IE8: Tijden Veranderen |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Microsoft heeft de afgelopen maanden hard gesleuteld aan Internet Explorer 8. Inmiddels is bèta 2 uitgebracht die als feature complete wordt omschreven. Tweakers.net werpt een blik op de reeks van vernieuwingen die in IE 8 zijn aangebracht, en met welke filosofie Microsoft het ontwikkeltraject is ingegaan. Lees de preview op T.net!. |
|
nietmeer
|
Firofox heeft ook een nieuwe versie..ik ben er niet echt blij mee... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Firefox3 is al een tijd geleden gelanceerd en ik ben er bijzonder tevreden mee. Mocht je echter liever terug willen naar een oudere versie, dan zijn deze gewoon allemaal op mozilla.com te downloaden |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ook die zal ik wel even een tijdje uitproberen (niet in de bčta ) Ik mag hopen dat het iets langer op m'n schijf kan blijven hangen dan FF3... en dat het sneller is |
|
Bianca-Cairo Senior lid
WMRindex: 754 OTindex: 70
|
Firefox 3 bevalt mij wel goed. Maar ik merk na de update service pack 3 XP Home geen verschil als daarvoor |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik gebruik nu FF3 - toch nog wat addons zoeken..
btw: ik kan in FF3 WEL ftp gebruiken!
test : ftp test: ftp://wmr : wmr @ herauthon.nl - verwijder spacies |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Edit. Oké dan, even de beta erin geknald, hm, ik sta een beetje verbaasd, zeker toen er ineens een schermpje kwam met addons van Firefox importeren U hoort later meer over mijn ervaring met IE 8 Fireftp Heraux, werkt prima. FF3, hm, ja, wat moet ik er van zeggen, het kreng crashte tot twee maal toe tijdens het organiseren van bladwijzers. Om die crash te voorkomen, organiseer ze direct vanuit het menu, niet moeilijk gaan doen via de bestand tot en met help werkbalk want dat is, bij mij dan net, crashen geblazen Ajj, tis een IE8-topic, brrrr, i am gone here Geďnstalleerd, hm, Gmail in Standaardweergave, error on the page, in eenvoudige weergave, top |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Kpuc: Addons voor Firefox van Microsoft: Extra vertragingen, random crash generator... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
FF is bij mij nog nooit gecrasht.. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Dan heb je de Addons van Mirosoft zeker nog niet geïnstalleerd... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Ikke: FF is bij mij nog nooit gecrasht.. Dat kan niet goed zijn software die niet crasht, wat is daar het nút nog van? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
IE8 heb ik de video van gezien op microsoft.com, maar eens Firefox altijd Firefox. 2 crashte nog wel eens, maar vaak komt dat door de add-ons. Versie 3 is zoveel beter dan 2, sneller en is nog nooit gecrasht. Eind dit jaar komt 3.1 al, dan wordt javascript 75% sneller. Ik vind IE er niet uitzien en de hele tijd die irritante geluidjes. Hier nog wat about:config tips voor ff 3. Tip 13 gaat over pipelining blijf daar van af. Het verschil is minimaal en ff crasht hierdoor. |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
SP3 is al een tijdje uit, dom van degenen wie dus eerst IE8beta erop hebben geknald en dus toen tot de ontdekking kwamen dat er ook nog iets als een eerdere vrij belangrijke update had moeten worden geïnstalleerd |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Je gaat toch niet beta-en met een instabiel of onvolledig systeem, ik vind het niet meer dan logisch om voordat je zoiets doet toch op z'n minst een SP binnen te halen Ziehier trouwens een schoolvoorbeeld van de idiootheidsredenatie van een fanboy: Quote: ook al word IE de beste browser die er bestaat dan nog zal ik hem niet gebruiken |
|
Giovanni Oudgediende
|
Feit is IE zuigt en Firefox niet. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
net ie8 beta2 geinstaleerd, nu doet msn het niet meer |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
lol, ie8 is kloteriger dan ie7 vind ik. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Beta's blijf ik altijd vanaf. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik niet, ik ben toch minimaal 5 keer aan het formatten per dag |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik wacht even op IE9 |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ik gebruik FF 3.0 met de Myfirefox theme. Lijkt het op IE maar is de rest puur FF |
|
Giovanni Oudgediende
|
Doe mij Kempelton maar. |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Quote Madarian: Kpuc: Addons voor Firefox van Microsoft: Extra vertragingen, random crash generator... haha Maruh.... geen versie voor mac? |
|