hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

Ik en de computer.

21-07-08 20:49:35 - Quote! - @Haras
Haras
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 20
Wnplts: Parkstad
Mijn computer loopt op Windows. En nog wat.
Hij was ooit van mijn zoon en is verworden tot een samenraapsel vol toeters en bellen waar ik geen behoefte aan heb.
Ik gebruik hem alleen om te te e-mailen te googelen, om iets op te zoeken, en als veredelde schrijfmachine.
Ik heb er totaal geen verstand van.
Ik weet alleen hoe hij aan en uit moet en hoe het werkt waar ik mee bezig ben.
Mijn zoon onderhoudt dat ding.
Ik ben te lui om in bij behorende boeken te kijken.
Maar soms lukt mij bij toeval iets, dat ik nog niet kende en niet wist.
Ik twijfel er wel eens aan of onze huidige computers een uitvinding van mensen is.
Maar ik geloof wel, dat dat ding voor Big Brother een ideaal middel is om ons vanuit de verte, te kunnen bespionneren.
Mijn zoon kan vanuit zijn huis ook in mijn computer kijken en van daar uit, er zaken in verbeteren en veranderen.
In principe zijn wij oerstom, dat wij allemaal zo'n apparaat willen bezitten en gebruiken. Want wij kunnen er economisch en sociaal ons eigen graf mee graven. Onze vrijheid er door verkopen. Wat wij eerder voor ons hielden, wordt nu zowat openbaar.
Alle site's die wij bezoeken kan grote broer achterhalen. En zo vormt hij een mening over ons!
Ik geloof niet, dat wij alle site's kunnen vertrouwen waar wij ergens op reageren of onze grieven uiten.

21-07-08 20:53:11 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende

WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S