Chrome |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik kan em geen eens downloaden of ik doe het fout |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Kpuc: Het is een beta Hetzelfde geldt voor Gmail Bij Google wil dat niet áltijd wat zeggen |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
net als dit forum, is ook beta |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het Forum (BETA) |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik vind die melding wel leuk: "O Jee! Google Chrome is vastgelopen. Nu herstarten?" Zouden ze in windows ook in moeten bouwen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pff, wat een aanfluiting, ik moet omhoog scrollen met t muiswiel om naar beneden te gaan Ik mis de statusbalk, hm, ik denk dat ik maar vlot naar Config/Software ga, dit slaat totaal nergens meer op |
|
Kpuc Oudgediende
Nog even een gewraakte paragraaf uit de gebruiksovereenkomst, welke overigens wel al heel vlot is aangepast na woedende reacties over deze vrije vorm van arrogantie: "U behoudt de auteursrechten en enige andere rechten die u al bezit over de inhoud die u op of via de Services inzendt, plaatst of weergeeft. Door het verstrekken, publiceren of weergeven van Inhoud door of via de Services, verleent u Google een eeuwigdurende, onherroepelijke, wereldwijde, royaltyvrije en niet-exclusieve licentie op het reproduceren, aanpassen, wijzigen, vertalen, publiceren, verspreiden, publiekelijk uitvoeren en weergeven van deze Inhoud." Fijn ding dat Chrome, juks |
|
|
Die EULA schijnt bij meerdere google-diensten zo te zijn |
|
Kpuc Oudgediende
Ze kunnen me wat, zorg eerst maar voor een stabiel ding en wat minder arrogantie, ik haakte af op de al te grote simpelheid en het tegenovergestelde scrollen |
|
|
Ik heb chrome niet geprobeerd, maar simpelheid hoeft niet perse verkeerd te zijn Tegenovergesteld scrollen is gewoon ronduit onhandig (om t zo maar te verwoorden). Achja, het is net als al die andere googlediensten: alles opslaan wat je doet en bezoekt om daarna geld daaraan te verdienen |
|
nietmeer
|
hoezo omgekeerde scrollrichting ik heb 'm nu ook ff gedownload, gewoon ff proberen ding is best wel grappig maar van die scrolldinges heb ik geen last. en hij is sneller dan firefox |
|
Kpuc Oudgediende
Edit. Opnieuw geïnstalleerd, bats, weer omgekeerd scrollen, wat een miskleun En ook de instelling van een hele pagina per scroll herkent t kreng niet Wat een misbaksel eerste klasse, zelfs IE is nog niet zo verrot |
|
nietmeer
|
@Kpuc t lijkt net of je een hele andere Chrome hebt dan hier ik heb nergens last van alleen die spellingscontrole maar dat kan je vast wel ergens uitschakelen |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Kpuc: zelfs IE is nog niet zo verrot Die moet worden opgeslagen in een quote-archief |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Jersan Klik wat vaag hier is het gewoon normaal met scrollen? je slaat alleen wat meer regels over dan in IE7, ongeveer 2x zoveel... maar da's wel fijn |
|
Kpuc Oudgediende
In Vuurvosje scrolt het normaal, in IE ook, Safari en Opera, allemaal top, ook Avant had nergens last van, njah, dag Chrome, ik blijf bij de vos |
|
Mmore Administrator
|
Chrome scrollt hier hetzelfde als FF De Google Baas over Chrome volgens mij heeft ie al een tijdje niet geslapen |
|
Kpuc Oudgediende
Ik gok op twee weken slapeloosheid Mmore |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dan zie ik toch liever het semi-arrogante superioriteitscomplex van MS |
|
Mmore Administrator
|
Naja toch goed om te zien dat ook mensen die nooit meer hoeven te werken zich nog zo inzetten voor hun bedrijf, toch |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Dat zie ik elke dag als ik om me heen kijk |
|
Kpuc Oudgediende
Begaan zijn met je kindje Pietje, zou ik ook zijn als ik den slimmerd was geweest |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik vind het toch wel een goed programma |
|
Kpuc Oudgediende
Er zitten wat bugs in, zullen wel worden verholpen maar ik blijf bij de vos, mij te gelikt, de msn-look, die me dus niet aanspreekt |
|