Cuil |
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Nieuwe zoekmachine "groter, beter, sneller" dan Google? www.cuil.com |
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nahh, zo te zien niet, wel overzichtelijk en redelijk web2, maar het gaat moeilijk worden om Google in te halen.. |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote http://www.cuil.com/info/: The Internet has grown exponentially in the last fifteen years but search engines have not kept up—until now. Cuil searches more pages on the Web than anyone else—three times as many as Google and ten times as many as Microsoft. Google heeft alsnog het voordeel dat ze veel services hebben |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ze claimen dan wel meer pagina's in hun index te hebben, Google komt met ongeveer 10x zo veel resultaten op random searches. Bovendien komt Google met relevantere resultaten. Aldus de washingtonpost. |
|
|
Giovan Senior lid
WMRindex: 50 OTindex: 1.488 S |
ik heb ook al van cuil gehoord =/ zier er wel mooi uit maar niet echt funtioneel van wat ik gewend ben van google producten. Als cuil google inhaalt dan weet ik het ook niet meer. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Google wordt binnenkort vernieuwd, veel uitgebreider. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik gebruik Google veel voor de Afbeeldingen. Die heeft Cuil (nog) niet. Trouwens er zijn toch meer zoekmachines - van tijd tot tijd raadpleeg ik die ook, maar Google is overzichtelijk. |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ik heb zelf wat tests gedaan en over het algemeen geven Cuil en Google evenveel resultaten, voor vragen te beantwoorden is het vertrouwde google veel beter |
|
|
nietmeer
|
hm... gezocht op "black"... Cuil had 250 resultaten, Google 1.700.000.000... Ik weet niet hoor.... En om eerlijk te zijn, ik vind de resultaten niet echt overzichtelijk... maar dat kan ook komen doordat ik Google's tekstlijntje gewoon gewend ben... |
|
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
niet echt een bedreiging |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Cuil heb je niks in het op en aftellenspel.
In de add-on customize google kan je onder de tab privacy uitzetten dat google een samenhangend profiel van je opbouwt. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De onlangs door voormalige Google-medewerkers opgerichte zoekmachine Cuil wordt beschuldigd van het bombarderen van sites die het wil indexeren met requests, waardoor er al verschillende zouden zijn platgegaan. Niet zo 'Cuil' dus Lees verder |
|
|