IE8: Tijden Veranderen |
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik heb FF nou al sinds FF1 en sindsien is FF2 nog maar één keer gechrashed, en dat kwam doordat ik keek hoeveel tabbladen je kon openen |
|
Phantom Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Ik heb Internet Explorer 8 BETA 1 getest; en ik was er zeer ontevreden over. Ik heb mezelf dus ook voorgenomen om; als IE 8 uitkomt over te stappen op FF |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Phantom: Ik heb Internet Explorer 8 BETA 1 getest; en ik was er zeer ontevreden over Ja goh, daarom noemen ze het een BETA. Als in: er zitten nog heel erg veel bugs in, het is langzaam vanwege alle debug code en onstabiel als de pest. Het enige dat je aan een beta zou moeten kunnen zien zijn de features (het is een goede gewoonte om bij de eerste beta een feature freeze door te voeren, maar niet alle projecten doen dit). Het is niet bedoeld voor algemeen en dagelijks gebruikt, de reden waarom het vrijgegeven is is zodat mensen die er wel verstand van hebben bugs kunnen melden zodat deze opgelost kunnen worden. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waardeloos. Ik heb nu.nl als startpagina ingesteld. Als ik het opstart dan krijg ik nu.nl ook te zien, maar als ik een andere website wil openen, dan kan ie geen verbinding maken. IE8 maakt automatisch verbinding als er geen verbinding is, maar krijg steeds dezelfde melding kan geen verbinding maken Ga ik terug naar firefox dan heb ik ineens wel verbinding. Ik snap er geen zak van |
|
Giovanni Oudgediende
|
Edit: Weet inmiddels waarom IE8 het niet deed. Aangepast en nu doet ie het. Maar gebruiken doe ik het niet. Ik blijf bij firefox |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
FF vindt ik heel irritant en ook niet mooi |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Luna: de slechtste opmerking ooit |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind FF echt kilo utrecht tango..ik kan bijna geen linkjes openen en hij slaat steeds vast en ik werd er altijd heel gefrustreerd van |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Goedzo, laat je maar even gaan, gooi het er gewoon uit, toemaar, je kunt het |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ben ik de enige die Safari gebruikt? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik denk het niet, tenzij je héél erg rijk en zwaar gestoord bent is het hoogst onwaarschijnlijk dat er speciaal voor jou een webbrowser is geschreven |
|
DragonX Oudgediende
Niet op zo een manier PV, ik bedoel of er iemand anders hier is die ook safari gebruikt , ik denk eraan om een andere te nemen, want safari crasht vaak |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
DragonX Oudgediende
Op een Apple pc of laptop doet ie het goed, maar bij Windows tript ie vaak, soms blijft ie vastzitten zonder dat ik wat doe, het lijkt dan alsof ie 3 kg coke heeft gesnoven ofzo |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik zal Safari eens een poosje echt proberen, waar ik wel al een beetje van walg is dat ieder Nederlands woord in een reactieveld rode bolletjes krijgt, zal wel ergens zijn in te stellen op taal, even zoeken dus |
|
Giovanni Oudgediende
|
Firefox 3 is nog nooit gecrasht. Firefox 2 daarentegen regelmatig. Plus ie8pro.com is nog niet beschikbaar Safari is ongeschikt voor Windows. Misschien dat versie 4 dat wel wordt |
|
DragonX Oudgediende
Ik ga voortaan denk ik toch G. Chrome gebruiken |
|
Giovanni Oudgediende
|
Heb ik ook geprobeerd. Is lekker snel, maar geen extensies (nog niet tenminste) Ik mis echt een adblocker op Chrome, want je wordt knettergek van die reclame's de hele tijd |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Quote pietjevlip: Safari is toch van Apple? Ik heb weleens horen zeggen dat dat perfecte producten zijn zonder fouten... (...) Note: just kiddin' Nou ze doen altijd wel alsof het alles en uber is (lijkt wel duits zeg ) @Luna, ik denk niet dat je ooit de moeite hebt genomen om het een week echt te proberen met extensies e.d.? En alle links werken hier normaal.. De html-code voor linkjes blijft hetzelfde in IE als in FF @Gio, zonder adblocker vind ik niet storend maar met is wel fijner Over chrome: Het is een perfecte browser qua snelheid en grootte van de werkbalken tov de pagina, maar daar houd het succes ook op. Veel te weinig en nu al ongeordende opties edit: de link tag wordt geblokt |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
"Ik heb mezelf dus ook voorgenomen om; als IE 8 uitkomt over te stappen op FF" Waarom niet nu - Voor de persoon die dit topic begon. Waarom? IE is ronduit k*t. Stap alsjeblieft allemaal over.. dat is nog veiliger ook (maar vooral sneller en uitgebreider en .. beter). Note@Chrome: Gebruik ik nu ook regelmatig, lekkere snelheid - veel ruimte. Jammer dat het nog niet erg ver ontwikkeld is. Dan heb ik het over de mogelijkheden. Dus nog altijd FF bij de hand. Nogmaals: IE raak ik al tijden niet meer aan. Durf niet eens naar het logo te kijken. afbeeldingLaatste waarschuwing |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ok, ik heb IE 8 geprobeerd en mijn PC kan het óf niet aan, of het programma is niet zo geweldig. in ieder geval kreeg ik vaag gezeik met afbeeldingen e.d. en hij is zéér traag. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote eM!nence: Voor de persoon die dit topic begon. Waarom? IE is ronduit k*t. Quote eM!nence: Nogmaals: IE raak ik al tijden niet meer aan. Durf niet eens naar het logo te kijken. Thanks for your input? Mag ik je erop wijzen dat de startpost enkel en alleen een link is met een beschrijving naar een neutraal artikel geschreven door tweakers.net, dé Nederlandse technologische nieuwswebsite.. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik ben nu bezig met google chrome, en hoewel hij niet echt ongelooflijk snel is is hij beter dan IE 8... maar firefox gaat nog steeds het best op mijn computer . Safari heb ik ook al geprobeerd, prima maar mijn PC kan het gewoonweg niet aan -_-. Quote Luna: FF vindt ik heel irritant en ook niet mooi wat gebruik jij dan? |
|