ ELBeemer nee het is ook voor mac osx voor als je die hebt. misschien ook voor linux =/ |
|
ELBeemer Senior lid WMRindex: 341 OTindex: 406 Wnplts: Roermond -
|
screen shots zien er wel netjes uit. Wat word het voor soort spel(RPG fzo) ? |
|
Giovan Senior lid
het wordt een mmorpg. wel jammer dat ik moet wachten voordat ik de beta kan spelen |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet hoe je daar een mmorpg van kan maken Weet je ook wanneer hij word gereleashed? |
|
Giovan Senior lid
kijk op de site. en dat kan wel pablo alleen moet het wel logisch zijn. waarschijnlijk ben je eerst cadet en volg je quests richting de verhaal lijn van sg1 of sga. zou wel vet zijn bij elkaar als een sg en dan met vliegship erbij en elkaar helpen. natuurlijk ga je dan bij je beste vrienden maar waar blijft die mail dat ik mee mag doen met de beta |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
o tof! dat spel wil ik |
|
Pablo Oudgediende
|
Giovan, ik denk niet dat iedereen uitgekozen word om aan de beta deel te nemen Blijft toch een vet spel als ze daar een mmorpg van kunnen maken |
|
Giovan Senior lid
er zijn wel verschillende dingen die een mmorpg ook aantrekkelijk maken en onaantrekkelijk. wat ik dus echt vervelend zou vinden is als ze besluiten om net zoals bij WOW (kut spel) om da maand moet betalen. of dat er normale spelers komen en premium die te veel dingen kunnen. ik wil niet gedwongen worden om steeds geld uit te geven om bepaalde dingen te kunnen doen in een spel. als ze het gewoon free for al houden dan ga ik echt mee spelen. van mij mogen ze wel premium member functies toe voegen maar dan niet dat ze alle coole dingen kunnen etc. |
|
Pablo Oudgediende
|
Gewoon eenmalig betalen om het te kunnen spelen of totaal freeware Ik hoop dat ze het zo min mogelijk als WOW doen, dat is gewoon zwaar k*t, moet vooral realistischer |
|
Kasjan Actief lid WMRindex: 2 OTindex: 223 Wnplts: Utrecht S |
Als het moet ga ik wel om de maand betalen hoor TIS STARGATE MAN!! |
|
Giovan Senior lid
hmm ik dacht dat ik iets had gepost maar zo te zien nog niet. moet ik opnieuw beginnen. ik ben het eens met pablo dat hij niet zo moet worden als WOW want dat suckt zoiezo (Hier valt niet over te discusieren wow adicten). het is dan helemaal niet leuk maar om te spelen en dan dat betalen suckt ook zwaar. het is beter 1 maligge betaling zoals pablo al zij. en kasjan dat jij gek genoeg bent om per maand te betalen aan een spel waarvan de makers al genoeg geld verdienen aan het maken van de serie vind ik nou ja ... dom. ik vind dat het spel opzich niet verslavend gemaakt moet worden want anders kunnen ze zoals wow ze verplichten te betalen of je kan niet inloggen best jammer dat ik ben vergeten dit tijdens de pauze een discussie over te voeren. |
|
Pablo Oudgediende
|
Quote Giovan: waarvan de makers al genoeg geld verdienen aan het maken van de serie Daar heb je het dan wel fout, ze zijn er volgens mij zelfs bijna failliet aan geraakt Ze waren in financiële problemen gekomen als ik het me nog goed kan herinneren, je ziet nu ook dat het op tv komt om 6 uur 's ochtens inplaats van de belangrijke uren (7-9 uur 's avonds) Maar dat per maand betalen vind ik gewoon echt klote, dat gaat dan ook veel spelers kosten omdat ze het dan toch maar bij WoW houden Eenmalig betalen en dan verzekerd zijn van gameplay vind ik het beste |
|
Giovan Senior lid
lol, zijn ze echt om 6 uur s'ochtends? wordt ik net fan van hun dan dwingen ze mij om die seizoenen te downloaden |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Giovan: lol, zijn ze echt om 6 uur s'ochtends? wordt ik net fan van hun dan dwingen ze mij om die seizoenen te downloaden Heb seizoen 1 t/m 8 ofzo al in huis Maar een paar maanden geleden stond hiervan een preview op tweakers, inclusief screenshots. Maar toen vond ik het er niet super uitzien Maar ben toch benieuwd |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Met series halen ze vaker domme dingen uit. Heeft de serie goede kijkcijfers, dan verzetten ze de serie naar een 'onmogelijke' tijd. Zijn de kijkcijfers gedaald, dan halen ze het van de buis... |
|
Ikke Oudgediende
Of ze gooien de sterspeler eruit: Richard Dean Anderson |
|
|
Quote Ikke: Of ze gooien de sterspeler eruit: Richard Dean Anderson Was die niet vrijwillig opgestapt?? |
|
Ikke Oudgediende
Kweenie, in elk geval is hij eruit |
|
|
and that's a fact |
|
Giovan Senior lid
ik keek bijna nooit sg1 omdat hij net tijdens het eten op tv was en mijn ouders die hebben geen zin om dan sci-fi te kijken en zijn er helemaal geen fan van. maar ik hoop echt dat die spel een verhaal volgt want dan is het wel wat leuker |
|
Pablo Oudgediende
|
Richard is er toch uit omdat hij meer tijd met zijn dochtertje wou doorbrengen Ik heb hem wel laatst nog wel in een paar films gezien =/ Maar die nieuwe die hem had vervangen is niet echt interessant bezig, mist een cruciaal gevoel voor humor
Btw: je kan alle seasons ook kopen, Mediamarkt had zo'n doos met alle seasons voor maar 200 eurie (normaal 30-50 a season)
|
|
Kasjan Actief lid WMRindex: 2 OTindex: 223 Wnplts: Utrecht S |
Richard hoort er gewoon bij, en gelukkig komt die ook in de komende stargate film =D
http://www.imdb.com/title/tt0929629/ |
|